1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    GDC staat voor de deur! E3 begint steeds dichterbij te komen! Net als Next-Gen! (eindelijk) Good times...

    Euhm, dit is dus het topic waar je vrijwel alles in kwijt kunt wat nergens anders past. En dat is vrij veel mogen we wel zeggen na meer dan 3000 posts.

    Nieuw in dit topic? Of op dit forum? Dan zal ik wat uitgebreider vertellen waarom dit topic bestaat.

    [​IMG]

    Dit is wat het topic in leven houdt en waar het in de eerste plaats voor is aangemaakt. Heel veel games hebben een eigen topic op XBW waar je er lekker over kunt keuvelen. Maar soms (vaak) komt er een nieuwtje of gerucht langs wat nergens past. Of wat verloren zou gaan omdat het dan alleen door de fans van díe game zou worden gelezen.

    Nieuwe game aangekondigd, maar je bent er niet dusdanig in geïnteresseerd dat je er direct een eigen topic voor aanmaakt? Post het hier. Screenshots, trailers... whatever. Zo houd je mensen toch op de hoogte, en wie weet... Misschien raakt iemand wél dusdanig geïnteresseerd dat er een topic voor wordt aangemaakt.​

    [​IMG]

    Dit is geen saai, statisch topic. Het is niet de bedoeling dat hier alleen droge nieuwtjes/geruchten worden gepost en that's it. itt het Koopjes topic mag je hier wel reageren op berichten. Ergens niet mee eens? Ga de discussie aan!
    Wordt er iets geteased? Speculeer er op los!
    Wil je iets kwijt over de huidige staat van de gamesindustrie? Lucht je hart!

    Niets is te gek!​

    [​IMG]

    Het ondergeschoven kindje van dit topic. Toen ik het eerste deel aanmaakte was ik er niet zeker van of het zou aanslaan, dus voegde ik een extra mogelijkheid toe om het topic in leven te houden. Er is tot op heden niet/nauwelijks van gebruik gemaakt, maar dat maakt niks uit. De mogelijkheid bestaat nog steeds.

    Dus. Zoals eerder gezegd bestaat er op XBW voor wel bijna iedere grote(re) game een eigen topic. Bijna iedere game, niet allemaal dus.
    Mocht je een keer een vraag hebben over een game waar je geen topic van kunt vinden, probeer het hier eens! Misschien helpen we je, misschien verwijzen we je door naar het juiste topic, maar je hebt het tenminste gevraagd! Nu hoef je je nooit meer af te vragen 'wat als ik het nu gevraagd had'.

    Geen slapeloze nachten meer!​

    [​IMG]

    Er staat Algemeen in de titel. Het staat in het Games gedeelte. Op een Xbox Forum.

    Laten we hier eens kijken naar welke games er zijn voor de 360. Misschien doe je ideeën op?

    Deze keer ga ik niet een hele lijst met games posten zoals in het vorige topic, maar verwijs ik door naar andere, eerdere topics waar ik games aanraadde of liet zien wat er allemaal te krijgen is.

    Ik zou in ieder geval hier beginnen: 5 Jaar Xbox 360 - Een Terugblik. Daar staan (bijna) alle noemenswaardige Xbox 360 games van 2005 t/m 2010.

    Voor 2011 had ik dit filmpje gemaakt.
    [yt]zDyz392Mluw[/yt]

    En omdat ik de startpostmakerder ben mag ik ook oude crappy filmpjes van me spammen, dus hier mijn top 10 XBLA games en Top 20 Retail games. Beide incl kut muziek! Hoera!

    Volgens mij ben ik bij deze een heel belangrijke titel stomweg vergeten! Lara Croft & The Guardian of Light! Geweldige XBLA game!



    Andere games gerelateerde topics die misschien leuk zijn om terug te kijken, zijn de vooruitblikken die we ieder jaar doen. Maar dat is meer voor nostalgie redenen dan dat je er echt iets mee kunt.

    2008 2009: Een goed jaar voor de 360?
    2009 2010: Beter dan 2009? (56k warning!)
    2010 2011 - Hardcore vs Casual [56k not welcome]
    2011 2012: De Zwanenzang van de Xbox 360? (56k warning!)

    In het laatste topic post Fiasco ook iedere maand een vooruitblik op de komende maand. Zeker checken! Hier is zijn laatste bijdrage:



    De afgelopen 3 jaar hebben we ook GOTY awards gehouden. Benieuwd naar de resultaten?

    [​IMG]
    En meer? Ja, meer. Er is altijd meer. Je kunt hier ook dingen posten die niet echt in alle voorgaande categoriën thuishoren. Dit kan van alles zijn.
    Is er een evenement zoals de VGA's, TGS waar geen eigen topic voor is?
    Doe je aan cosplay en wil je je foto ergens showen?
    Wil je tapdansen op de muziek van Halo?

    Verzin maar wat. Het kan hier.

    Maar remember, voordat je post:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat links die misschien nuttig voor je zijn. Misschien. Waarschijnlijk ben je al lang gestopt met lezen en zie je deze tekst niet meer. (╯°□°)╯

    Aan de mensen die wel zijn blijven rondhangen! Hoi, leuk je te zien! Hier zijn ze:

    Als eerste nieuws sites om je nieuws op te halen als je wilt bijdragen aan dit topic ipv alleen te lezen:
    En eventueel deze:

    En dan nog links naar topic op dit forum die op wat voor manier dan ook van pas kunnen komen.


    Laatste nieuwtjes uit het vorige deel

     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.098
    Leuk Bevonden:
    2.253
    Heeuh, nieuw deel. Netjes Dulle.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Molyneux: "Is Call of Duty really it? Then just shift me off to the mental asylum now"


    Ben het met je eens over COD hoor...maar dat andere kan geregeld worden...want wat hij nu zegt...


    Lionhead's Peter Molyneux has been speaking about the Kinect device for the Xbox 360, which many claim needs a core game behind it, but Molyneux suggests that it's the core that needs Kinect more than anyone else.

    Tuurlijk Peter Mollenneuker, de 'core' heeft die crap/matige Kinect meuk nodig? Riiiiiiiiiiiiiiiight.



    During an interview with Eurogamer at GDC 2012, Molyneux said that core gamers need new experiences more than anyone else, and if the industry isn't careful it's going to bore core gamers to death.

    "Those are the people that need new experiences more than anyone else. I get crazy passionate about this - if we're not careful, we're going to bore our core gamers to death. How much bigger can our explosions get to entertain them?"

    "We're doing the same thing that Hollywood's doing with action movies. We're inventing a formula, and we're repeating it over and over again, and we're grabbing every penny from our consumers and not bothering to think about something different. And they're the people that need something different.

    "They're our fans, and this is their hobby, man! We can't be lazy! We can't back away from creative inventiveness now, just because it costs a bit more money. Now's the time to double down on that.

    "Is Call of Duty really it? Is that all this industry really is? If it is, then you should just shift me off to the mental asylum now."

    Lionhead are currently working on XBLA exclusive Fable Heroes, along with Fable: The Journey, which will feature Kinect support. Are you bored of Call of Duty like Molyneux claims you could be?


    We kunnen niet lui zijn? Nee daarom maakte je Fable 3.....hij heeft het mooi over explosies en weet ik veel allemaal, en vergeet voor het gemak voor vele goede RPG's die we nog altijd krijgen, iets wat hij nog steeds moet begrijpen, hoe je een echte RPG maakt. Wat een kletskous dit toch._0/

    http://www.strategyinformer.com/new...en-just-shift-me-off-to-the-mental-asylum-now
     
  4. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad een apart mannetje die Molyneux. De Fable games zijn er nou niet echt beter op geworden...
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij heeft wel een punt in dat de Core gamers (waar ik mezelf onder reken) wel nieuwe genre's /ervaringen nodig hebben.

    Na deze generatie nog een keer 6 jaar lang in de basis dezelfde games spelen gaat wel saai worden. Het is wel tijd voor wat innovatie.

    Maar dat hoeft niet perse met Kinect. Mag ook met significant betere physics en A.I bijvoorbeeld
     
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh daar ben ik het ook wel mee eens, maar Molyneux doet daar zelf ook niet veel aan. Het zijn bij hem 9 van de 10 keer ook meer woorden dan daden.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, hij is de grootste verkoper van gebakken lucht in de hele games industrie.

    Hij moet lekker alvast met next-gen games bezig gaan zodat hij eindelijk de beloftes van Fable 1 eens waar kan gaan maken in plaats van Kinect en XBLA spinoffs te maken
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.808
    Of met Milo aankomen voor Kinect, nog steeds enige wat me echt leuk leek op Kinect.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wauw. Wat is die man toch een kneus.... Hoe kan je dat zeggen ma Fable 2 & 3? Ongelofelijk. Beter maken ze bij Lionhead een nieuwe Fable, die wel is zoals beloofd.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.808


    Modjes, fix sticky + andere sluiten dan! :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    nouveau projet epique


    goh... wat zou dat toch kunnen zijn? :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Als ze alleen die foto van Warren Spector hadden geplaatst wist iedereen het zelfs al. 8)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.808
    KINGDOM HEARTS 3 :mad:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Shenmue 3!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mirror's Edge 2?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Elite 2!
     
  17. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Deus Ex 3 gemaakt door Warren Spector!
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    seriously , Epic Mickey 2 zal wel WiiU worden zeker?

    Launch game?
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij kwam die ook voor Xbox 360 en PS3. Meen dat ergens gelezen te hebben. Weet het niet zeker though..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina