1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Word nu weer helemaal dood gegooid met kut reclames, dit is echt niet leuk meer zo om te surfen op de PC naar XboxWorld.nl Hopelijk is echt (Bijna) weg als Xboxworld vernieuwd is.
    Want hier ga ik mij zwaar aan irriteren " Start Tapalk weer op. "
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Ik krijg ook allerlei pop ups op de nieuwe computer, eerst maar ABP downloaden :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan XBW niet meer op mijn android telefoon checken. Ik zie heel even het logo en daarna wordt het scherm wit. Ik heb dit alleen met XBW (forum) en gebruik geen tapatalk. Meer mensen hier last van?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Nope. Welke browser gebruik je?
     
  5. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nope, even je cache leeggooien, als ie het inmiddels nog niet werkt.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Al gedaan en nog steeds helemaal niks. Tenminst met cache bedoel je de data?

    Ik zie heel even het forum en dan verdwijnt ie. Iig 1 ander lid heeft er ook last van. Ik mis zeker 50% van mijn xbw tijd zo |:-
     
  7. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Welke urls gebeurt dit precies? Kan ik het even testen (zie ook in het crew forum)
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is nu écht niet leuk meer om te komen op het forum, waar je ook kijkt je krijgt direct een fucking pop-up van Film1. Serieus kappen met die shit want dit is verschrikkelijk! Op een iPad en iPhone is het haast niet mogelijk om te browsen op t forum zonder een ziekelijk hinderlijke pop-up te krijgen!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zeer irritant op de ipad. 1 of 2x is niet erg, maar constant bij elke klik is iets teveel van het goede
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, op elke pagina op een ipad krijg ik de film 1 ad.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het helpt XBW alleen als je dit soort popups zit te kijken(denk ik) maar als het je irriteert waarom gewoon niet addons downloaden zoals een popup blocker voor je bepaalde webbrowser?

    Tenzij het je mobiel is trouwens, dan is het moeilijker. Het zal wel veranderen straks, van mij mag er wel reclame op de websites, maar liever geen popups, die zijn gewoon flink irritant.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het forum is zowat onbruikbaar geworden met de laatste popup op mobile devices. Echt bij elke pagina krijg ik de Film1 popup. En als ik deze probeer te sluiten dan loopt vrij vaak de browser vast waardoor het hele liedje weer opnieuw begint. Ik snap dat er reclame nodig is op XBW, maar dit is naar mijn idee een stap te ver.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op een smarthphone kan je beter Tapatalk downloaden. :) Super handige app om forums mee te lezen.

    Misschien niet de oplossing die je zoekt, maar het is er wel één en ik raad het je echt aan.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Eens, banners ofzo boeien me niets maar deze pop-ups zijn gewoon zo irritant op een smartphone. En Tapatalk installeren zou inderdaad kunnen maar ik heb geen zin om een losse app te downloaden voor 1 forum dat ik bezoek waar ik last heb van pop-ups. Wil gewoon graag alles binnen mijn internetbrowser zien en dan schiet zo'n losse app niet op. Want XBW werkt, op deze pop-ups na, perfect op een mobiele internetbrowser.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar Tapatalk is erg fijn hoor ;-)
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Foutje
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Eens kijken wat dat is dat Tapatalk...
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Tapatalk is enorm tof, je hoeft alles maar eventjes in te stellen en na je dat gedaan hebt kun je gewoon binnen notime naar het forum. Plus het is heel wat makkelijker te gebruiken dan de desktop versie van het forum.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Ligt het aan mij of is de tijd van het forum nog niet aangepast?

    Nevermind, bij de opties moest ik iets anders aanvinken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina