1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou ga jij maar Piet Piraat spelen ik wacht wel op een fatsoenlijke setting:+

    EDIT: Zie er nog geen thread van staan wat ben je langzaam dulle. :p
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga ook geen thread maken, anders had ik het al een paar dagen geleden gedaan. :+
    Of er moet maandag nog steeds geen thread zijn, dan zal ik er eens diep over nadenken. Maar ik gok dat er hier een aantal mensen zijn die de taak wel op zich willen nemen. :p

    edit: Dit topic moet wel een nieuw deel. Vorig jaar rond dezelfde tijd aangemaakt, dus zelfs de intro hoeft niet aangepast te worden. Lekker, even een copy/paste doen dan. :cool:

    edit2: Zoo....
    [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 5]. Meer dan duizend posts te laat, maar goed.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lionhead developing Unreal Engine 4 project – rumour

    Fable developer Lionhead Studios has posted a job ad calling for applicants with Unreal Engine 4 experience.

    Intrepid internet snooper Superannuation unearthed this job posting, calling for an Audio Designer. Note that this is a cached version, suggesting the studio has since pulled the advert.

    So, here’s a screen grab just in case:

    It seems highly probable that said project is for Xbox 720 / Durango, but as always I’ve licked the salt, downed the tequila and will wait until something more concrete shows up on the matter.

    Thoughts?


    [​IMG]


    Zolang het geen Fable Kinect 2.0 is vind ik alles best. Ik geloof er wel in dat Lionhead iets moois kan maken, al viel Fable 3 smerig tegen. Met Molyneux out of the picture, die gewoon veel te veel beloofde, wie weet wat het kan worden.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    We weten helemaal nog niet of de game cross gen wordt.
    Daarnaast ziet het er naar uit dat dit deel weer een soort tussendeel wordt ala brotherhood en relevations, zo oogt het tenminste..verschillen zijn minder groot als tussen deel I en II en II en III heb ik nu al het idee. Het ziet er noet naar uit dat ubi het genre een flinke schop onder de kont heeft gegeven qua innovativiteit, wat de serie wel nodig heeft na het oh zo teleurstellende deel III. En voor het eerst een subtitel bij een 'hoofd' AC toe te voegen? Doe gewoon Assassin's Creed IV ipv dat Black Flag gedoe erbij.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik dacht dat gelezen te hebben dat het cross gen wordt. Weet alleen niet meer waar, of dat het misschien gewoon hoop van mij is. Nu lees ik weer een gerucht dat het inderdaad alleen op deze gen uitkomt. Eh, als het een goede game is koop ik waar het ook uitkomt. Liever op next-gen natuurlijk, maar ja. Valt niet veel aan te doen.

    Zou het wel vreemd vinden als Watch Dogs wel cross gen is en deze niet. :confused: De grootste franchise wat Ubi heeft.

    edit:
    Dit
    'for the moment' geeft wel nog hoop.
    yay, een Vita game. :cool:


    EN ER IS EEN VOLGEND DEEL VAN DIT TOPIC.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    De current gen versies van Watch Dos zijn nog niet daverend in ontwikkeling had ik ergens gelezen. Ubi focust zich met Watch Dogs echt op de next gen en zou dat ook met AC moeten doen. Gewoon een fris nieuw deel, AC IV next gen. Bam. Met een totaal andere setting.
    Poep deze er ondertussen dan maar uit om geld te scoren.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg AC5 voor Next Gen en deze is een extraatje om de current gen tevreden te houden. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Men dacht ook dat Brotherhood even snel werd uitgepoept, maar die bleek de beste van de serie te zijn. Nu maar hopen dat dit hetzelfde scenario wordt. :9
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Het wordt lang niet zo goed als Brotherhood.
    Deel III miste al de echt werkelijk waar prach-ti-ge soundtrack van de delen I, II, Brotherhood en Revelatiobs.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina