1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    Haha JAWEL! MAAR DIT WORDT AAAAN.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Rustig aan he.

    Lijkt me wel vet hoor! Ik hou wel van de geschiedenis van Amerika, ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken :)
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Hyped much? :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het gewoon vet eigenlijk. :)
    We zagen het wel een beetje aankomen eigenlijk. Had nog steeds gehoopt op Japan. Maar dat was een kleine hoop.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Japan zou fantastisch geweest zijn, gewoon dikke Tenchu style..maar helaasch....
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had het graag gezien maar vind dit ook niet erg eigenlijk.
    Lijkt erop dat je een groot aandeel gaat hebben in de Amerikaanse Revolutie, en dat vind ik best vet. Ook denk ik als ik zo naar de plaatjes kijk dat er idd minder gebouwen zijn maar zal me niks verbazen als dat gecompenseerd gaat worden het beklimmen van bergen. :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Dit is pas nieuws!

    [​IMG]

    :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Black Ops 2 _O__O_

    :emo:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol Black Ops 2. Damn..
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja...take it for what it is....hij heeft wat info verkeerd, maar over die boot kan wel eens kloppen. Check de banner van Gameinformer maar

    http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/ubisoft/assassinscreed3/ACIII_610_ad.jpg


    I live in Montreal and a friend of mine here just came from a focus test over at Ubisoft showing off the new Assassins Creed after Revelations.

    He said it plays a lot like the other games but Ezio is no longer the protagonist. This game takes place during the American Civil War and you play as a ships captain. He said the majority of what he played (3 hours of playing) took place on the ships out in the water.

    That's all I really know at this point. Believe me or not, I wouldn't waste my time making up bs on here. Just thought it sounded like an awesome idea.


    -GT forum
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    BO 2 Damn treyarch gaat ook al tellen :+ Dat wordt dus ook een map pack met wat tweaks her en der van 60 euro Heu :9

    Ik hoop dat treyarch ooit nog met eens met een dikke zombies game komt.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Na een nachtje slapen moet ik toegeven dat ik nu toch weer gehyped wordt. Het artwork maakt me toch weer benieuwd, daarbij heb ik wel wat met die tijdslijn icm Amerika.

    Tevens wilde we graag iets anders, en ik heb goede hoop dat we dat gaan krijgen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoop het echt, want die dude op de GT forum beweert toch weer dat ie behoorlijk hetzelfde aanvoelt. Maar ach, dat is echt te weinig om van uit te gaan,
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    AC 1 ten opzichte van AC 2 voelde ook hetzelfde aan. Maar toch was het een hele andere game. :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Een game tijdens de Amerikaanse Revolutie leek me altijd wel een interessant idee, alleen zat ik dan meer te denken aan een opvolger van Red Dead Redemption. Bij AC denk ik toch vooral aan oude Europese/Oosterse steden. Ik ben altijd wel voor verrassende/ nieuwe tijdsperiodes/sferen dus dit lijkt me best een leuke setting. Screens hierboven zien er hoopvol uit:)

    Ik heb echter Revelations nog niet gespeeld, spreekt me om de een of andere reden totaal niet aan. Brotherhood vond ik ook niet zo geweldig en Revelations lijkt daar (aan de gameplayfilmpjes te zien) heel erg op. Misschien nog maar eens oppikken voor een laag prijsje als ik eens wat meer tijd heb om te gamen, want ik wil eigenlijk wel weten hoe het verhaal doorgaat.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sfeervolle screens zeg! Eerste plaatje laat een dorpje zien, dus over gebouwen klimmen zit er gewoon weer in.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice!! Echt niet verwacht iets vóór maandag te zien, maar het is duidelijk..tegenwoordig kun je alles verwachten, top.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Red Dead Creed Redemption. :cool:
    Ziet er toch wel tof uit eerlijk gezegd, ben benieuwd. Kunnen hiermee veel vernieuwen in ieder geval, hopelijk is dat wel het geval.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog een nieuwe shot


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina