1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm. Een goed uitgewerkt systeem om overal rond te kunnen klauteren (met een beetje snelheid dus) , veel manieren om vijanden om te leggen. Open wereld.
    [​IMG]

    Maar nog steeds wil ik niet dat de cover daaraan verspilt wordt. Ik wil DAIII. :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    En dan later weer over DAIII zeuren, nee bedankt :+
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Geef mij maar Thief over DA anyday. Ookal heb ik beiden (nauwelijks) gespeeld, Thief spreekt me meer aan :9
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat? Hoezo? DAII verdiende al mijn gezeur. :+ Ik zeur alleen als games het verdienen. :cool:
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Call of Duty Co-Creator Jason West Has Left His New Studio [UPDATE]

    http://kotaku.com/5988233/call-of-duty-co creator-jason-west-has-left-his-new-studio
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Jammer, maar heb alsnog vertrouwen in hun nieuwe game. Ik denk ook dat zij MW2 zo casual tov van CoD 4 hebben gemaakt in opdracht van Activision. Nu ze weer wat creatieve vrijheid hebben zal een hoop goed doen :). CoD 1, 2 en 4 blijven voor mij de beste FPS ooit (vooral 4).
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dead Space..........dood?


    http://www.videogamer.com/xbox360/d...ble_following_poor_sales_of_dead_space_3.html
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kunnen ze eindelijk verder met Dante's Inferno ;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Meh Dante's Inferno. Het is geen gigantische ramp dat het over is, want hoeveel delen wil je nog maken van zo'n game? Maar toch..het hele aspect van Necromorphs en dat dismemberen, hele space sfeertje...zonde hoor. Had zeker wel een next-gen DS willen zien. Ik dacht altijd dat het gamewereldje een droom was om in te werken, maar je leest maar wat vaak hoe keihard die wereld kan zijn.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jaaaaa _O_ 1000x liever een Dante's Purgatory dan Dead Space 4 :D Niet dat DS3 slecht was, allesbehalve, maar inderdaad hoeveel delen wil je nog maken van zo'n game. Er begonnen al onnodige toevoegingen in te zitten imo (volledige wapens per chapter vinden vind ik nog steeds vetter dan parts vinden, zelfde verhaal als bij Darksiders).

    En dat sfeertje in Dante's Inferno was gewoon geniaal _O_ MOAR!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik garandeer je nu al als Visceral met een nieuwe DI komt en die verkoopt niet genoeg, niet naar krankzinnige verwachten van EA, dat die ook in no-time game over is.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zeg ook niet dat ik nog drie delen van DI wil hebben, een vervolg zou ik al meer dan blij mee zijn. Met de gameindustrie van tegenwoordig moet je wel een powerhousefranchise als Zelda of Call of Duty zijn wil je uit kunnen gaan van een vervolg elke keer.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zeker. Ik vraag me gewoon echt af waaraan het gelegen heeft met DS3. De reviews waren behoorlijk positief, de game is gewoon ook echt goed. Het is niet dat co-op verplicht was ofzo. Misschien zaten de mensen er gewoon echt niet op te wachten en vonden ze het wel jofel na DS2. Blijft hoe dan ook best droevig dat we geen next-gen DS gaan zien. Maar je hebt gelijk...ben je geen Mario, Zelda, CoD, BF, GTA , Fifa Etc..dan heb je geen zekerheid of er vervolgen komen.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Je moet een mening niet over laten komen als een feit :).
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    ...

     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh sorry, had ik je verward?

    :F:

    Natuurlijk is het een mening, wat denk jij dan? Dat ik bij iedere post een disclaimer ga zetten dat het geen feit is? Jezus 8)

    edit: En ik ook maar denken dat die dikgedrukte woorden door jou toegevoegd waren. Maar die stonden er al. Dus buiten het feit dat het sowieso logisch is dat iedere post van een user hier een mening is heb ik het ook nooit laten overkomen als een feit. 'Ik heb... Ik wil'. Duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    allemaal kopen, is voor 20 dollar echt een topgame :+

    Al geloof ik hier niet zo veel van, Visceral is veel te goed om alleen DLC te maken
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar geen top Dead Space. Wat dus het grote probleem is met DS3. (en ook al met DS2, maar achteraf gezien in mindere mate). Hoewel de serie kwalitatief gezien niet kut is geworden, is het te ver van de originele DS afgeweken. Te veel actie, te weinig horror.

    'Hey, de mensen vonden deze horror game awesome! Weet je wat we moeten doen? We maken er een Gears of Space van en gooien er wat menselijke tegenstanders in, dat zullen ze dubbel zo awesome vinden!'
    :emo:

    Ik vrees voor Mirror's Edge 2. Als die al ooit komt ben ik bang wat ze ermee zullen hebben gedaan.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vrees hebben voor een game die toch nooit komt, lijkt me niet echt nodig ;) :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het wordt een Durango launch game, ik weet het zeker! :cool:
     

Deel Deze Pagina