13 april 2011, 22:51
|
|
|
Registered User
|
[Algemeen] Nieuws
Ik mis hier al tijden een thread waarin je nieuws kunt plaatsen dat niet perse een eigen thread verdient, zoals zaken als Japan en de revoluties in de Arabische/Noord-Afrikaanse landen dat wel hebben. Vandaar...
Ik trap af met vervelend nieuws:
Agent dood door schietpartij Baflo
Uitgegeven: 13 april 2011 21:41
Laatst gewijzigd: 13 april 2011 23:45
GRONINGEN - In het Groningse dorp Baflo is woensdagavond een agent gedood na een schietincident. Een andere agent raakte gewond. Dat meldde de politie. De verdachte is aangehouden.
Agenten reageerden op een melding van een geweldsmisdrijf aan de Heerestraat in Baflo. Op het adres aangekomen werd de politie beschoten.
Meer informatie kon de politie nog niet geven. Om twaalf uur geven de burgemeester, het Openbaar Ministerie en de politie een persconferentie op het hoofdbureau in de stad Groningen.
Nu.nl
Ik las elders dat een kerel z'n vriendin heeft doodgemept met een brandblusser, dat is gemeld bij de politie, en hij vervolgens als een gek op agenten is gaan schieten.
Laatst gewijzigd door *NERAZZURRI*; 13 april 2011 om 22:52
|
|
|
13 april 2011, 23:00
|
|
|
A$AP ಠ_ರೃ
Vorige username: AVHAHA
|
Hij is dus toch overleden?
|
14 april 2011, 16:38
|
|
|
Forumboef
|
OMG wat voor een wereld leven we toch in?! [/telegraafmode]
|
|
|
14 april 2011, 23:33
|
|
|
Forumboef
|
http://www.nu.nl/binnenland/2492700/...geschorst.html
Hier zakt je broek ook wel van af 
Een ventje komt meerdere keren thuis zonder onderbroek... Damn als er dan geen belletjes gaan rinkelen ben je echt oblivious.
|
|
|
14 april 2011, 23:42
|
|
|
Registered User
|
"Twee ouders hebben in 2008 melding gedaan van misbruik door M., zo werd eerder bekend. Rechercheurs en een pedagogisch adviseur hebben toen gesproken met Drent, maar er kwam geen zaak."
"Op de informatiebijeenkomst werd volgens AT5 verder duidelijk dat een medewerker van Het Hofnarretje al in 2008 Meld Misdaad Anoniem heeft getipt over het misbruik door M. Er zou nooit wat met de tip zijn gebeurd."
Als er eerst al een melding van misbruik wordt gedaan en vervolgens wordt er ook nog eens getipt bij Meld Misdaad Anoniem.
Je zou toch zeggen dat die mensen dat niet zomaar doen..
Er is vast nog wel ergens een boom vrij..
OMG wat voor een wereld leven we toch in?! [/telegraafmode]
|
|
|
15 april 2011, 15:06
|
|
|
Ajax Amsterdam
Vorige username: Shinhead
|
Citaat:
Moszkowicz wraakt rechtbank opnieuw
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz, advocaat van Geert Wilders, heeft de rechtbank in het proces rond de PVV-leider opnieuw gewraakt.
Moszkowicz meent dat Midden-Oostendeskundige Bertus Hendriks als getuige in de zaak-Wilders heeft gelogen.
De advocaat van Wilders meldde de rechtbank in Amsterdam vrijdag dat hij wil dat een proces-verbaal wegens meineed tegen Hendriks wordt opgemaakt. De rechtbank heeft besloten het verzoek af te wijzen. Waarop Moszkowics de rechtbank gewraakt heeft.
De advocaat vindt de motivering van de rechtbank om geen meineedprocedure te beginnen ''ondeugdelijk, onbegrijpelijk en de schijn van partijdigheid oproepend''.
Waarheid
Hendriks heeft volgens de raadsman vrijdag niet de waarheid verteld over de precieze reden waarom arabist Hans Jansen werd uitgenodigd voor het inmiddels bekende etentje op 3 mei 2010.
Volgens Hendriks, die vrijdag een getuigenverklaring aflegt over dat etentje, is Jansen uitgenodigd omdat het thema van de avond de islam en islamisering was.
Naar aanleiding van eerdere uitspraken van hem in dagblad De Pers, meent Moszkowicz echter dat de eetclub van Hendriks Jansen uitnodigde omdat hij getuige-deskundige in het proces tegen Wilders was.
Eerdere wraking
Moszkowicz wraakte de rechtbank in de zaak-Wilders al eerder. In oktober 2010 kon de rechtbank geen beslissing nemen over het verzoek Jansen opnieuw als getuige-deskundige te horen.
Het wrakingsverzoek werd toen toegewezen waardoor de zaak volledig opnieuw moest worden behandeld met nieuwe rechters.
|
Gaan we weer. De hele wereld weet dat Wilders gewoon wordt vrijgesproken maar dan gaat Moszkowicz weer zo moeilijk doen. 'Lagaan joh'.
|
|
|
15 april 2011, 15:40
|
|
|
Registered User
|
Dat dat proces nog bezig is joh  Kansloos gebeuren wat is verzand in een irritant haantjesgevecht. Dat kan je natuurlijk aan ranzige Moszkofiets wel overlaten, geflankeerd door nog ranzigere peroxidebever.
|
|
|
15 april 2011, 15:47
|
|
|
Forumboef
|
Tegenwoordig draaien rechtzaken meer om gaten in het proces/bewijs/defensie/tegenpartij/randzaken te vinden dan daadwerkelijk proberen je eigen cliënt onschuldig te verklaren. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van ons rechtssysteem...
|
|
|
15 april 2011, 17:22
|
|
|
Ajax Amsterdam
|
Ben ik met je eens. Op zo'n manier kan je eigenlijk iedereen wel vrij krijgen, wat ze ook misdaan hebben. Maar aan de andere kant is het waarborgen van bewijsverkrijging etc. wel een bescherming van het -altijd onschuldig geachte- individu tegen de overheid, iets wat ook heel belangrijk is(eerlijk proces).
|
|
|
15 april 2011, 17:41
|
|
|
Diem ex Dei
|
Je bent het lang niet altijd eens met oom agent, maar als er een doodgeschoten of gedood word, dan schrik je toch altijd wat meer dan bij burgerslachtoffers op de een of andere manier.
|
|
|
15 april 2011, 17:57
|
|
|
Forumboef
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shin David
Ben ik met je eens. Op zo'n manier kan je eigenlijk iedereen wel vrij krijgen, wat ze ook misdaan hebben. Maar aan de andere kant is het waarborgen van bewijsverkrijging etc. wel een bescherming van het -altijd onschuldig geachte- individu tegen de overheid, iets wat ook heel belangrijk is(eerlijk proces).
|
True, maar Bram zit de boel weer te wreken zodra bij het minste of geringste. Je moet die rechters ook hun werk laten doen.
Ik zeg, volgende rechtzaak gewoon door Frank Visser laten doen!
|
|
|
22 april 2011, 22:53
|
|
|
Registered User
|
Grote vechtpartij in het Vondelpark?
Of zoals de kranten altijd zeggen een 'knokpartij'.
|
|
|
23 april 2011, 17:15
|
|
|
Ajax Amsterdam
|
Zat er natuurlijk dik in, het was er zo druk gisteren he. Kan ik altijd zo slecht tegen, iedereen moet altijd maar naar het Vondelpark want dat is de place to be. Terwijl je verder nog 80 andere parken hebt in Amsterdam, maar goed... net als dat iedereen daar altijd moet gaan joggen, binnen 15 min ben je dat hele park door geweest..
|
|
|
26 april 2011, 18:38
|
|
|
Registered User
|
En nu is er brand, gaat lekker daar.
|
|
|
26 april 2011, 18:38
|
|
|
Duke
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baukehimself
Grote vechtpartij in het Vondelpark?
Of zoals de kranten altijd zeggen een 'knokpartij'.
|
Ach schijnt erg overdreven te zijn geweest , hoop politie om een klein groepje gasten.
|
|
|
| Discussietools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|
Regels voor berichten
|