Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArtificialFaith
Wat heeft die Jiggy toch een rare bouw. Ik moet altijd lachen als ik hem zie.
|
Het is wel een held

1,73 lang maar voelt zich 2.10
Vind Noah's Ark een apart maar wel chill album.
Tot morgen vroeg en de laatste dag zijn gewoon chille nummers en dat wordt dan gecombineerd met 'een brokje en een slokje' en 'ken je dat' die gewoon totaal skuff zijn opgenomen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVHAHA
Zelf ben ik ook totaal geen Hef fan. Zelfde geldt ook voor Turk. Mensen die alleen praten over money kunnen maar beter bankier gaan worden. Dan praten ze op z'n minst nog over iets waar ze verstand van hebben.
|
Hef is echt het uiterste in rappen over chicks en money maar ik vind zijn stem zo chill dat het me niet boeit en ik wel lekker naar zijn muziek kan luisteren.
Vooral dat nummer 'Overal', als je de tekst leest denk je wtf is dit voor shit maar ik vind het echt chill om te luisteren! Ik hoorde dat hij op Lowlands bagger was en dat kan ik eigenlijk wel begrijpen.
Winne luister ik nu ook wat meer, op Solar festival in Roermond een paar weken terug kwamen Winne, Hef, Jiggy Djé, Zwart Licht en de Fakkelbrigade. Heel erg vet, Winne luisterde ik het minst van deze artiesten maar tijdens zijn optreden ving ik zijn handdoek die ik nu thuis ongewassen nog heb liggen
Sef, Flexican en Murth waren er ook (Fit niet) maar toen Flexican draaide was 'Hoeren' het enige nummer van de FN dat gedraaid werd, wel erg jammer want alhoewel ze niet meer zo underground zijn, zijn het wel mijn helden.