1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Gen: Wat hoop je te zien in nieuwe games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 1 jun 2013.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [gb][Algemeen] Next Gen: Wat hoop je te zien in nieuwe games?[/gb]
    De nieuwe generatie consoles staat voor de deur. Nog iets meer dan een week en dan barst het E3 geweld eindelijk los _O_

    Al die hardware is natuurlijk prachtig, maar welke innovaties hopen jullie op het gebied van games te zien op de nieuwe consoles? Ik ben benieuwd!

    Ik hoop naast een grafische update voornamelijk op verbeterde AI van de tegenstander. Bewegende visjes bijvoorbeeld :+ Ohja, ik ben ook wel benieuwd naar de toepassing van de nieuwe Kinect in games :)
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Leuke topic!

    Ik verwacht en hoop uiteraard op een flinke grafische update, ook hoop ik dat de omgevingen echt tot leven komen of echt stuk kunnen.

    Wat Battlefield tegenwoordig heeft en een oude PS2 game "Black" vroeger had, gewoon dat alles werkelijk weggeblazen kan worden.
    In een GTA game lijkt me dit echt geweldig.

    In Fifa games hoop ik ook dat het publiek meer levendig wordt gemaakt, meer het gevoel dat je echt in het stadion speelt.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Naast de Graphics is AI een hele belangrijke.

    En de grote van levels mag omhoog met minder en kortere laadtijden. Gewoon live de verschillende levels in uit uit laden on the go. :)
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Naast geweldige games hoop ik stiekem op dit

    :) daarnaast hoop ik juist een x geen Halo te zien.. Maar veel nieuwere titels.

    EDIT: sorry Hybrid
    Ik hoop grotere open levels te zien met vooral veel vrijheid.
    Een hoger niveau van Distructability en veel springende en flashy physics & particles.
    Een hoog niveau in weather-settings.

    Ik hoop iets te zien wat weg heeft van het oude gecancelde project offset.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees de titel van het topic nog eens. ;)

    Belangrijkste wat ik wil is dat de open world games groter worden, levendiger en dat er meer random dingen gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ach ik vind de reveal juist geniaal. Ja ze hebben geen games gehad blabla. Maar het is in mijn ogen echt briljant.

    Ze hebben met de reveal alle aandacht van de algemene media gepakt. Alle media sites die over algemen tech, specifiek over tv of muziek posten hebben het nu ook over de Xbox One. Met de E3 wordt het een groot Game festijn zodat ze de gamers pakken en dan hebben ze dus heel de Algemene media kant + de gamers. Winning!

    Maar ja dat is mijn mening, en voor een ander topic. :)


    Ik denk btw dat Halo er niet gaat komen in 2013. Halo 4 is net uit., dus 5 komt in 2014 denk ik. En vergeet niet dat we na de release als launch en in de loop van 2014 8 nieuwe IP's krijgen. :)
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    een goed werkende kinect, die goed geïntegreerd is? anyone? :+
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    betere AI, meer mogelijkheden in open world games, zoals elk gebouw in kunnen etc.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Black op de vorige generatie heeft me toen echt weg geblazen _O_ Heb deze generatie niet echt zo'n game gehad eigenlijk, misschien Uncharted op de PlayStation.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik hoop echt eens een keer op een zeer geavanceerde AI.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Wat zou je willen zien dan van een AI?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Geniaal :"D ... ja de media heeft het erover, omdat het crappy was voor gamers haha

    Ik verwacht een Gears of War 4, beter dan ooit. Gears 1 x Gears 3.... beter, groter en ALLE feedback van de wishlist van Judgment meegenomen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vernieuwing qua camera positie in FPS, dat zou wat mij betreft echt een vernieuwing zijn in dat genre. In elke game die je speelt voel je gewoon aan als een zwevende camera. Dat moet echt veranderen, hoe ze dat doen zoeken ze maar uit. Gewoon echt het gevoel en beeld geven alsof je vanuit een oog aspect kijkt van een personage, bewegingen veel vloeiender, ogen veel vloeiender (knipperen eventueel) en vooral bewegingen van armen. Je kan niet 24/7 in een game rondrennen met een wapen in je armen in precies dezelfde beweging, dat is nep. Het toevoegen van gare filters en stof in je beeld is nep, dat zie je als jezelf rondkijkt ook amper.

    Buiten dat vooral veel meer letten op details en animaties. Zijn toch de twee dingen die mij deze generatie het meest indruk hebben gemaakt. Rockstar was en is daar heer en meester in met Euphoria en zie dus ook graag hier een uitbreiding op en op zijn minst dat andere ontwikkelaars dit niveau ook halen. Details zijn ook belangrijk, Tomb Raider deed als laatst enorm goed.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Max Payne 3 zet imho de standaard op dat gebied, ik hoop zo dat GTA5 qua gunplay en animaties een beetje in de buurt komt
     
  15. Musap7

    Musap7 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoop ik zometeen te verwachten op de PS4/XONE
    - Elk game minimaal grafisch hoogstaand
    - Meer fysische elementen (zoals; wapperende kledingstukken, planten en bomen.
    - Meer sfeer (dit kan onder andere verkregen worden door de omgeving meer dynamisch te maken zoals; stof doen laten opwaaien (letterlijk), spontane voorgevallen laten plaatsvinden en andere elementen die continu in beweging zijn.
    - Verbeterde AI
    - Meer algemene spelmogelijkheden
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop dat ze Oculus Rift komende gen met de consoles gaan intergreren. Op dat front hoor je nu helaas niks helaas.

    Verder hoop ik op features die me verrassen. Het lijstje van:

    - hogere fps
    - betere AI
    - 1080P minimum
    - betere physics

    etc zijn wat mij betreft allemaal open deuren. Het moet er ook echt wel in zitten dat wel, maar ik wil juist iets compleet verrassends.

    Wat ik NIET hoop te zien in games is een constante verwachting van online-activiteit. Door de jaren heen ben ik alleen maar minder online gaan gamen en speel nu voor 95% van de tijd alleen nog maar de SP van een spel. Ik hoop dat ze komende gen die personen niet vergeten.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik hoop zelfs dat we helemaal geen laadschermen krijgen. Zie bijvoorbeeld Mass Effect met de liften of Max Payne. Dit hangt natuurlijk compleet van de developer af, maar in dat opzicht mogen ze wel iets origineler zijn.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    - Oculus Rift ondersteuning
    - Games toch minimaal rond 45-50 FPS
    - Alles op 1080p
    - Beter doordachte interfaces van games
    - Meer customization mogelijkheden voor de console interface
    - Oculus Rift ondersteuning
    - Betere matchmaking
    - Zelf servers kunnen hosten in games als Battlefield/Minecraft etc
    - Patchen veel makkelijker (en vooral goedkoper) voor Devs
    - Custom mods/skins/levels
    - Oculus Rift ondersteuning
    - Meer game genrés die nu alleen op de PC beschikbaar zijn (MOBAs/MMOs/RTS etc)
    - Een wat uitgebreidere controller...
    - Mogelijkheid tot uitlenen van spellen aan vrienden zonder dat ze ff 40 euro moeten lappen
    - Oculus Rift ondersteuning
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nog uitgebreider? 8)
     
  20. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    De controller is tot nu toe eigenlijk het enige next-gen onderdeel waar ik blij mee ben.
     

Deel Deze Pagina