1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

12 januari nieuwe aankondiging van Bethesda (Skyrim next gen?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 9 jan 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Met de komst van een 'gaming algemeen' forum kunnen nieuwtjes als dit mooi een eigen plek krijgen. XBW heeft best veel 'algemene' topics waarin alles op 1 bult wordt geschoven, dat mag wel wat minder. Dat is ooit eens ontstaan doordat er op een gegeven moment een overschot aan opsomtopics kwam, maar is wellicht wat te ver doorgeschoten.

    @Dulle: Wat maakt DD leuker dan Skyrim? DD staat nog steeds op de hdd van mijn ps3.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fallout 4 or else i will be a very sad panda :mad:. Zeker na die gelekte info onlangs en nu dit font.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wordt het VS topic nu nog steeds als nieuwtjes topic gebruikt? 8) We hebben hier een perfect topic speciaal gericht op nieuwtjes.
    Jullie zijn vreemd. :+
    Leukere wereld, veeeeeel betere combat, mythische monsters om tegen te vechten. De wereld levelt niet met je mee (je voelt jezelf echt krachtiger worden). De Pawns <3 Nachten wat echt gevaarlijk zijn. Awesome magie. (Maelstrom, High Bolide).
    Het verhaal zelf? Nope, dat is niet zo interessant. Maar itt Skyrim maakt de gameplay dat ruimschoots goed. Deze game strijdt met Red Dead om de nr 1 spot in mijn top 10 Xbox 360 games.






    edit: Al brengt crappy gameplay van mij mijn punt niet echt goed over. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Skyrim/Fallout levelt ook niet meer mee, of minimaal.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan doen ze nog steeds iets gigantisch anders dan DD. Ik heb me op geen moment echt krachtig gevoeld in die 2 games. Waar je in DD met level 20 bv helemaal afgemaakt kan worden, om met level 50 oid terug te komen en dat beest een koekie van eigen deeg te geven. Dat is het soort progressie wat je wilt voelen in een RPG.

    edit: Even gelezen hoe Skyrim en FO het doen tov Oblivion, en dat is al beter. Vreemd dat ik daar verder niet veel van heb gemerkt. Bij DD was dat veel duidelijker.
    In Skyrim kon je draken met een laag level al omleggen, wtf.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Duidelijk.
    Dus, iedereen dan maar DD spelen. :+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :eek:

    Begint een mooi verhaal te worden dit :+

    @Dulle: ik zal DD binnenkort eens spelen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah...het zal toch niet he. Weer allemaal fake bullshit

    Ik heb geprobeerd DD te spelen....maar shit...die graphics (buiten vooral in de game) doen gewoon zeer aan mijn ogen. De personages boeien me niets en die omgevingen vind ik maar erg saai. Kweenie man.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tegenwoordig is alles fake totdat het tegendeel is bewezen. :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zwakke draken inderdaad, tot je op een gegeven moment ontzettend sterke draken tegenkomt en dat je dan moet rennen voor je leven :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    Fallout 4 komt nooit.

    Overigens waren die huge trollen wel fucked up in Skyrim. Vloog de hele wereld map door na een klap. :lol:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh Fallout 4 komt absoluut. Die gelekte info was volgens Kotaku 100% echt....en sowieso...ze moeten wel. We wants it..we needs it..we must have the precious. Maar ja..wanneer?

    Die giants waren echt bitches idd man. En hun gedrag was veranderd tov de eerste gameplay demo waar de speler gewoon rond de giant kon lopen. Doe dat nu in Skyrim en ze gaan gelijk dreigen...eikels. :mad:
     

Deel Deze Pagina