Ontwikkelaar
Team Ninja
~ Uitgever
Team Ninja
~ Genre
Fighting
~ Platform(s)
360, PS3
~ Releasedatum
28 September 2012
Informatie
Sinds de DOA4, een launchtitel van de Xbox 360, eindelijk een vervolg! De omgevingen lijken interactiever dan ooit en er zullen ongetwijfeld weeral een paar nieuwe characters bijkomen. Combineer dit met de steeds uitmuntende graphics van een DOA game en de DOA reeks is weeral een uitstekende nummer rijker.
Grappig, grafisch ziet dit er bijna hetzelfde uit als de vorige DOA. Het enige verschil was die slow motion move tegen het einde van het filmpje.
Ik neem aan dat de karma (boobs) physics ook weer in deze game zitten? Tuurlijk, geile japanners ook. Net zoals die filmpjes met naakte dames in de douche.
Ik heb het gevoel dat een aantal klassieke fighter series haar glans heeft verloren. Tekken is niet meer wat het geweest was en ik had Dead Or Alive eigenlijk al dood verklaard. Het was altijd mijn favoriet! Ik ben benieuwd, maar ik weet niet wat ik moet verwachten.
Grappig, grafisch ziet dit er bijna hetzelfde uit als de vorige DOA. Het enige verschil was die slow motion move tegen het einde van het filmpje.
Ik neem aan dat de karma (boobs) physics ook weer in deze game zitten? Tuurlijk, geile japanners ook. Net zoals die filmpjes met naakte dames in de douche.
Alleen al kijken naar het gezicht van Hayate ziet het er een stuk minder plastic uit, DOA4 ziet er nog steeds goed uit, alleen was het net té plastic en smooth, althans de characters. Ik had DOA4 nog even van de week gedaan en nu kijkend naar dit filmpje ziet het er visueel toch al een stuk beter uit. Maar je kan niet echt een game grafisch beoordelen door een 480p filmpje te zien. En het is pre-alpha.
De camera ziet er een stuk dynamischer uit, en hoewel dit erg cinematisch is en visueel ook erg aantrekkelijk(fighting entertainment zoals Team Ninja het zegt) ben ik benieuwd of het hinderlijk zal zijn tijdens de gameplay.
*Edit
Trailer in een betere kwaliteit:
Jup, ziet er goed uit
Laatst gewijzigd door LocKuM; 14 september 2011 om 23:59
zo op het eerste gezicht zijn de animaties echt x100 verbeterd, best nice!
voor de die-hard fighters is de camera ws idd veel te druk/gericht op cinematische beelden
Ik zie eerlijk gezegd precies dezelfde moves en animaties als in voorgaande delen. Dat zegt overigens ook iets over de grafische kwaliteit van de vorige DoA games. Vooral DoA 3 op de Xbox heb ik helemaal kapot gespeeld, zeker de tag team variant.
Ik zal dat HD filmpje vanavond eens thuis bekijken. Inderdaad goed om te horen dat de textures wel degelijk scherper zijn.
Wat de moves betreft zagen we niets nieuw, want vooral de signature moves van Hayabusa werden getoond. Maar grafisch is er inderdaad wel vooruitgang. Niet super veel, maar DOA4 heeft er altijd dan ook altijd goed uitgezien. Maar de omgeving en characters zien er weeral net wat beter uit. Als die level van de teaser de nieuwe maatstaf is voor de rest van de levels, dan mogen we, hoop ik, ook nog eens meer interactiviteit/dynamiek verwachten dan ooit te voren. In de teaser level leek het erop dat je je tegenstander onder het omvallend puin kon gooien (of misschien net niet?) en/of tegen die rond zwaaienden balken. Daarnaast kan je je tegenstander ook nog eens blijkbaar van het dak gooien.
Zoals bij elke goede vechtreeks zit de verbetering in een nieuwe deel telkens in de details omdat er opzich weinig aan te verbeteren is. Team Ninja heeft (jammer genoeg) naast de de verbeteringen (toch te hopen dat het verbeteringen zijn) ook veranderingen door gebracht met o.a. de camera en het slow-motion gedoe om fighting entertainment te leveren. Persoonlijk vond ik de camera nog meevallen, maar ik kan niet zeggen dat ik fan ben van het slow-motion gedoe. Hopelijk was dat gewoon iets van filmpje en zit het niet in de daadwerkelijk gameplay.
Ik zie eerlijk gezegd precies dezelfde moves en animaties als in voorgaande delen. Dat zegt overigens ook iets over de grafische kwaliteit van de vorige DoA games. Vooral DoA 3 op de Xbox heb ik helemaal kapot gespeeld, zeker de tag team variant.
Ik zal dat HD filmpje vanavond eens thuis bekijken. Inderdaad goed om te horen dat de textures wel degelijk scherper zijn.
volgens mij is DOA4 echt veel houtiger, dus of jij verheerlijkt DOA4, of ik ben gewoon gek
volgens mij is DOA4 echt veel houtiger, dus of jij verheerlijkt DOA4, of ik ben gewoon gek
Als je dit naast elkaar zou draaien zijn de verschillen behoorlijk duidelijk in zowel de graphics als animaties.
De game draait op dezelfde engine als DOA4, of beter gezegd waarschijnlijk een sterk verbeterde versie ervan.
Ik speel de serie al vanaf deel 2. De graphics zijn inderdaad weer verbeterd, maar de vecht animaties zijn praktisch hetzelfde gebleven. Ik zag wel een paar subtiele nieuwe moves. Het Doa4 filmpje hierboven is niet een goede vergelijking; die spelers zijn gewoon niet zo goed, waardoor de moves houterig worden uitgevoerd. Hoe beter de speler, hoe vloeiender de moves in elkaar overlopen.