1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo mooi dat ze nog steeds het forum vervuilen i.p.v. dat ze het even regelen via PM... Maarja omdat ze ons toch negeren kunnen we ze net zo goed helpen :+

    *Hint voor Ruud en Geert dus... 8)
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je bent gewoon een grote debiel die denk dat hij heel wat is, en je komt de regels niet na want dubbelpost is verboden daarvoor moet je hem editen |:-
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik voeg dingen toe. Verander niet zoveel hoor. Maar tja.. als jij het zeuren vind dan mag dat. Voor mij was de maat vol en heb er nu even wat van gezegd. Als je dat niet bevalt dan mag dat. Heb ik verder niets op tegen. Maar ik heb mijn ding gezegd. EN NEE IK KAN NIET ALLE DINGEN WAAR IK ME AAN GEERGERD HEB WEER NAAR VOREN HALEN OMDAT HET OVER EEN HELE TIJD IS GEWEEST. Dus die paar dingen waar je het over hebt, zijn er een paar meer. Heb maar enekele voorbeelden genoemd.

    Dan heb je die koeler voor niets O-)
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    jij begrijpt t ook *) , en idd, we kunnen helpen , de boel nog ff opstoken 8)
     
  5. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer ben jij gediend van het beleid ?

    Eerst af zitten zeiken dat mods het niet goed doen en dan vervolgens het beleid aanmoedigen ?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zeg helemaal niet dat het beleid slecht is. Ik zeg alleen dat ik vind dat Darkwing niet goed functioneert. Eerst even van beginpost lezen aub.
    Nu haal je 2 dingen door elkaar. Mods en beleid = niet hetzelfde
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Ik loop te flamen op de mensen die ongegrond mensen afzeiken die juist hun best doen om het hier een beetje draagzaam te maken (Spleasure weet het mooier te verwoorden).

    Verder ben ik het wel gewoon eens met je post en moet ik je gelijk geven, zo eerlijk ben ik nog wel.

    Ik vind het leuk geweest, ik heb Geert genoeg uit lopen lokken tot hij zichzelf vast lulde.
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    jij geef nu toe dat je eigenlijk gewoon ff vervelend moest doen, ff je puberale sarcastische neigingen kwijtmoest, dat vindt ik ook nogal laagstaand. bovendien wordt de sfeer op het forum er niet beter van
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ok...

    Kunnen we even stoppen met flamen?
    Regel het flamen maar via PM, hier kun je normaal discussieren.

    Bedankt
     
  10. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin maar met de positieve dingen; xbw is naar mening het meest nette forum op het net, de beleid word goed gehanteerd en de members houden zich voor een groot deel netjes aan de regels. Hier en daar word zelfs ook door mede forum leden gelet op wat voor soort topic er word geopend en zo nodig verwezen naar een andere topic of een eventuele aanpassing.

    Wat betreft Kobold; ik denk dat hij zich wel mag onderscheiden van de rest hier. daar zou iedereen het eens over moeten zijn. Hij heeft het initiatief genomen om dit op te zetten en verdient dan ook wat meer.

    Dit vind ik niet gelden voor de admins en mods. Het is natuurlijk fijn als de admin en de mods hun taken goed vervullen, maar om ze dan te onderscheiden. het is natuurlijk wel zo dat ze meer 'macht' kunnen uitoefen, maar moeten ze dan ook gelijk meer rechten krijgen?.. Meeste mods/admins zijn vaste bezoekers, als ze naast het alleen maar bekijken van het forum ook wat andere dingen doen; vind ik dat niet iets heel groots. Ook zijn ze dat vrijwillig geworden en mogen ze stoppen wanneer ze maar willen. Het is natuurlijk wel zo dat als je meer dan 100 posts hebt gesloten om dezelfde reden, post nummer 101 niet zo heel aardig sluit, maar dat is te begrijpen.
    het is dus onnodig om de gat tussen de crew en de leden zo groot te maken. Ik vind dat de crew ook weleens dankbaar tegenover de leden mag zijn. A nice word won't do any harm.

    En dan een reactie van jullie zijn ondankbaar, vind ik al helemaal nergens opslaan. ik geloof dat xbw nu zover is gekomen omdat de leden er ook zoveel tijd insteken. Dankzij de kritiek word er altijd wel wat gedaan op xbw op het te verbeteren. geef je geen feedback (negatief/positief) dan zallen het nooit overkomen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223

    als je ergens 40 jaar werkt en je bent het niet eens met je baas dan ga je weg.

    Je zegt dat Darkwing niet functioneert en daarna geef je geen voorbeelden ... en schreeuwt hij is fout.... |:- ... en hij heeft die thread niet gesloten ... de andere mods toch ook niet :confused:

    Waarom ben je nog steeds hier?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me dat je redelijk veel mensenkennis hebt, en er ook maar te graag gebruik van maakt d.m.v. iets uitlokken en iemand vaststrikken, alleen deze discussie moet een punt naar voor zien te brengen, en niet iemand proberen de mond te smoeren, maar je doet het aardig hoor :cool:
     
  13. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, jij kan het dus niet laten om in discussie te gaan, en het is duidelijk dat jij altijd het laatste woord moet hebben.
    Daar heb ik opzich geen problemen mee mits dat kan ondersteunen met argumenten, het is daarvoor ook een forum.

    Zoals je begrijpt zijn moderators en Administrators er om de boel op orde te houden.
    Dan vind ik zoiezo al dat het nutteloos is om te zeggen dat ze weg moeten, want je snapt zelf wel wat er dan gebeurt en dan het volgende Administrators zoals Darkwing sluiten threads of deleten posts omdat de thread/post in overtreding is met het beleid en zeker niet om persoonlijke reden.
    Dus als jij zegt dat Darkwing niet goed functioneert, zeg je dus eigenlijk dat het beleid niet functioneert.
    En de beginpost had ik best gelezen hoor, maarja je hebt van die mensen...
     
  14. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat heb je liever, het laaste woord of het beste argument..
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt sic nou krijg ik opeens dit soort dingen in mn pmbox :{

    EDIT:// het was een beetje laag om de PM te citeren, bovendien heeft ruud hem 2 posten hieronder zelf neergezet dus hoef ik het niet meer te doen... ruud vindt dat ik de reet van de moderators lik en dat ik geen zelfrespect heb, ik wordt zn gezeik een beetje zat...
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  16. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    dan stuur je terug dat je dat niet wilt ?
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    Even vastleggen dat je PM's citeert hoor, verder ga ik -man van m'n woord- niet meer verder in op deze discussie. Ik ga verder in PM's, zoals gevraagd werd.
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    volwassen ? das een lachtertje
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    The only ego; wat snap je hier niet van?
     
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik quote mezelf, maar wat deze thread heeft ontketent, heeft dat nog nut om daarover door te gaan, of nog over het orginele onderwerp. Het lijkt me vrij duidelijk wat iedereen hun standpunt is, een kwestie van elkaar overtuigen best, maar dat gaat er niet van komen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina