1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het valt me wel op dat geen van de members die kritiek hebben op ons beleid, op de post van Spleasure hebben gereageerd.
    Jongens, sorry, maar ik denk dat er niet veel meer over valt te zeggen na Spleasure's post.
    Ik vind het zelf een beetje mierenneukerij, er valt zeker te discussieren op dit forum, daar is het ook een forum voor, maar deze discussie gaat nergens over.
     
  2. Ruud

    Ruud Guest

    Dus jij trekt alles uit het verband?

    Luister, speciaal voor jou heb ik even de posts van alle mods en admins bij elkaar opgeteld. 64414 waren het er. Juist ja, vierenzestigeneenhalf DUIZEND posts. Buiten de Green Mile en X-Bazar ook nog. Jij vind ongeveer 3 fouten.
    Gefeliciteerd, dat is 0,000046%, eigenlijk best knap van je!
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1 het gaat in dit geval om -->Darkwing<-- Die ik (mening) niet vind funcitoneren
    2 Ik heb niet alle fouten bij gehouden. Maar zoals al vaker vermeld. Zou er even op letten en notities maken.
    Als het echt maar 3x voor zou komen, zou ik echt niet zo reageren overigens. Zoals al is gezegd, het is de spreekwoordelijke druppel.
    Wanneer zou de mod komen die deze opmerking bekritiseert? Dat het beleid van XBW niet toestaat diet soort onzinnige dingen te posten? Ben bang dat ie helemaal niet komt.

    En nee, nou hoeft niet een mod zo schijnheilig te doen om er toch nog wat van te zeggen. Om toch even te laten zien dat alles puik in orde is hier. (en stiekem uit te halen wat de hoofdgedachte wordt)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    *bekritiseert.

    Foei Volkoren, niet meer doen :cool:
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    lol... snap je het niet ze proberen je juist boos te maken :D 8)

    Dit gaat echt helemaal nergens meer over.. Beetje topicvervuiling. Misschien is het beter als de gedaagde contact opneemt met zijn advocaat om vervolgens een PM te tikken naar DW om het daarmee verder af te handelen? (Met andere woorden, handel dit af via PM ;))
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat zou kunnen. Ben ondertussen al aardig opgelucht. Ik hoop dat we er allemaal wat wijzer van worden :)
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah, blij dat er toch iets goeds uit gerold is 8)

    *mvdstam hoopt dat de SPO sectie niet langer LN2 gekoeld hoeft te worden en weer terug naar zijn passieve staat kan 8)
     
  8. Ruud

    Ruud Guest

    De tyfus, wat ben jij stompzinnig en eigenwijs bezig Geert. Ook geniaal om te zeggen dat het je puur om Darkwing gaat en meteen daarna een andere mod te bekritiseren.

    Om het maar even duidelijk te verwoorden (want je snapte de boodschap er achter duidelijk niet), van de werkelijkwaar talloze posts zijn er een paar die jou persoonlijk toevallig niet aanstaan en je vind het toch nodig om zo'n stampij te schoppen.
    Treurig.
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    *Zet LN2 cooling weer aan :cool:

    /Mod Kap nou toch eens. Je voegt NIETS toe aan de discussie! - !SIC!

    [flame]Jij anders ook niet met bovenstaande reactie ;)[/flame]

    Ik houd al op :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ok :) Ik kan wel blijven herhalen maar daar heb ik geen zin meer in. Dus bij deze mijn laatste post richting jou ;) Laten we zeggen dat mijn "drempel" laag ligt.

    Trouwens:
    Als jij ergens 40 jaar werkt, en je baas bedrijgt je 1x met shotgun. Accepteer je dat? Nee precies. Ook niet als die baas 40 jaar lang correct functioneert.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  11. Ruud

    Ruud Guest

    Na 1000 posts is dit je eerste stortvloed van irritatie en toch beweer je een lage drempel te hebben.

    Knap, lul je jezelf alwéér tegen!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is wat jij volgens mij wilt horen? Je blijft maar herhalen en herhalen.
     
  13. Ruud

    Ruud Guest

    Ik? Haha, duidelijk gevalletje van pot & ketel, maar wel een goede poging verder (K)

    Goede vergelijking trouwens van die shotgun, heus waar!
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Om het maar even duidelijk te verwoorden (want je snapte de boodschap er achter duidelijk niet), van de werkelijkwaar talloze posts zijn er een paar die jou persoonlijk toevallig niet aanstaan en je vind het toch nodig om zo'n stampij te schoppen.
    Treurig.

    Van die tig 1000000 post waar jij het over hebt, zeg je dat ik het er met 3 niet eens ben. Dat is toch lage "drempel" of niet?

    Tis een voorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met je eens volkoren, dat probeer ik ze dus de hele tijd al duidelijk te maken, maar ze vinden het nog steeds nodig om elkaar af te zeiken... :{
     
  16. Ruud

    Ruud Guest

    Nee, dat is treurig.

    Net als bedreigen met 'n ij schrijven
    Een beetje verkeerd topic vergelijken met iemand bedreigen met een shotgun.
    Zeggen dat je stopt met de discussie maar toch verder gaan.
    ...

    You get the point!
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    Sorry, ik vergat ook nog te melden dat jij naderhand steeds je posts gaat wijzigen.

    Domdomdom.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Discussie kun je niet zo abrupt verbreken (tenzij mod slotje plaatst O-)) Jij zegt dat ik niet zo moet zeiken als er slechts een paar dingen gebeuren. Maar die paar dingen kunnen dus zulke gevolgen hebben dat de frustraties erg hoog oplopen. Dit is dus bij mij het geval.

    Beleid van XBW is om post te editten en niet 2 of 3x achter elkaar te posten.
     
  19. Ruud

    Ruud Guest

    Beleid van mij is om achter mijn post te staan als je 'm daadwerkelijk post, ipv achteraf toch nog even wat veranderen.

    Maargoed, je geeft nu zelf al aan dat het over 'een paar dingen gaat', volwassen van je dat je toch uiteindelijk toe wilt geven dat je aan het zeuren was. Wauw.
     
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik moet toegeven ruud, dat je erg behulpzaam bent en mensen graag op de zoekfunctie wijst, dat je nooit flamed, en ook nooit iets uitlokt. :{
    Daarnaast, zijn al je posts in deze thread echt op het onderwerp gericht en niet op flamen en uitlokken van andere members, ik denk dat je een eigen Giro mag opstarten met het nummer 666, voor al het goede werk dat je tot nu toe hebt verricht, en ja ik verlaag me tot jouw niveau, en ja ik reageer net zoals jou op een andermans post en niet over het onderwerp. Dus kraak me nu maar af voor deze post, probeer men zwakke plekken te vinden en ik hoop dat je je hierna veel beter voelt..
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina