1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Gen: Wat hoop je te zien in nieuwe games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 1 jun 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja de xbox controller vind ik ook verreweg de beste maar voor veel games (vooral dus RPGs) vind ik de hoeveelheid knoppen te gelimiteerd. Vaak mis je gewoon functies die je bijv op de PC versie wel hebt of dat je zo'n gare cirkel krijgt waar je je skills uit moet zoeken. En als we zo ook nog's MMOs gaan krijgen word het helemaal krap aan :+

    Gewoon een tweede extra uitgebreide versie om zodat er meer ruimte is voor extra functies of gewoon meer skills zonder modifiers/kutcirkeltjes te kunnen gebruiken. Maakt het porten van bepaalde games naar Xbox ook een stuk makkelijker en aantrekkelijker.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Gewoon zo'n toetsenbordje die je nu al hebt? :+
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    :lol: neen
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Dat is volgens mij ook een flinke faal geweest. :+ Hoor en zie je nooit meer iets van.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil gewoon frisse nieuwe IP's.

    Toen ik de Dreamcast kocht kwamen er genoeg ''random'' games uit, tegenwoordig nemen studio's geen risico's meer en krijgen we alleen maar vervolgen.

    Al zou ik een predator game met de Assassin's Creed engine/gameplay wel erg tof vinden.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Dat heeft ook te maken met de markt. Neem een Mirror's Edge. Imo een geweldig toffe game en een leuke nieuwe ervaring, maar verkocht voor geen meter.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar aan de andere kant heb je ook weer The Walking Dead. Het is vreemd soms.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alles in 1080p. Standaard.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Dat is wel een goedkope titel hé. Zowel in productie als in uiteindelijke prijs.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En een absolute lieveling van de reviewers

    en die heeft een serie die ook losjes op dezelfde source gebaseerd is en redelijk populair is
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maar bedoelde meer dat er heus nog wel ruimte is naast de grote games. Als ze slim geleased worden. Sleeping Dogs is ook zo voorbeeld. :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sleeping dogs is juist een voorbeeld van hoe moeilijk het tegenwoordig is om iets anders te proberen,.. konden immers geen uitgever vinden

    en dan zeg ik 'iets anders' maar het is gewoon een GTA kloon.. niet bepaald een Space channel 5 of Seaman .. en zelfs dat is dus tegenwoordig al 'riskant'
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij heb ik later gelezen dat Square Enix zeker niet de enige was en dat ze verschillende opties op tafel hadden. :)
    Maar ja ik denk dat het wel meevalt. Zeker nu met nieuwe consoles zullen we weer veel nieuwe Ip's zien. Misschien alleen niet van kleine studios. Maar moeten we eerder kijken naar Ubisoft achtige studio's die wel het geld hebben.
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 _O_
     
  15. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis gewoon games zoals the last of us, beyound two souls voor de xbox. Hoop dat ze wel met betere games aankomen zetten voor the xbox one.
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop als ik mijn ps4 heb dat er weer games zoals jak en rachter and clank of crash bandicoot, Skyler. Lekker simpel maar ook leuk.
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]

    Knack moet de nieuwe Jak/Ratchet/Crash Bandicoot gaan worden denk ik.

    Ben iig nog niet echt onder de indruk van Knack. Zag er aardig uit maar niet meer dan dat

    Hoop op een nieuwe Ratchet/Jak/Crash op de PS4.
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Knack zag er totaal niet boeiend uit. Lijkt me een game puur voor kinderen.

    Jak and daxter 4 zou echt wel lijp zijn op de nieuwe ps4!
     
  19. Xboxhater

    Xboxhater I'm Just Joking

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze meneer Knack ziet er niet alleen lomp uit maar op een of andere manier straalt hij ook een arrogante blik uit van: "hahaha, ik zal jullie nieuwe character worden waarbij ik jullie de anderen doen laat vergeten. Ik zal de koning van playstation games worden en alle andere character mijn onderdanen. Ik zal degene zijn waarover continu gesproken gaat worden op scholen, werk en overige plaatsen."

    Bahh! ik heb nu al hekel aan hem
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat ben jij grappig zeg.
     

Deel Deze Pagina