1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Messiah: Might and Magic Elements

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ashavan, 24 mei 2007.

  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    [​IMG]

    Titel: Dark Messiah: Might and Magic Elements
    Platform: Xbox360
    Developer: Ubisoft
    Officiele Website voor pc versie om te zien wat het origineel aanbied
    Release date: 7 september


    Na Oblivion is er niet echt een geweldige rpg/adventure op de x360 op de markt gekomen. Gelukkig staan er wel een reeks in de planning.

    Zo maakte Ubisoft tijdens hun Ubidays in Parijs bekend dat er een Dark Messiah naar de X360 komt. Deze game zal de naam Dark Messiah of Might & Magic Elements. Deze game zal een port van de pc versie zijn, maar zal daarnaast nog extra content verschijnen. Er gaan ook geruchten rond dat de graphics flink opgepoetst zullen worden.

    Een logo van Elements verscheen in de brochure van de Ubidays, zodat het voor de pers slechts speculeren was of het hier om een uitbreiding of een console versie ging. Inmiddels weten we dus wel beter en kunnen Xbox 360 bezitters binnenkort ook met volle teugen genieten van deze RPG die gebruikt maken van de Source-engine.

    Trailer van de Alpha Versie
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2007
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D komt ie echt op de 360 :cool: lijkt me echt chill.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb hij komt exclusief uit op de 360!
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Das zeker chill, vroeg me al af waarom ie niet op de xbox kwam :confused:.

    Op de pc zag ie er zwaar chill uit en wou hem al spele nou'ja ff wachte niet dit wordt toch wel een topper :).
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Rofl @ Exlusief. Dit bewijst inderdaad maar weer wat exclusiviteit tegenwoordig inhoud. Maar ik zit er niet mee eerlijk gezegd.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou pc / console zo moet je het meer zien niet. Veel games die op de pc komen kome ook op de xbox en anders om ook.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja en of je daar blij van moet zijn....

    De PC versie scoorde namelijk al erg wisselvallig :emo:.
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Wisselvallig!? De game was ronduit geweldig joh!

    Ik heb het al een aantal keren bij een maat van mij op de pc gespeelt en het is nog steeds een van de vetste games die ik ooit heb gespeelt. Je heb zoveel vrijheid en interactiviteit dat je er helemaal duizelig van wordt.

    Met name het gebruiken van je omgeving is heel vet. Geen gevecht is ooit hetzelfde door alle verschillende moves en mogelijkheden, en de game zag er op de pc al heel erg mooi uit!
     
  10. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, destijds kon mijn pc het net niet aan, op low wel maarja das niet cool :)

    Ziet er wel veelbelovend uit, gekocht :)
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    argh! wrm maken ze dan niet gelijk een nieuwe game, heb hem namelijk op de pc al gespeeld:p een voor wat extra content ga ik het niet kopen,
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Op Gametrailers.com is er al een trailer met Frans commentaar. Waarin je de trainings missie zit. Het eerste level dat anders zal zijn dan die op de PC. De rest van de mainquest blijft hetzelfde.

    Het laat de Alpha versie van de game zien waarin de x360 controls succesvol is aangepast. Speciale effecten zoals Blur, Magische Effecten, Texture Rendering e.d. zitten er nog niet in. Ik vind het filmpje er al mooi genoeg uit zien zonder.

    De Nieuwe content zal iets zijn in de vorm van items, weapons, armor, magie, moves etc. Daarnaast gaan ze ook nog veel dingen aanpassen die de PC gamers hadden gevraagd zoals het verbetering van evenwicht tussen classes/jobs en ook mbt de Multiplayer mode. Het team dat aan de multiplayer mode werkt is overigens dezelfde als de gasten die aan de MP van Splinter Cell's Pandora werkte dus dat zal wel goed zitten dan denk ik.

    Wat je tegenwoordig vaak ziet gebeuren is dat het deel mensen die de game kopen niet echt meer voldoende opbrengst in het laatje brengen. Het is net genoeg om quitte te spelen met een marginale winst. Dus wordt de game geport naar een console waar de kans op illegale software kleiner is en meer winst te halen is in de nadagen van de game. Nog even flink cashen alvorens ze aan de nieuwe game beginnen.

    Op zich vind ik het niet erg dat ie op de X360 komt aangezien ik hem niet op de pc gespeeld had omdat het te buggy was en op dat moment andere games had om te spelen. Aangezien Oblivion qua controls mij op de x360 meer bevalt dan de pc versie vind ik dat een extra motivatie om deze game ook op de console aan te schaffen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2007
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Deze game op de pc gespeeld.
    En veel van genoten,pijlen in een orc z,n oog mikken verveelt nooit.
    Bent wel snel door de SP heen.
    Maar de mensen die deze game nooit hebben gespeeld,moeten em zeker checken!
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ?!? is deze kerel allemaal aan het doen met hem :{

    [​IMG]
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar is inderdaad iets heel vaags te zien. Ik ben btw wel bij dat deze game naar de Xbox 360 komt. Dan hebben we dit jaar Overlord, Two Worlds en nou deze. Dat zijn al 3 potentiele top RPG's. ;)8)
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is dus echt absoluut geen rpg, omdat het gewoon een linaer spel is met maar 1 pad om op te lopen, rond de reelease date van het spel, hoorde ik ook mensen, maar het was toch free-roaming? alleen omdat je je levels kan besteden in wat takjes, vind ik het geen rpg, oblivion is een rpg, 2 worlds wordt een rpg,

    dark messiah is een first person actie spel,
    maar toch moet je hem zeker kopen! de mp vond ik minder op de pc, maar de sp was heeel sterk, vooral door het combat systeem,

    en dat plaatje hierboven, is dat je een zwaard in iemand spietst, dus geen misvatting over het spel:p
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, zeker niet. Ik vond het alleen een vage screenshot. Ik heb btw wel gehoord dat de SP van de PC game wel kort schijnt te zijn? Ik mag hopen dat we met die extra Xbox 360 content een hoop uren extra gameplay erbij krijgen.
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ubisoft heeft de release date bekend gemaakt

    Dark Messiah: Elements - 7 september (Xbox 360)
     
  19. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die trailer gedownload van marketplace.
    zag er wel dope uit maar moet je bij deze ook in het begin een ras kiezen, om vervolgens nieuwe wapens en armor te kunnen kopen/vinden zoals bij een RPG?
    en hoe zit t met magic? watvoor soorten spells zijn er?
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    spells zijn wel heel gaaf, zo een ijs spel die je op de grond kan casten en dat hij daardoor uitglaait, en zo heb ej vuur en al die shit,

    maar je kan geen poppetje kiezen ofzo, je wordt gewoon neergedropt in een linaear level, en kan doormiddel van wat punten die je krijgt na bepaalde levels of hoe dat ook zat, besteden inverschillende dingen, en door die kleine extra wordt het gelijk een rpg genoemd :|

    je kan alleen wapens oppaken, dus niet kopen ofzo
     

Deel Deze Pagina