1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Games Cut Scenes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel altijd als de good guy, op soms wat momenten na, dus dit heb ik zelf allemaal niet meegemaakt. Maar Shepard is zo te zien op deze manier eigenlijk veel leuker. :+

    Die klap in het gezicht van de reporter is een van de weinige dingen wat ik ook heb gedaan, en die blijft heerlijk. :D

    Mass Effect 3. Thresher Maw. (filmpje in spoiler)
    Dat was de missie/cutscene waar het eindelijk weer eens 'klikte' met de game. En om dan die worm zo bezig te zien is wel awesome. :cool:

    Dat stuk daarna... (geen filmpje in spoiler)
    Mordin. :'-( Ze zijn mijn team van ME2 aan het uitmoorden. You bastards! :mad:
     
  2. Jordi.

    Jordi. R* Games Freak!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]u166jD_xcF4[/yt]
     
  3. dave_k

    dave_k Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect - Battle of The Citadel
    Zonder twijfel een epische cutscene vanwege de legendarisch schaal waarop het gevecht zicht plaats vindt, gecombineerd met de geweldige muziek
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BIA ftw

     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    Kan miljoenen scenes van Mass Effect 3 plaatsen, maar dit gedeelte is gewoon het allermooiste stuk. Speech van Hackett, muziek, en dan met zijn alle richting de aarde. Machtig, blijf kippenvel krijgen. Een van de mooiste momenten uit games/films imo. _O_

    [yT]E1zfUHbf2Cs[/yt]

    Niet echt puur een cutscene, alhoewel het bovenste gedeelte dat wel was. Snake die helemaal kapot gaat door de tunnel, awesome scene wat er op andere plekken gebeurt en toffe muziek. _O_
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game niet, maar volgens mij is de mother of al cutscenes back, bigger, badder:
    Blizzard! Heb op YT wat van de cinematics van D3 gezien en ze zijn echt weer onovertroffen!
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24




    Geweldig einde, had dit nooit verwacht toen ik het speelde.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nog wat bijzonders sinds de laatste post? :+

    Last of Us zit vol met memorable scenes, vooral scene met Sam en Henry. Maar niemand op YT heeft een handige titel, dus dan maar in spoiler.



    En cutscene hier. <3

    Next-gen heeft nog niks. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]yTS0LewHyaA[/yt]
    :'-(
     

Deel Deze Pagina