1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook gepreorderd. Wilde al lang een XL, toen werd de New aangekondigd en heb ik toch maar gewacht. Nu meteen een mooie versie.
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Voor hoeveel gaat hij verkocht worden dan? 230,- zeker? :'-(
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb hem gepreorderd bij Gamemania en daar stond geen prijs bij. De standaard New 3DS XL wordt verkocht voor 199 EUR. Dus de SE's als Monster Hunter & Zelda zullen idd rond de 230 zijn.
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand toevallig een webshop waar de MH4-edition nog te vinden is? Heb t idee dat ik ze ongeveer allemaal gehad heb :eek:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Volgens mij komt die hier niet.
     
  6. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Als het goed is wel, hij is heel even bij Nedgame beschikbaar geweest. Daar is hij nu echter niet meer te krijgen.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
  8. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah top! Meteen gereserveerd, dankjewel ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Twijfel, twijfel. Door Pokemon begint dit toch wel weer te kriebelen. 2DS kopen, want die is stukken goedkoper, maar kan niet dichtgeklapt worden, of 3DS xl, die stuk duurder is??? Wat zeggen jullie? Ik moet er alleen om denken niet alles in een keer te willen kopen.

    Iemand met advies hier?
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Als je alleen van plan bent Pokemon te spelen, dan zou ik voor een goedkope 2DS/3DS gaan. Ik zou daarom wachten tot rond de 13 februari, wanneer de New 3DS uitkomt. Dan zal marktplaats wel weer vol staan met 3DS-en.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niet persé alleen Pokemon, maar ik moet me met Nintendo eens leren niet gelijk alles te willen. Ik wil al die Pokemon games gespeeld hebben, zo verslavend werkt dat op mij. Misschien toch eens andere games op zo'n console proberen. Zou die nieuwe Zelda wat worden denk je? Mario Kart heb je dan nog, maar goed: Ik wacht wel af tot rond 13 februari, bedankt voor de tip!
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn 3ds verkocht vlak voor de launch van de Wii U. Als de New 3ds er is kan ik al die toppers spelen die ondertussen uitgekomen zijn, van Luigis Mansion tot Pokemon tot A Link Between Worlds .
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het is dat een jeugdvriend van mij zo verslaafd is aan Zelda, daardoor krijg ik zelfs de kriebels om het eens te spelen. Met Pokemon heb ik altijd de neiging om ook meteen de guides erbij te kopen, maar dat moet ik dan maar eens een keer afleren, kan ik dan een andere leuke game voor kopen.

    Wat is er trouwens zo anders aan die nieuwe 3DS dan? Ik heb op Nedgame niet veel verschil gezien? Zit daar dan wel standaard een oplader bij meegeleverd???
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is volgens mij de eerste "upgrade" van een bestaande handheld, waarbij sommige games dus alleen op die handheld werken. Xenoblade Chronicles 3DS kun je dus alleen spelen op de New 3DS, niet op de oudere versies. Daarnaast zit er een motion tracker in, meer knoppen, beter 3D-effect.
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit. En ook zit er een betere processor in, dus games starten sneller op en kunnen grafisch ook mooier worden (Xenoblade Chronicles).
    Oplader zit er wederom niet standaard bijgeleverd ;)
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb vorige week de New 3DS Ambassador ontvangen. Scherm is inderdaad net een slag groter t.o.v. De normale 3DS. Het verbeterde 3D effect werkt echt super goed. Elke game kan ik nu fatsoenlijk in 3D spelen op de maximale stand. De extra stick werkt tevens erg goed, heb deze even getest in de Monster Hunter 4 demo. Toen ik de aankondiging van de Majora's Mask 3DS XL zag moest ik die als Zelda liefhebber natuurlijk ook hebben, dus gelijk gepreorderd. Het nieuwe 3D rechtvaardigd voor de aanschaf naast alle andere nieuwe features.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik mag dan hopen dat dit wel duidelijk word aangegeven als je rondkijkt voor leuke games en extra's op de webshops etc???
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Voor de mensen die bij de GM gepreordered hebben :)

    [​IMG]
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb zojuist de Speciale N3DSXL MM Edition bij Nedgame gepre-orderd. Schijnt rond 31 maart geleverd te kunnen worden, een tweede wave oid. Ben benieuwd. Vind het toch wel een sexy SE van de nieuwe 3DS.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nedgame heeft ook bundels staan met de Skull Kid figurine + New Nintendo 3DS als mensen daar uiteraard interesse in hebben. :+
     

Deel Deze Pagina