Xboxworld.nl Forums Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door True Server

Ga terug   Xboxworld.nl Forums > Gaming Algemeen > Gaming Algemeen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10 mei 2009, 10:06   #1
Fardo
XBW.nl MVP

Fardo's schermafbeelding

Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes

Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes

(al deze info is te vinden op de XBW gamepage van het spel, of in nieuwsposts op XBW over het spel)

Ontwikkelaar: Krome Studios
Uitgever: LucasArts
Genre: 3rd person Action
Platform(s): Xbox 360, Playstation 3, wii, nintendo ds
Spelers: 2
Opties: onbekend
Releasedatum: 15 september 2009
Officiële Website:http://www.clonewarsgame.com
XBW Gamepage:

Hier gaat de informatie van bijvoorbeeld een nieuwspost van de titel op XBW, of van de gamepage. Voeg er ook info aan toe, mocht je dat willen.
En plak hier de link van de XBW gamepage (zoek naar je game op: http://www.xboxworld.nl/game/ )

Informatie:

tar Wars: Clone Wars Heroes speelt zich af tussen seizoen 1 en 2 van de Star Wars: Clone Wars animated series. Je kan samen met een vriend de game samen spelen. Tevens zijn verschillende helden speelbaar. LucasArts heeft ook nog een film gepost. De game wordt ontwikkeld door Krome Studios en deze zal op de verschillende platformen speelbaar zijn. De game ligt 15 september 2009 in de winkel.

Citaat:
Star Wars fans: We have some juicy details about the next game to take place in your favorite galaxy far, far away. Star Wars: The Clone Wars -- Republic Heroes takes place between seasons 1 and 2 of the animated Clone Wars series and will feature a wide range of playable heroes, including Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi, Mace Windu, Kit Fisto, and some of the clone trooper characters. You'll be able to play around with lots of force-enhanced powers and, best of all, work your way through the game cooperatively with a friend. It won't go on sale until September 15, but LucasArts gave us an exclusive look at the first trailer for the game. Swinging around a lightsaber never gets old, so color me psyched for this one. How does it look to you, PopWatchers?
Citaat:
...players can fight as their favorite Jedi and clone troopers from the preeminent animated television series – from familiar faces like Anakin Skywalker to new heroes like Clone Captain Rex. A brand-new storyline, which bridges the gap between season one and two, takes the player on a multi-faceted adventure to stop a mysterious techno assassin’s destructive plot. Built around two-player cooperative action, the accessible controls and family-friendly gameplay bring Star Wars fans across generations together like never before to fight the evil Separatists and restore peace to the galaxy.
  • Experience an all-new and exciting Clone Wars storyline that bridges the gap between season one and two of the TV series as you learn more about the mysterious bounty hunter Cad Bane and hunt down the all-new Skakoan super villain Kul Teska
  • Play as your favorite Jedi heroes including Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi, Ahsoka Tano, Mace Windu, and Kit Fisto
  • Slice and dice your way through Separatist droids with your lightsaber and Force powers and use your agility to perform amazing leaps and navigate levels filled with interactivity
  • Turn your enemies into weapons as you commandeer droids and use their unique abilities to blast enemies and solve puzzles as a Jedi
  • Be part of an elite clone trooper squad with unique gameplay that puts firepower at your fingertips. Blast droids and unleash devastation with heavy weapons like rocket launchers and thermal detonators as Commander Cody, Captain Rex and all of your favorite clone troopers Compete against a friend with in-level challenges for rewards and points to be spent to upgrade your character and unlock bonus items

Screenshots:

Filmpjes:

Reviews/Previews/Artikelen:

geen

Verder:

Oldskoolnl.NL Not Old, Just Older / Moderator @ XBOX.COM / XBOXAMBASSADOR

Laatst gewijzigd door Fardo; 12 mei 2009 om 05:06
Fardo is nu online   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2009, 10:58   #2
TopRowhide
"Mr Nice Guy."

Ziet er leuk uit, Hopelijk komt er een multiplayer in zoals battlefront 2..
Oud 10 mei 2009, 11:00   #3
Fardo
XBW.nl MVP

Fardo's schermafbeelding

Dit lijkt me meer een lineaire game, dus ik verwacht geen multiplayer ala battlefront ... je kan in iedergeval co-op spelen

Oud 10 mei 2009, 11:02   #4
GameKid360
Registered User

Ziet er best wel leuk uit, maar niks voor mij denk ik.
GameKid360 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2009, 11:10   #5
Juunanagou
XBW Moderator

Juunanagou's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TopRowhide Bekijk bericht
Ziet er leuk uit, Hopelijk komt er een multiplayer in zoals battlefront 2..
Nee zoals Fardo al zei is deze game te lineaire voor.

Maar geen zorgen ze zijn als et goed is bezig met Battlefront 3. Waar je dus weer lekker grootschallig gevechten kan voeren in multiplayer.

Juunanagou is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2009, 12:27   #6
PineaPPle JOE
Registered Abuser

PineaPPle JOE's schermafbeelding

ja hoe gaat dat nu met lucasarts? ze hadden toch geld problemen?

dit spel word volgens mij net zo schijt als die serie hier van
Oud 10 mei 2009, 12:32   #7
Fergie
FR vak W1

Fergie's schermafbeelding

Vorige username: darthlaw14
De serie vond ik geeneens slecht. Vooral seizoen 2 lijkt mij erg tof. Ben benieuwd of de game tof wordt.
Fergie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2009, 12:43   #8
carnage NL
Registered User

carnage NL's schermafbeelding

zit er niet echt op te wachten kijk meer uit naar de MMO star wars old republic voor de pc
carnage NL is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2009, 18:02   #9
venom NL
Registered User

venom NL's schermafbeelding

Weten ze dat nou al zeker dan dat dat een MMO wordt?
Laatste geruchten die ik had gehoord waren ze er nog niet over uit.

ontopic: ze laten wel zien dat ze inderdaad de richting van het jongere publiek opzoeken. Series en games
maar dat hadden ze van te voren al aangekondigd. jammer is het wel.

*vond de eerste serie ook niet slecht eigenlijk
Oud 10 mei 2009, 19:04   #10
Fardo
XBW.nl MVP

Fardo's schermafbeelding

ja star wars the old republic wordt een mmo

Oud 12 mei 2009, 05:04   #11
Fardo
XBW.nl MVP

Fardo's schermafbeelding

De eerste screenshots

...players can fight as their favorite Jedi and clone troopers from the preeminent animated television series – from familiar faces like Anakin Skywalker to new heroes like Clone Captain Rex. A brand-new storyline, which bridges the gap between season one and two, takes the player on a multi-faceted adventure to stop a mysterious techno assassin’s destructive plot. Built around two-player cooperative action, the accessible controls and family-friendly gameplay bring Star Wars fans across generations together like never before to fight the evil Separatists and restore peace to the galaxy.
  • Experience an all-new and exciting Clone Wars storyline that bridges the gap between season one and two of the TV series as you learn more about the mysterious bounty hunter Cad Bane and hunt down the all-new Skakoan super villain Kul Teska
  • Play as your favorite Jedi heroes including Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi, Ahsoka Tano, Mace Windu, and Kit Fisto
  • Slice and dice your way through Separatist droids with your lightsaber and Force powers and use your agility to perform amazing leaps and navigate levels filled with interactivity
  • Turn your enemies into weapons as you commandeer droids and use their unique abilities to blast enemies and solve puzzles as a Jedi
  • Be part of an elite clone trooper squad with unique gameplay that puts firepower at your fingertips. Blast droids and unleash devastation with heavy weapons like rocket launchers and thermal detonators as Commander Cody, Captain Rex and all of your favorite clone troopers Compete against a friend with in-level challenges for rewards and points to be spent to upgrade your character and unlock bonus items

Oud 12 mei 2009, 19:18   #12
carnage NL
Registered User

carnage NL's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door venom NL Bekijk bericht
Weten ze dat nou al zeker dan dat dat een MMO wordt?
Laatste geruchten die ik had gehoord waren ze er nog niet over uit.

ontopic: ze laten wel zien dat ze inderdaad de richting van het jongere publiek opzoeken. Series en games
maar dat hadden ze van te voren al aangekondigd. jammer is het wel.

*vond de eerste serie ook niet slecht eigenlijk
hier is de site van old republic http://www.swtor.com/
carnage NL is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2009, 19:39   #13
BigSyke
Registered User

BigSyke's schermafbeelding

alweer een star wars game. Laatste tijd zijn ze niet zo geweldig.

kent iemand Star Wars Jedi Power battles nog op de PSX? dat was pas een vette co-op game.

helaas was platforming een ramp maar de combat was super
Goede deals heb ik gedaan met: G8 Cra$her, Scotch, MiC, Maver21, Kevf, Murkland, Koert, PyamaManNL, wmeester, Nitram, SnakeLiquid, Vaag, FreakinDell, Kenman, iroelof, Casper018 2x,*NERAZZURRI*, Marcozzz, Bromsnor, Don Juan, pimmos87, Chrs, westlander, Makkabeer, White Dragon, Unrealer, Magneto 360, FFC Svera, Dimke, Probailer2, FFC Legend, Lequero, Acolyptus, zaangamer, MonkeyBrainsNL, Fatih06
BigSyke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2009, 19:55   #14
Ferron
Registered User

Ferron's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigSyke Bekijk bericht
alweer een star wars game. Laatste tijd zijn ze niet zo geweldig.

kent iemand Star Wars Jedi Power battles nog op de PSX? dat was pas een vette co-op game.

helaas was platforming een ramp maar de combat was super
Hoezo laatste tijd zijn ze niet geweldig?
Ik vond The Force Unleashed een geweldige game.
En ja, ik ken Star Wars Jedi Power Battles en heb hem ook kapot gespeeld met een vriend zo een vet spel
Oud 13 mei 2009, 09:10   #15
Tsux
Registered User

Tsux's schermafbeelding

Nou ik vind dit er niet zo heel boeiend uit zien... Ik vind The Force Unleashed wel een stuk dikker dan dit lijken. Dit ziet er zo standaard, platform, loop van punt a naar punt b, hak uit in de stijl van 5 jaar oude banjo kazooie ofzo. Maar dan een stuk minder leuk.. Lijkt wel een kiddie game.
Tsux is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten