1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Actieve gamers gezocht (o.a. NBA 2K16)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 20 sep 2015.

  1. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

    Met een aantal maatjes van mij hebben wij het afgelopen seizoen NBA 2K15 helemaal kapot gespeeld. Het probleem was echter vaak dat we niet genoeg man online hadden voor 5 tegen 5. Onze groep bestaat in totaal uit 6 actieve gamers en je kunt je voor stellen dat we dus vaak met 4 man stonden te koekeloeren terwijl we liever met 5 man hadden willen spelen.

    Omdat 2K16 een uitgebreide Pro-Am modus heeft zijn wij op zoek naar mensen die ons team willen versterken. Naast NBA spelen wij ook nog andere multiplayer games, zo staan NHL en de nieuwe Rainbow Six op de planning en verder in de toekomst natuurlijk The Division. Fifa was ook altijd een game die wij heel veel speelden (Clubs), maar een aantal magere jaren kijken wij de kat even uit de boom. Battlefield 4 is ook een game die bij de meesten onder ons gespeeld werd. Het belangrijkste is dat je het leuk vind om online met een aantal mensen samen te werken en dat je onze ouwehoer buien kunt overleven ;)

    Er zijn in principe geen restricties, maar gemiddeld genomen zijn wij een wat oudere groep. Het enige wat echt belangrijk is, is dat je een teamplayer bent en van gezelligheid houdt.

    Alles is vrijblijvend, wij zijn enkel op zoek naar wat nieuwe impulsen binnen de ploeg.

    Dus ben je opzoek naar een nieuwe bende van ellende en wil je een keer mee doen: reageer, stuur mij een PB'tje, of beter nog: stuur mij een bericht op Xbox Live. Gamertag: SenileRacist
     

Deel Deze Pagina