1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, halo is echt weer wennen..
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Tuur speelt helemaal niks. Hij heeft sinds de WCG van vorig jaar geen controller meer aangeraakt. Alex V heeft z'n Xboxje verkocht en die van Tuur overgenomen.
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelde Halo 2 elke dag .en ik speelde ook heelveel cod2 vroeger ownde ik ja maar niet na Cod2. :): :)
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Volgensmij was Tuur weer bezig op te warmen voor WCG? / MOTOGP07 ?

    P.S. Zoveel geld verdienen en dan nog zo'n gier zijn om je 360 te verkopen, kan me nou niet bepaald voorstellen dat hij het geld nodig heeft ..
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    MotoGP zal sowieso nooit op de WCG komen (altijd Forza of PGR) en MotoGP'07 bestaat nog niet.

    Wat moet hij dan doen? Weg geven aan een goed doel? Overigens was het Alex V die 'm verkocht, maar hij heeft die van Tuur een beetje ingenomen. Overigens is Tuur alles behalve gierig... tenzij je 20 mensen op een terras een rondje geven gierig noemt natuurlijk ;)
     
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een paar jaar terug met Halo 1 door die gozer uitgeschakeld voor het WCG.
    Was boos op mezelf, wist ik veel wie die gast toen was.
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, mijn broer heeft nog bij "King Tuur" in de klas gezeten 8)

    Daar hebben jullie het toch over he :)
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    ja we hebben het over King Tuur, lang niet gezien op Xbox Live sinds hij zijn naam veranderde in GS Smartie NL ..
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is tog die gast die iedereen ownt met Halo en tot vervelends aan toe met frags enzo gooit zwaar irritant
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ja,


    Qualtiy Gaming: Ik heb Experienz een tijdje geleden al een message gestuurd maar krijg geen reactie dus doe het even zo. Ik wil jullie graag voor dinsdagavond 21.00 uitdagen voor een clanmatch.

    Kun je rond die tijd niet, doe dan even een suggestie met een andere dag/tijd. P'z King
     
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Jeepee hoe weet je al die shit dan over hem, weet ook wel dat hij niet gierig is en shit maar ken je hem persoonlijk?

    Als er mensen geinteresseerd zijn in onze nieuwe website/forum bezoek ons dan op www.teamqg.com, het is wel engelstalig.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, van vorig jaar op de WCG. Hij en ik zaten beide in de nationale finales (hij werd uiteindelijk 2de, ik 3de, beide verslagen door Handewasser, hij met 0-2, ik met 1-2 :cool:). Daar hebben we de halve dag samen doorgebracht met de PGR3'ers. Daarna nog een beetje met Alex (z'n broer) op Xbox Live gespeeld. Ik ken ze niet super goed ofzo, maar goed genoeg om te vertellen wat ik hier zei. 't Zijn aardige gasten.
     
  13. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja ok, had die finale volgens mij nog gezien...was best leuk om Arthur te zien verliezen van zo'n jochie xD!
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog toen die Handewasser bij GameKings was, ik d8 echt: WTF, wat is dat nou weer voor mannetje.
     
  15. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    klein maar fijn :9
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik zag m toen ik voor de 2e x GoW deed, en ownde m hard :lol:
     
  17. Haha , ik zat ook een paar keer bij Handewasser in de game met GoW, hij werd echt hard geowned.. Hij zei dat als hij net zoveel GoW als PGR3 ging doen dat ie iedereen zou ownen :D
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij is een aardige gozer en speelt nu vooral DOA4 en PGR3, ook paar keer offline DOA4 met hem gespeeld.
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vond het zo grappig toen hij verloor van handewasser met game awards, je had zijn commetaar van te voren moeten zien. En ik snap niet waarom iedereen hem zo geweldig vond toen hij halo2 kampioen werd, echt 1 van de grootste k*t game die er is. Als al die mensen van het halo1 kampioenschap ook mee deden aan het halo2 kampioenschap zou hij echt niet gewonnen hebben.
     
  20. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had met hem gespeeld op de gameplay bij de samsung stand daar was krye en Handewasser en die ene super-nerd stefan die need for speed doet. :D Maar hij speelde Pgr3 met zo een jongen en toen ze eindelijk klaar waren wilde handewasser hem een hand geven maar die jongen negeert hem omdat ie zo keihard door hem was Ge-ownt. En ik ging effe met hem spelen en na 3 minuten was hij er verdomme klaar ik dee er langer over zoiets 5 min. Ik dacht die gast is 12 maar op de tv zij hij dat ie 15 was ik dacht WTF wat is dit een raare wereld :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina