1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Net zo goed als No Man's Sky dus. :+
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij word het Vietnam,.... Had liever futuristisch gezien....
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nooit van geoord maar ziet er wel tof uit.Beetje een mix van MotorStorm en Burnout
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Holy shit, ik lees Motorstorm en Burnout in één zin en ben gelijk geinteresseerd.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515


    Fking bruut
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mijn ideale arcade racer. Deze game moet ik ik hebben.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    No Man's Sky krijgt multiplayer

    Er valt veel te zeggen over hoe ontwikkelaar Hello Games de exploratiegame No Man’s Skyheeft geïntroduceerd – vooral in negatieve zin. Dat ze er alles aan doen om de game te verbeteren, kan echter niemand ontkennen. 24 juli komt de volgende grote update uit, die echte multiplayer aan de game toevoegt.

    Next, zoals de update heet, is al in maart aangekondigd en werd beschreven als de grootste update tot nu toe. Wat dat inhoudt is dus een multiplayer-modus. Hello Games’ mede-oprichter Sean Murray heeft dit bekendgemaakt.

    Murray geeft aan dat het team de multiplayer de afgelopen zes maanden uitgebreid heeft getest. Deze geeft de game een beduidend ander tintje. In plaats van helemaal alleen de ruimte te verkennen, doe je dit met vrienden alsof je je in Star Trek waant. “Het is leuk, grappig, spontaan … en best wel heftig,” zegt Murray. “De potentie die veel mensen in No Man’s Sky zagen, komt er nu hopelijk helemaal uit.”

    Het lijkt er dus op dat de Next-update ervoor zorgt dat je alles wat je in je eentje doet, nu samen kunt doen. Denk aan bouwen, ontdekken, ruimtegevechten houden. De update komt op 24 juli uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Deze is geheel gratis.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ohja, die game heb ik ook nog.. :rolleyes:
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Uitgebreide uitleg over de gameplay modes van Onrush. I'm all over this. Release 5 juni mensen! :9 :)

    EDIT: Digital Foundry analyse!

     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]
    Vorig jaar God of War, nu Spidey!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    There was no firm release date announced at the Kingdom Hearts 3 Premiere event, but Nomura's official statement was that an announcement should be coming "early next month," so, probably just before E3. Nomura continued, "Kingdom Hearts 3 is a title with many people working on it, so we are making final adjustments, but we are pretty firm on a certain date so we hope to reveal it next month." And as far as we can tell, they're sticking with a 2018 window, so if we were to guess, we'd say a November release date is looking fairly likely at this point.
     
    Yellow 13 en Cyndris vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    KH games nooit gespeeld, maar ik moet denk ik deel 1 en 2 nog eens een keer oppikken en oppassen dat ik niet de 1.5 of 2.5 uitvoering haal. Ik speel zelf liever de main storyline dan, want heb nog een flinke backlog namelijk. :)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kingdom Hearts en story, ga er niet meer aan beginnen. Too much. Ik ga lekker KH3 spelen en niks begrijpen muwawa.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh wow, totale verrassing voor mij! Een nieuwe AoW, maar nu in een SF jasje. In AoW3 heb ik honderden uren gestopt.
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Het ding is dat de andere KH games door veel mensen onterecht 'side games' worden genoemd, wat suggereert dat ze niet relevant zijn voor de 'main story'. Echter is er maar 1 main story, ALLE games zijn relevant. Sterker nog, KH3 is een direct vervolg op Kingdom Hearts Dream Drop Distance (origineel op de 3DS, maar nu ook op de PS4 speelbaar) en niet op KH2. Met andere woorden, als je KH1 en KH2 hebt gespeeld ga je nog steeds weinig snappen van KH3.

    Je zal hoe dan ook de 1.5+2.5 Remix versies moeten kopen, aangezien dat de enige versies zijn die op PS4 zijn uitgebracht (KH1 en KH2 los alleen op de PS2). KH 1.5+2.5 (dit is 1 disc) is een collectie van bijna alle KH games die zijn uitgebracht, dus dan heb je bijna alles wat je nodig hebt om het verhaal te snappen. Ik zeg 'bijna' want er is daarnaast nog een laatste (meest recente) collectie genaamd KH 2.8 (ook PS4) die de allerlaatste opmaat is voor KH3.
    Dus KH 1.5+2.5 en KH 2.8 en dan heb je alles.

    Veel succes, haha.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Moet helemaal nuks!
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laatst bewerkt: 22 mei 2018
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben benieuwd of ze consolespelers van Fortnite weten te trekken. Meja daarom hebben ze 'm natuurlijk ook met pijn in het hart gratis gemaakt 8)
     
    Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina