1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Noem eens wat dan
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Games 5 jaar aankondigen voordat ze uit komen (en dan dus al aan alle kanten voorbij gestreefd zijn)

    Games die gebruikt zijn om de de console te hypen stiekem cancellen omdat de target renders totaal onhaalbaar waren

    Other OS eruit slopen

    Backwards compatibility eruit slopen

    Geen cross game chat of fatsoenlijk party systeem

    Tergend update systeem maken

    Console zo complex maken om voor te ontwikkelen dat alleen de 1st party devs er het maximale uit weten te halen en devs al Bethesda er niet eens hun DLC op kunnen releasen.

    Console zo complex maken dat alle multiplats in de eerste 4 jaar van de lifecycle minder performden op de PS3

    Credit card gegevens laten jatten

    Voor anderhalf keer de prijs van de concurrentie launchen



    kan nog wel even doorgaan maar die eerste 2 zijn imho het ergst :+
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Noem eens wat dan? 8)

    Where to start..

    Vooral in het begin verplichte installs van games die er krankzinnig lang over deden. Ik kan me MGS4 nog goed herinneren, ik helemaal enthousiast die game erin proppen...maar ik werd nogal droevig toen het na 45 minuten nog niet klaar was.

    Krankzinnig lange tijden om een game te downloaden, een update die er bijna een halfuur over doet (bij 360 was je de game al een halfuur aan het spelen) enzovoort.

    Geen party chat.

    Vooral in het begin duidelijk minder uitziende multiplatform games. RDR i'm looking at you. De hele launch was nogal een ramp ook. Alles ging zo traag als dikke stront door een dunne trechter. Zelfs trophies bekijken duurde een eeuwigheid.

    Dat is even waar ik nu op kan komen. Wat ik dus bedoel is..laten we niet gelijk alles meteen geloven. Als het ze echt lukt? Geweldig, en ik zal zeker wel een PS4 in huis halen, maar of dat dit jaar is? Ik wacht af waar MS mee komt.


    Oh en wat Delphiki zegt!
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    - Pijnlijk lange installatie van games
    - Belachelijk grote/trage updates voor games
    - Veel te hoge lanceerprijs
    - Geen cross-game chat
    - Lastig voor te programmeren
    - Games aankondigen die of niet komen (Agent, The Agency, The Last Guardian, FF XIII Versus) of niet ingame zijn (Killzone 2).

    Lol hehe Xbox defenceforce hiero. :p
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, inderdaad precies zoals het overkwam. 8) Dramatische speech en dan met superhelden komen. :+ Dat had anders gekund.
    Speech leek ook wel erg op Watch_Dogs

    2000 posts in dit topic, ik heb even snel een basic nieuw topic inelkaar gegooid. Get ready to move! Even de 'Nieuwe Discussie Versturen' knop zoeken.

    edit: Oh wacht, zit ik een discussie te verstoren. Ik wacht wel een kwartiertje :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ja, nu weten we het wel hoor. :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee hoor, ik kan van de 360 ook wel zo'n lijstje maken, maar dat was de vraag niet :+

    (en voor de WiiU schud ik ze helemaal zo uit mn mouw :+)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij vroeg het...en wij gaven antwoorden :)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zelf geen last gehad van al die dingen die jullie opnoemen. Verplichte installaties zijn maar bij een select aantal games verplicht. Veel verschil tussen multiplats is er ook weer niet.

    Vond zelf alleen partychat een zwaar gemis. Ook de reden dat ik em niet meer heb. (wel een beetje spijt)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop stiekem dat Bungie ook bij MS langskomt met ook exclusive content, alleen dan natuurlijk andere. :p Maar MS moet opzich wel over de show van Sony heen kunnen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    MS gaat gewoon Justin Bieber uitnodigen om op te treden. :lol:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, daar gaat gelijk al mijn hype voor het MS event. :+ (het erge is dat ik niet eens zou opkijken als ze dat zouden doen :'-()
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    :'-( :'-( :'-(
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Qua games moet dat zeker kunnen

    En qua nieuwe functies en software ook..

    maar qua specs gaat nu de grote vraag worden denk ik


    En hem dan door Gabe Newell met een crowbar door midden laten slaan, Half-Life 3 confirmed!
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Btw, ik had het er vannacht al over, maar Sony heeft nu dus die deal voor exclusive content van een Activision game. Microsoft had een CoD deal aangekondigd in 2010 en liep tot eind 2012. Zou dus toch kunnen gezien de afwezigheid van EA dat EA met MS gaat en Sony met Acti.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    8)

    [​IMG]
    Echt dat was opvulling wat maar weinigen (alleen Usher fans) kunnen waarderen. MS moet echt met wat goede titels komen hoop zelf vooral op een (NIET KINECT!!) Fable game. Als ik echt 1 reden nog heb is het Fable wel waar ik een Xbox voor zou kopen, en Forza ook. Rallisport hoef ik niet te verwachten maar MS moet echt met nieuwe goede titels komen. En dat used game gebeuren ook niet doorvoeren.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik geloof ook niet dat Usher fans het zou kunnen waarderen hoor. :+ E3 kijk je niet voor Usher, maar voor games. Zelfs de Usher fans.

    oh god, welke andere crappy beroemdheden heeft MS in de loop der jaren nog meer uitgenodigd? Steven Spielberg? WWE mensen? Madden mensen? Beatles? Tony Hawk.


    // Hey meiden, het nieuwe topic is hier.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Eerlijk gezegd /care

    zolang het om een maandje gaat en over DLC zal het mij worst wezen

    ik heb er bij BF geen last van gehad en zal dat bij CoD ook niet hebben
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als Microsoft het gewoon aanpakt zoals met de 360 tijdens GDC toen, kan het heel wat worden. En daarmee bedoel ik..dat ze de console WEL gewoon tonen, want dat blijft gewoon fucking bizar dat Sony dat niet heeft gedaan. Kan die Sony bigshot wel zeggen dat het maar een box is ofzo...ik zie het anders :D.

    MS kan misschien nu nog aanpassingen doen, ik weet het niet. Zoals Jack Tretton en Kaz Hirai van sony zeiden..look at the competition and come with some better specs, of zoiets dergelijks. Het gaat er nu gewoon van af hangen hoe erg MS nog 'game-minded' is zeg maar. Je kunt maar zoveel casual Kinect troep tonen en dan moet je gewoon met iets groters komen, die echt de kracht van je systeem tonen. Zoals gisteren met Killzone dus.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina