1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel sonde dat zijn reis nu afgelopen is.
     
    Alexknl, Reckuuza, Killamonkey en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Mja dat doet ie natuurlijk omdat het Russische volk vrij conservatief is, en Putin doet alles met een reden.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Klinkt redelijk mislukt die aanslag.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Tot nu toe wel, maar het is nog te vroeg omdat echt te kunnen concluderen.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Why?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Omdat het met die aanslagen zo vaak gaat dat er de eerste uren nog bijna niets te melden valt en dat een dag later soms blijkt dat het meer is dan in eerste instantie gedacht. Ook nog rekening houdend met de verwondingen van de mensen die getroffen zijn. Fucking brandwonden in je gezicht, dat is nog even afwachten. Toegeven, grootschalig is het dit keer gelukkig niet.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mislukt dus.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik wil sowieso een aanslag niet mislukt noemen als er ook maar 1 gewonde is gevallen. Het doel is te doden en poging tot moord, wat je hierin kan zien is evenzogoed een aanslag te noemen. Zodra zo'n incident als aanslag word aangemerkt, vind ik het al niet mislukt meer.

    In Barcelona kon je ongeveer hetzelfde zeggen als hier, ook al zijn daar aardig wat doden gevallen. Gezien de explosieven die ze daar nog aan het voorbereiden waren en die kerk als doelwit, zou je dat ook wel een mislukte aanslag kunnen noemen.

    Ik vind echter dat zodra er ook maar 1 dode of gewonde valt, het niet meer als een mislukte aanslag omschreven zou moeten worden. Elke daad moet je bloedserieus nemen in mijn ogen als je geen bot wil vangen bij de jacht op verdachten.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Je snapt er weinig van.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Laat maar zitten dan. Ik doe de deur van dit topic wel zacht achter me dicht. :oops:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Behoorlijk. Het amateurisme in sommige van die aanslagen verbaast mij behoorlijk. In een wereld als deze kan je toch met gemak tientallen doden veroorzaken. Maar goed, wat weet ik er van en verder natuurlijk alleen maar goed nieuws. Geen doden gevallen en hopelijk weer extra maatregelen tegen extremisten.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gewonden of doden, elke terroristische actie is er 1 teveel.
    22 (licht) gewonden met een explosief van 6 euro is ernstig genoeg.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Mislukt is geen synoniem van niet ernstig?
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat is wel de pijnlijke waarheid natuurlijk jah.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    https://nos.nl/artikel/2193851-hema-maakt-kinderkleding-genderneutraal.html

    Als het niet zo intens treurig was zou ik er om lachen....een wereld waar je straks niks meer mag aannemen, wat een gekkenhuis. De gezichten in kledingreclames ook maar blurren dan, want dan draag je ook bij aan stereotypering. En straks in de winkel 'waar is de meisjeskinderkleding mevrouw?' antwoord 'ergens in dit warenhuis' 8) Waarna ze natuurlijk boos wordt omdat ik het geslacht van de medewerkster zo maar aanneem.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wat staat je eraan tegen? Behalve de slippery slopes :p
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je doet constant aannames in je leven, dat moet ook wel, want anders word je helemaal gek. Daarnaast zitten jongen en meisjes genetisch gezien gewoon anders in elkaar en gaat dat gepaard met andere eigenschappen. Dat erkennen terwijl je accepteert dat er uitzonderingen zijn is de echte neutrale stand waar je als ouder vanuit moet gaan. Alles 'gelijk' trekken is helemaal niet neutraal. Naast het feit dat je met deze actie sowieso helemaal niks bereikt.

    http://www.latimes.com/opinion/op-ed/la-oe-soh-gender-neutral-parenting-20170106-story.html
     

Deel Deze Pagina