1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afstudeeropdracht Videogame Industrie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Plammers7, 25 apr 2016.

  1. Plammers7

    Plammers7 Say What?

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    3
    Beste luitjes,

    Voor mijn PreMaster Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen moet ik een onderzoek uitvoeren in het gebied van de videogame industrie. Hiervoor heb ik de welbekende vragenlijst opgesteld. Vooraf kan ik niet teveel vermelden over de inhoud van de vragen, aangezien dit de resultaten van het onderzoek kan beïnvloeden.

    Wel kan ik jullie alvast vermelden dat het een éénmalige enquête is, die ongeveer tussen de 5 à 10 minuten zal kosten. De gehele vragenlijst is in het Engels, aangezien mijn gehele opleiding alles in het Engels is.

    Link van de enquête:
    http://rug.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0SNST49JZLeJmfz

    Mochten jullie tegen problemen aanlopen of vragen hebben, dan verneem ik dat graag. Alvast bedankt voor degenen die de moeite nemen om het in te vullen!

    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    kon op mijn telefoon de email niet lezen
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik. Ben bij Paul Smith gestopt.

    Zowel de email als de trailer kan ik niet zien. Trailer is alleen maar code en de email afbeelding is zo klein, dat ik niks kan lezen.

    Hierdoor heb ik alles neutraal ingevuld, maar dan kom ik niet verder wegens een verlopen sessie?

    Succes iig.
     
  4. Plammers7

    Plammers7 Say What?

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de enquête toevallig op de mobiele telefoon geopend? De vragen zijn wel geschikt voor de mobiele telefoon, maar helaas de afbeelding niet. Dit kan helaas ook niet worden aangepast, aangezien het een vaste afbeelding is. Bedankt voor de feedback!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, mobiel. ;-) wie zit tegenwoordig achter een desktop?

    Wel meegaan hé met de tijd....

    Succes iig
     
  6. Plammers7

    Plammers7 Say What?

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    3
    You are totally right! Jammer alleen dat de software soms niet helemaal wil meewerken... :'-(
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar dat behoed je niet om de afbeeldingen hier te plaatsen in goede kwaliteit.

    Wellicht zelfs in een spoiler.... ;-)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat is het doel van de enquête?

    Gaat wel heel erg veel over IGN en Far Cry Primal.
    Iemands oordeel over reviews kan heel erg afhankelijk zijn van de site of auteur. Ik kom zelf nooit op IGN en ga dan ook geen game beoordelen aan de hand van een review op die site.
    Daarnaast zou ik Far Cry sowieso niet kopen, ongeacht de review (kwaliteit) / beoordeling (score).
    Desondanks zo eerlijk mogelijk ingevuld.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ook ingevuld. Verder precies wat [2k] zegt
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Snap ook niet echt waarom dat niet vermeld kan worden. Zogenaamd een super geheime vragenlijst en vervolgens lees je een mailtje van een flippo die far cry heeft uitgespeeld en jou het spel wil aansmeren.

    Zaten ook echt bizarre vragen tussen. Waar slaat dat "even kijken of je wel oplet" op...
     

Deel Deze Pagina