In deze spoiler worden alle gamertags geplaatst van mensen die het goed vinden dat je ze toevoegt aan je Xbox vriendenlijst, want in forza 4 kan je veel met je vrienden doen en delen, dit kan dus er handig zijn ook is het leuk en makkelijk om zo rondetijden te vergelijken.
Afgelopen dagen wat tijd gevonden voor de creatie van onderstaande livery:
Porsche 997 GT3-RSR #75 ProSpeed Competition, 24 Heures du Mans 2010, 7e in LM GT2 klasse,
Rijders: L. Machiels (Bel), N. Hommerson (NL), P. van Splunteren (NL)
Laatst gewijzigd door Rovaro2; 27 juni 2012 om 18:14
Mooi gedaan Rovaro. Verkoop je 'm ook? of zijn het niet allemaal custom logo's.
Thanks Nori Livery staat op m'n storefront voor 10.000 credits. De livery is 99% accuraat, sideskirt sponsoring heb ik een aantal vaste stickers voor gebruikt (Porsche, OZ Racing, Alpinestars) Verder is alles eigen werk, het michelinmannetje is een eigen gemaakte (oude) versie die ik ook op m'n Mclaren F1 GTR 1997 Le Mans livery heb zitten. (ook op m'n storefront te vinden)
Overigens, de vlag op de motorkap heb ik aangepast door een combinatie van de Belgische en Nederlandse vlag van te maken
Ik ga deze DLC pack niet kopen. Voor mij zitten er geen interessante auto's in, behalve de SLK55 AMG en de RUF CTR2...
XBWF Forza4 (gewoon even zoeken en aanmelden, de leden welke reeds lid zijn kunnen je dat toelaten)
Reden, facebook: snel medium, simpel, goed op de mobiel en gewoon lekker ouwe hoeren, filmpjes delen / foto's weetjes etc.
Leden tot nu toe:
Lircky
Asjemenou75
Bergje
Bassie
Blauw Hok
Reden, facebook: snel medium, simpel, goed op de mobiel en gewoon lekker ouwe hoeren, filmpjes delen / foto's weetjes etc.
Leden tot nu toe:
Lircky
Asjemenou75
Bergje
Bassie
Blauw Hok
Geen resultaten gap, i.p.v. dat je gewoon een link plaatst.
Inderdaad, ik krijg ook geen resultaten als ik zoek op Facebook. Dus inderdaad even de link plaatsen Lircky! Was toch niet zo'n moeite geweest?