1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Oki. Thanks :D
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hulde en een leuk zoals het hoort.
     
    Xandorra en Graveheart vinden dit leuk.
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er is zelfs een heel 'like' systeem haha

    Site is tof geworden
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat moet ik met die chievo's 8)? opeens kreeg ik een achievement omdat ik op de like knop drukte :9


    Wauw, die nieuwe smiley's zijn écht creepy
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat moet je ooit met chievo's? Gewoon een geinig extraatje. :+

    Ik zie er echt niks mis mee hoor :bored: Ik vind de nieuwe lekker vrolijk. Maar goed, meningen enzo. :p
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja maar ik ben lui O-)! Maar ik heb bijvoorbeeld vandaag de "Face Yourself" achievement gehaald. Daar staat überhaupt geen omschrijving bij en ik weet ook bij god niet hoe of waarom ik m gehaald heb. Dus hoe moet iemand die m nog niet heeft dan weten wat hij ervoor moet doen?

    EDIT: Verder vind ik het zeker een leuke toevoeging hoor! Net als bij games. Je gaat altijd net ff iets extra's doen om die ene achievement toch te krijgen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat weet ie niet. :D De achievements op die manier een beetje 'secret' te houden leek me wel leuk. Niet al te duidelijk maken hoe je het moet krijgen.

    Al zullen een aantal mensen hier wel al kunnen raden hoe je eraan bent gekomen. :+

    (als meer mensen de vage beschrijvingen niks vinden kan dat altijd nog aangepast worden, maar voor mij is dat met achievements juist part of the fun. Ze per ongeluk krijgen :p)
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Opzich zeker mee eens. Opeens een achievement krijgen is altijd extra leuk. Maar ik wil ze dan wel ook allemaal kùnnen krijgen, al is het met een vage omschrijving.

    Maar met alleen "Face Yourself" zou ik niet kunnen raden hoe ik er aan gekomen ben? Ik zou denken aan nieuwe avatar uploaden of zo, maar dat heb ik niet gedaan. Of iets bij je profiel of zo? Of iets waar je je voor moet schamen? Ik zou t iig niet weten...Heb naar mijn weten ook niks bijzonders gedaan vandaag op t forum. Alleen paar keer van thema gewisseld...maar daar zijn dacht ik andere achievements voor?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Face Yourself was Persona geloof ik.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, Persona. Is een verwijzing naar de game.
    Er zijn 2 thema's waar je extra veel punten voor krijgt. :+ Waaronder Persona.

    En je wist dus wel hoe je eraan kwam! Het enige wat je had gedaan was van thema's wisselen, dus... ;)
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Aha, ken die game niet. En had dat niet gedacht omdat je voor die andere thema's maar 5 punten voor krijgt.

    Zal verder niet meer zeuren dan ;). Maar wil ze wel allemaal krijgen nu, dus volgens mij moet ik ook een ban krijgen? :p
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, yup! Weet je nog zeker dat je ze allemaal wilt? :D
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina