1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    :) qua gemak snap ik het maar zo missen xbox eigenaren toch misschien wel een goede f2p
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Er is geen algemene thread voor games releases. En zoals Servantes ook al terecht aangeeft zijn veel threads op deze forum dood. De PS4 thread wordt echter wel goed onderhouden en voor Warframe geldt dat het een PS4 titel is (o.a.). Dus een passende plaats om hem hier te posten. Geldt overigens ook voor bijna 90% van alle games in deze thread, die vaak ook op meerdere platformen een release hebben.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou ik zou zeggen maak zo'n zelfde topic voor xbox aan dan word daar ook vast wel in gepost.:thumbs:
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wie ik? Er moet nog veel aan de release lijst gebeuren wil ik een Xbox gaan aanschaffen. ;)
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zelf ben ik bezig met de .Hack// GU Last Recode serie op de PS4.
    Ik had er niet eerder van gehoord (ook niet van de anime) @Zifnap ongetwijfeld wel, maar ben er toch wel redelijk hooked aan, het is een "remaster" van de games op de PS2.
    Het oogt simpel en grafisch is het ook niet op en top (behalve de cutscenes), maar vooralsnog erg leuk om een oude JRPG te doen.

     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee doelde op ColdzeroNL.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nice. Probeer ook eens Odin Sphere Leifthrasir en FFXII. Ook prima PS2 remasters. Binnenkort komt ook de remaster van Okami uit. Dit zijn toch allemaal wel de betere games uit die tijd.

    EDIT:



     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Grab your sickest red coat and Devil Arms and get ready to hunt demons in style in Devil May Cry HD Collection, coming to PC, PS4 and Xbox One both digitally and at retail on March 13, 2018!

    Eerste 3 games.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Tijdens The Game Awards toonde The Astronauts hun nieuwe game Witchfire.

    De duistere shooter wordt ontwikkeld door de makers van The Vanishing of Ethan Carter. Ook ontwikkelaars van de games Painkiller en Bulletstorm helpen mee aan de titel. In de trailer zijn een aantal omgevingen, waaronder een bos en een kerkhof, te zien.

    Veel meer informatie over de titel is er nog niet. Een releasedatum en platforms zijn nog niet bekendgemaakt.



     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Witchfire en een nieuwe Soul Calibur. Dank u!
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Een friendly reminder

    [​IMG]

    Platform(s): PlayStation 4
    Beta Date: December 9, 2017
    Developer(s): Capcom
    Publisher(s): Capcom
    Preload Available: Yes
    Size: 5.1 GB.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    My body is ready. Heb echt hoge verwachtingen van deze game
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dit word me eerste keer dat ik deze serie speel ben benieuwd.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En natuurlijk de nieuwe Monster Hunter. Mijn ziel is al een eeuw klaar voor deze game.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    In de teaser wordt aangegeven dat het gaat om een volledige remaster en dat er snel meer details zullen volgen. De teaser bevat verder geen korte gameplaybeelden of tussenfilmpjes.

    MediEvil is een actie-avonturengame waarin spelers het verhaal volgen van Sir Daniel Fortesque waarin hij de invasie van antagonist Zavok probeert tegen te houden. Een releasedatum voor de game is nog niet bekend. De teaser is hieronder te bekijken.




    BlazBlue: Cross Tag Battle werd in juli al aangekondigd tijdens Evo 2017. Net als Marvel vs. Capcom: Infinite bevat de game 2v2-gevechten en personages uit verschillende franchises, waaronder Persona 4 Arena, Samurai Shodown, The Last Blade en Under Night In-Birth. Daarnaast is ook Ruby Rose, bekend van de hitserie RWBY, speelbaar in de game.

    BlazBlue: Cross Tag Battle staat gepland voor een release in 2018. Naast een PS4-versie kunnen spelers ook een Nintendo Switch- en pc-versie verwachten. De trailer is hieronder te bekijken.



    Puzzelgame Donut County heeft op PlayStation Experience 2017 opnieuw van zich laten zien met een nieuwe trailer.

    Donut County wordt ontwikkeld door indie-ontwikkelaar Ben Esposito en werd in 2015 officieel aangekondigd tijdens GDC. Sindsdien zijn er verschillende gameplaybeelden naar buiten gebracht.

    Donut County is een puzzelgame waarin de speler een steeds groter wordende gat in de grond bestuurt. Met dit gat moeten spelers objecten zien op te slokken die in het gat passen.

    Hoewel de game aanvankelijk alleen voor Windows, MacOS en iOS zou verschijnen is met de nieuwe trailer ook een PS4-versie aangekondigd. Ook zijn er twee pratende wasberen te zien in de trailer. Donut County moet ergens in 2018 verschijnen. De trailer is hieronder te bekijken.





    Lastly, we are also proud to reveal a Special Edition release, which will include the following bonus items: Steelbook Collector’s Case with outer sleeve, Artist Postcards, Printed Manual, In-game Digital Extras (Ancient Bow, Cloak of Fate, “Spotted Steed” Agro skin), Two Custom PS4 Themes, Colossi Avatar Set for PS4, Physical World Map, and Colossi Stickers.

    [​IMG]

    Shadow of the Colossus is as much a prized part of our library as we hope it is yours, and so we wanted to make something special for you, its fans. The Special Edition will also be available on February 6th with an MSRP of $49.99.



     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2017
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Medievil man, goeie herinneringen aan dat spel. ps1 tijd was dat.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vroeger ooit de demo gespeeld, maar ging volgens mij telkens dood en was een hele korte demo ofzo. IDK. Ben benieuwd naar de remaster. :) Nu nog Spyro, Onimusha en MGS 1 pls.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Meh, geen DMC5
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina