1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanmelden xboxlive

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Karel12, 18 feb 2015.

  1. Karel12

    Karel12 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb van iemand een Xbox overgenomen. Hier stond nog een account op van diegene waarmee ik nog 2 maanden online kon. Nu is het zo dat ik zelf een account heb aangemaakt. Dit account is ook te zien. Echter als ik dan iets wil downloaden of iets dergelijks, met mijn account dan gaat hij steeds weer naar het scherm dat ik me moet aanmelden. Als ik het met dat account doe wat er al op staat gaat het wel goed.

    Wat doe ik verkeerd.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hey Karel,

    Dit komt omdat op jou account geen Xbox Live zit. Alleen op het account van de persoon waarvan jij hem hebt gekocht. Als je op je eigen account Xbox Live wilt zul je die moeten aanschaffen. Ofwel via automatisch incasso of een gamecard kopen en die redeeme op je xbox.

    Verder hebben wij voor dit soort vragen een algemeen topic. Dit houd het een beetje overzichtelijk.

    Ook lijkt het me slim als je even gaat Google op Xbox Live diensten en op de pagina's van Microsoft zelf over Xbox Live. Hier staat een hoop info in. Want ik denk dat je hier nog niet veel vanaf weet.

    Succes!
     
  3. Karel12

    Karel12 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Dagger,

    Ik weet hier inderdaad niets vanaf. Heb de Xbox gekocht voor mijn dochter. Diegene waarvan ik heb gekocht heb zij dat hij nog ongeveer 2 maanden Xbox live had en dat mijn dochter zo een account kan aanmaken en ook op Xbox live kan. Vandaar dat zij dus een account heft aangemaakt. We maken gewoon eerst deze account op en kopen dan een nieuwe. Ik ben op internet gaan speuren en kwam bij dit forum terecht. Ik zal me er eens in verdiepen, want papa moet natuurlijk ook meedoen aan de spelletjes ed. op de Xbox.
    Heel hartelijk bedankt voor je reactive.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geen probleem. Maar inderdaad een nieuw accountje aanmaken. Daar je eigen e-mail en wachtwoord op gebruiken. Dan kun je bij de Bart Smith of op internet in een webshop ( aanrader is goedkoper ) een kaartje kopen voor 1 jaar of 3 maanden xbox live. Als je het via de webshop doet zit hij direct in je mailbox. Dan kun je op je Xbox ( bij de 360 even de middelste knop indrukken, dan tabje naar links, daar staat redeeme code bij ) een code invullen. Deze zal dat account dan aan die Xbox live koppelen.

    Maar het kan nooit kwaad om je even in te lezen! Vooral de basic dingetjes is veel over te vinden.

    Veel succes en veel plezier!
     

Deel Deze Pagina