1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat was toch allang bekend? Ik zit ook echt te wachten op LM2
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Maar vast wel 2x crappier te spelen.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik wacht nog wel een jaar of 2, misschien werkt dan alles en zijn er spellen te koop.

    o wait, of ik koop gewoon de Vita....
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, je kunt ook tennissen met een tafeltennisbatje..... Het kan, maar het speelt voor geen meter.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tegen beter weten in Nintendo met de 3DS toch weer een kans gegeven, maar met spijt. Om 6 maanden na de launch van het apparaat een add-on aan te kondigen, voor iets wat eigenlijk vanaf dag 1 al op de 3DS had moeten zitten, dat gaat me te ver. Nintendo kennende gaan ze je ook verplichten om die add-on te kopen, anders kun je bepaalde games niet spelen (ziet er overigens echt totaal niet uit de add-on zeg!!).

    Er is een mega gebrek aan goede games (er is een gebrek aan games opzich). De aankondigingen van nieuwe titels vind ik ook mega achterblijven. En de games die dan zijn aangekondigd, komen voor het merendeel dit jaar niet meer uit. En de games die er al zijn, vind ik het noemen niet eens waardig. En dan nu weer het verhaal van die update van het apparaat, nee, ik ben echt helemaal klaar met Nintendo.

    De Vita staat al in pre-order en dikke kans dat ik m'n 3DS inlever op de Vita. Het is heel spijtig, maar een Nintendo console of handheld komt hier niet meer in huis.
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, nou, wat een drama zeg.. Zat gisteren zelf Star Fox te spelen. Dat 3D is soms zo mooi. Zit ik gewoon te genieten van de graphics, wordt ik meer in de game gezogen. Nu doen alsof het een apparaat van niks is, is wel erg makkelijk.

    True, er zijn (te) weinig topspellen. Maar een beetje volger van Nintendo weet dat dit de afgelopen consoles niet anders is geweest. om de tijd komt er een topgame uit en daar moet je maar op wachten. Heb zelf niet het idee dat dit met de psp of PSV nou zo anders is (of gaat worden).

    Zolang die uitbreiding niet noodzakelijk is om de games te kunnen spelen heb ik er geen problemen mee.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Liever een uitbreiding en games met een lekkere besturing dan geen uitbreiding en games met een crappy besturing.
    En zeg nou zelf, het ziet er zeer gelikt en gestroomlijnd uit 8)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    :lol:

    Overigens voor Juun: 30 september ligt de rode 3DS in de winkels, mocht je er nog een willen.

    Nieuwe trailer Beyond The Labyrinth:

    [yt]WORpUGwTGT4[/yt]

    Vanaf 28 september kunnen wij gratis Four Swords downloaden. De game zal gelukkig ook een singleplayerstand bevatten!

    En als laatste dan nog de trailer van een mooie JRPG!

    [yt]aSWPukSfG5o[/yt]
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens met dik gedrukte, als je een tijdje speelt dan maakt 't ook weinig meer uit dat je 3ds er wat minder sexy uit ziet.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Zo zul je hem makkelijk in de winkel kunnen vinden:

    [​IMG]

    [yt]cUffVrvJfIs[/yt]




    En holy crap :eek:

    [yt]eAggWZQi9tw[/yt]
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Super Mario Land 3D is voor mij al een must-have _0_.

    Maar goed... Super Mario Land 3D komt zelf ook uit op 18 november en natuurlijk heeft Zelda de prioriteit voor mij op die dag :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Interviewtje:

    [yt]BTzpI0Bk2PE[/yt]
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar ze hebben nu een roze N3DS aangekondigd!! Must have! Hoewel als het aan Nintendo ligt zal die pas in Februari hier uit zijn.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol heb dat monster hunter nog ergens voor de Wii liggen ooit paar uurtjes gespeeld.. wel gaaf though misschien maar weer eens oppakken en er in verdiepen :)
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk interview, ik moet btw ook nog steeds eens de tijd nemen voor Mario Galaxy 2. Paar levels gedaan en toen gestopt, weet niet waarom want het is een prachtig spel.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik postte het al over monster hunter tri maar dat geld bij mij voor bijna elke Wii game 8)
    NSMB, Silent Hill, Zack & Wiki, Okami (die had ik zelfs bijna uitgespeeld), Sky Crawlers, Galaxy 2.. om er maar een paar te noemen :+

    Overigens vind ik het wel weer kut zo te lezen dat Super Mario 3D Land (of wat de naam ook is) makkelijk uit te spelen is. =( Oke dat je je best moet doen voor shortcuts en geheime levels.. maar ik wil gewoon dat de moeilijkheidsgraad in het algemeen veel hoger zou liggen.. net zoals vroegâh.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie cover van mario.
    Om het nog eens over die 3ds points te hebben nog altijd niets.
    Zelf zou ik het toch niet gaan kopen maar het is gewoon vreemd.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, de games lopen niet weg, en er zal zich vast nog wel eens een dag voor doen waar er de tijd is om eens goed voor een wii topper te zitten.

    Inderdaad jammer dat Super Mario Land 3d zo makkelijk is, je komt dus makkelijk in wereld 8 en dan is het alleen daar even moeilijk. Dit had je in mindere mate volgens mij ook bij New Mario Bros Wii.. Maarja zie wel, spel zal sowieso waarschijnlijk niet bij de release gehaald worden. Maar dat komt meer door financiële zaken:+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tof stijltje.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Man, ik kijk zo erg uit naar de Layton games op de 3DS. Deze pics zien er inderdaad erg mooi uit.
     

Deel Deze Pagina