1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    WWZ is geweldig!!! De film is er slechts losjes op gebaseerd... Echt een tof zombieboek, al dan niet de beste.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mijn moeder is al een aardig eind op weg in Harry Potter 1. Ze gaat de anderen alleen niet lezen, het trekt haar niet zo. Sorry Dulle, heb mijn best gedaan. :+:'-(
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    En gaat er nog iemand naar het boekenfestijn in Jaarbeurs Utrecht volgende week? (do-zo) ik was het alweer bijna vergeten terwijl ik er al een halfjaar naar uitkeek :p Ben benieuwd wat ze allemaal hebben, hopelijk niet teveel want ik heb niet zoveel geld meer over. :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zou heel graag willen, weet niet wat het kost, maar zit vooral met vervoer. :'-(
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de zoveel weken is het in een andere plaats in NL/Belgiƫ. Moet je even op de site kijken wat het dichste bij jou in de buurt is. ;) (boekenfestijn zelf is overigens gratis)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar dan het vervoer nog. We hebben ook net parachute gesprongen, was ook flink wat kosten. Het word waarschijnlijk, je kan niet alles hebben excuus. :'-(
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het ligt er natuurlijk wel een beetje aan of het dicht in de buurt is. Ik heb een ov dus ik kan niet klagen (hoewel ik zag dat een retourtje 20 euri is, dus vind ik ook nog wel meevallen) Of je moet even iemand overhalen die ook graag naar zoiets wilt, dan kun je kosten delen.

    Zelf overigens weer eens bezig in de Game of Thrones serie, halverwege 4e boek. Dat boek is zo dik dat ik er af en toe gewoon geen zin meer in heb. Of misschien komt het wel door het feit dat de tvserie ook nog lang niet zo ver is en ik er dus absoluut geen haast mee heb, ik weet het niet. Misschien er nog maar een ander boek naast lezen. Heb vanaf volgende week ook niet meer zoveel tijd om te lezen. :p (misschien maar goed ook, ik zag dat ik alweer bijna mijn challenge dit jaar had gehaald :+)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Gratis reizen ftw. :cool:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik: Hey meneer de Dev van SocialReads, het zou fijn zijn als je bij het scannen van een boek het ook gelijk aan Currently Reading zou kunnen toevoegen
    Dev: Prima idee, voegen we toe!​

    Paar dagen later:
    [​IMG]

    Special feature, speciaal voor Dulle. :+

    wtf is die Owned Books categorie eigenlijk? Is dat iets nieuws? Ik vond het altijd vanzelfsprekend dat als je een boek op GR zet, dat je het ook daadwerkelijk hebt. :p Er is bij mij dus geen onderscheid tussen 'Owned' en To Read.
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat vind ik ook zo raar, het tegenovergestelde dan. To-read is voor boeken die op je verlanglijst staan zeg maar. Dan kun je andere shelves toevoegen of je ze hebt, of bijvoorbeeld hebt geleend. Driekwart van de mensen (oke niet hier) die lezen hebben een lidmaatschap bij de bibliotheek. ;)
    Jij gebruikt GR gewoon verkeerd. :+

    Jammer dat die app trouwens niet op ios is.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik GR gewoon als een manier om mijn collectie bij te houden. :+ (en als bron van informatie natuurlijk)
    Verlanglijstje vind ik wel terug op Bol, daar vervuil ik GR niet mee.

    Misschien gebruiken jullie het allemaal verkeerd! :cool: (nah...)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nietus! Ik begrijp Dulle.

    To-read is gewoon voor boeken die je hebt, maar die je nog moet lezen. :mad:
    Dat stomme bibliotheekvolk doet het gewoon verkeerd.
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou mijn collectie ook bij op die manier. Die shelves zijn echt handig :) (:+)
     
  14. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal niet jullie doen het allemaal fout, To-Read is gewoon een lijstje wat je zou willen lezen of je het nou bezit of niet :mad:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit dus! :thumbs:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu is er dus geen twijfel meer over mogelijk. Modder en ik hebben gelijk en doen het wel goed. :cool:

    :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Yes. Ik ben het met Dulle eens. :cool:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor degene die goedkoop zijn boeken in het Engels e read en Kindle willen inslaan.

    Steve Berry!
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Had nog wat geld over van mijn verjaardag dus weer een sloot boeken besteld :p

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vind de Dresden Files echt nu al awesome. Heerlijke boekjes om tussen de andere grote jongens door te lezen :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Volgens mij ben je fan van Jim Butcher. :+
     

Deel Deze Pagina