Ik ben nu al een paar weken langzaam maar zeker into Dubstep aan het komen, en ik vroeg me af of er hier meer Dubstep liefhebbers zitten, met een beetje kennis van zaken..
Ik luister nu voornamelijk op Youtube naar Rusko en heb een mix meegekregen van een vriend van me, waar ik veel naar luister.
Zal zo wel even wat sets hier aan toevoegen die ik dope vindt, om het wat meer elán te geven (Zo schrijf je dat toch? )
Heb ook een cd'tje van dubstep met een stuk of 10 nummers. Het is wel echt heel wazige muziek. Dus als je wil kan ik die cd wel ff naar je sturen als je nog meer wilt hebben :P
Ik ben ook bezig om op m'n stage een feest te organiseren (Poppodium Manifesto in Hoorn), maar omdat ik nog zo weinig ken is het best lastig om uit te zoeken wat nou gewaardeerd wordt en wat niet..
Misschien is het handig om even in de startpost te vermelden wat het precies inhoud? Ik heb namelijk geen flauw idee..
__________________ "Amonkira, Lord of Hunters, grant that my hands be steady,
my aim be true, and my feet swift.
And should the worst come to pass,
grant me forgiveness." - Thane Krios
't is vooral jammer dat dit op goede boxen eigenlijk pas echt tot zijn recht komt.. Want het gaat uiteindelijk om de bass, en die is monsterlijk 9 van de 10 x..
Wow, dat er hier nu pas een thread van is eigenlijk.
Ik luister zelf af en toe Dubstep, ik vind het wel echt heel dope. Maar voor bijvoorbeeld op weg naar school, een uur in de bus, dan luister ik liever wat anders.