1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

aanschaf nieuwe monitor [hulp]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door rudeboy, 30 mei 2014.

  1. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben op zoek naar een nieuwe monitor.
    Enkel voor op te gamen met console.
    Dus xbox-one, ps4 (en wiiu).
    Ik speel voornamelijk FPS.

    Ik wil goede zwarte waardes, heldere kleuren en lage responstijd. 24 of 27inch
    3d ondersteuning is een pre maar geen must.
    budget technisch gezien: kwaliteit mag geld kosten.

    De dikke pc monitoren hebben 120 of 144 hrz, nu heeft de next gen met max 60fps daar weinig aan. Maar ondervind ie daar nadeel van?

    Ook las ik ergens dat ik met native resolutie van monitor ook niet boven de 1080p moet gaan zitten ander krijg ik upscalling van het beeld...

    Zat zelf aan de benq XL24/27 series te denken.
    http://benq.nl/product/monitor/xl2720z

    Maar wie kan me voorzien van goed advies....
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De BenQ XL24/27-serie is enorm mooi. Wel aan de dure kant, maar je krijgt er wel een 144HZ, 1ms TN-paneel voor terug. Andere opties die het bekijken waard zijn:

    BenQ XL2411Z
    AOC G2460PQU
    Philips 242G5DJEB
    Acer GN246HLBBID
    iiyama GB2773HS
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je ook een budget?

    En vergeet de opgegeven verversingssnelheid (ms) van fabrikanten. 9 van de 10 x zit je er zwaar boven, dus kijk hier niet te veel naar.

    Kijk op tweakers en/of hardware.info naar reviews, maak een lijstje met kanshebbers en ga daarna naar winkels om ze te bekijken. Als je kan aantonen bij de MediaMarkt dat het scherm ergens anders goedkoper is dan krijg je 'm vaak voor dezelfde prijs mee. (Zo doe ik het vaak)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014

Deel Deze Pagina