In Mass Effect 2 neemt de speler wederom de rol aan van Captain Shepard, als hij de mysterieuze 'Reapers', die uit een andere dimensie komen om de mensheid en al het leven in het universum te verslinden, probeert te stoppen. Spelers zullen nieuwe karakters, wapens en omgevingen tegenkomen, maar ook oude bekenden zullen de kop op steken. Onder andere de Asari planeet Illium, de Krogan planeet en de Omega Citadel zullen bezocht worden. Je missie zal je in conflict brengen met de 'Cerebus Corporation' en hun enigmatische leider.
The latest Mass Effect 2 DLC has been revealed, Lair of the Shadow Broker!
Two years ago, Commander Shepard died and Liara T'Soni fought in a desperate struggle against the Shadow Broker to recover her former Commander. Now that Shepard is back, it's time to even the score.
Team up with Liara and confront the mysterious and sinister Shadow Broker in the latest expansion to Mass Effect 2, coming soon! In the mean time check out three new screenshots and stay tuned for more info on Lair of the Shadow Broker.
Je kunt gewoon verder gaan.
Misschien wel de beste verbetering tegenover deel 1.
Ow Dat is cool. Kan ik ook eens met het verhaal verder doen, zit nu continu sidequests te doen, en mijn teamleden te helpen(maar dat zijn ook wel vette missies)Maar ik vraag me dan wel af, hoe het met de savegame zit voor masseffect 3. Zouden ze dan gewoon de laatste savegame gebruiken...
Anyways, gisteravond nog tot half 4 gespeeld. Voor ik het wist was het ineens zo laat . Echt een superspel.
__________________ "It's not who you are underneath, but what you do, that defines you"
Dat kan sommige missies inderdaad blokkeren.
Persoonlijk zou ik de loyalty missions dus allemaal doen, al was het alleen maar voor de savegame voor deel 3.
Ik heb nadat ik het spel had uitgespeelt, elke planeet gescanned, en ben zo nog een stuk of 6 sidequests tegen gekomen!
Mass Effect 1 vond ik echt een super toffe game, echter heb ik nooit deel twee gekocht. Hij kost nu bijna niets meer (15/20eu?) en ga hem ook zeker halen, maar op dit moment hebben wat andere games voorang, voordat ik me echt ga verdiepen in Mass Effect 2.
Ik heb nadat ik het spel had uitgespeelt, elke planeet gescanned, en ben zo nog een stuk of 6 sidequests tegen gekomen!
Qua planeten zijn er niet zoveel zijmissies, maar die storen me dan ook wel een beetje. Komt vooral omdat ik de planeten, vooral tropisch, weer erg veel op elkaar vond lijken. In deel I had je zo nu en dan een vulkaanplaneet, dan een ijs, dan een grasplaneet. Zijmissies zijn wel goed, maar de planeten in deel II, voor de zijmissies dan, vind ik niet goed.
Vandaag mass effect 2 uitgespeeld. Super spel! Had wel nog iets meer storyline missies gewild, anuwel, zorgen dat je team loyaal is aan jou, noem maar op, hoort daar ook wel bij. Voor de rest heb ik alle planeten gescanned en alle sidequests gedaan(denk ik toch).
Nog wel even iets zeggen over de laatste missie:
Legion was met mij gestorven, hij was de enige. Dat is wel spijtig. Ik heb voor de missie nog wel gesaved, dus misschien toch nog eens opnieuw proberen om iedereen te redden. Ook heb ik alles vernietigd, leek mij meest gepast.
Op het laatste vragen ze ook, wil je verder spelen, of opnieuw beginnen met je zelfde personage. Kan je dan verder spelen(om zeker te zijn dat je alles gedaan hebt) en achteraf pas opnieuw beginnen met al je wapens, powers...? En zou dit effect hebben op je savegame voor mass effect 3?
Want in deze speelsessie heb ik alles gedaan zoals ik het persoonlijk zou doen. Zoals onder andere een relatie beginnen met Miranda
Anyways vet spel!
ps: Zijn de DLC's van deze game cool?
__________________ "It's not who you are underneath, but what you do, that defines you"
Na de verhaallijn kun je gewoon doorspelen met al je skills, weapons en armor.
En als je dan andere beslissingen gaat nemen(om dingen te zien die je nog niet gezien hebt), dan gaat mass effect 3 verder op deze beslissingen, of op de beslissingen van je eerste playtrough?