1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Klikkie hier

    Daarom dat ik juist wil dat de 3DS game ook een remake is. Als het een totaal nieuwe game is moet ik alsnog een 3DS gaan halen.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Hmm. Leuk dat alle goede games weer in november uitkomen. Alsof ik dan niet al 1000 games te kopen heb. :emo:

    Oh, en om het nog leuker te maken komen de nieuwe Layton voor de DS en Zelda: Skyward Sword ook nog ff doodleuk uit in november...
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog altijd niets over de points voor de 3ds.
    Echt belachelijk vind ik dat.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Ik vind de releasedates minstens net zo lachwekkend. Zullen ze straks weer gaan janken dat er eindelijk games voor dat ding zijn, maar dat deze weer niet verkopen. Tsja, eigen schuld, dikke bult. :emo:
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    van de week een 3ds gekocht met zelda ocarina of time heb de spellen super street fighter IV 3d edition en naruto shippuden 3d the new era vroeg me alleen af hoe je internet verbinding maakt met je 3ds heb je daar iets speciaals voor nodig
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt internet over WiFi nodig :) Niks bijzonders dus ;)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaat op de zelfde manier als mij de DS en DSi namelijk via Wifi ;)

    Verbinding maken kan op een aantal manieren.
    1. Draadloze router.
    2. Wifi hotspot.
    3. Nintendo Wi-Fi USB Connector.

    De Nintendo Wi-Fi USB Connector druk in een pc of laptop en deelt zo de internet verbinding.
    [​IMG]
     
  8. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je zo'n wifi usb connector halen
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toen bij de gameshops. Best prijzig overigens en bijna nooit op voorraad. Weet niet of ze nu überhaupt nog verkocht worden.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Insidegamer

    Nintendo 2.5DS of, om geen lager getal hebben dan de 3DS, Nintendo 3-0.5DS? :+ Natuurlijk, moest het echt zijn, zullen ze de nadruk dan waarschijnlijk op de 2 sticks leggen. Mijn gok is dan Nintendo DS² (Dual Screen en Dual Stick).
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze nu al een nieuw toestel gaan uitbrengen....
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is maar een gerucht he ;). Bovendien is het slechts een grondige revisie van de 3DS. Lijkt me niet dat ze er echt nieuwe/andere hardware (CPU, GPU, RAM) in gaan steken. Enkel een extra stick. Ben dan ook benieuw wat ze zouden bedoelen met " de 3D-capaciteiten van de 3DS "radicaal verminderen"". Als daarmee bedoelt wordt dat de maximale 3D capaciteit dan nog maar is zoals de 3D slider op de huidige 3DS tot de helft open, dan is het nieuwe model imo wel een grote stap achteruit. Ik zie er namelijk dan geen 3D niet meer in, dan is het beeld voor mij gewoon wazig hoe hard ik me ook focus.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Geloof er helemaal niets van. Een externe analoge stick op de originele 3DS? En waar en hoe gaan we dat dan plaatsen? Het klinkt echt als een bullshit verhaal. Dat er nieuwe 3DS uit zal komen met 2 analoge sticks, dat geloof ik wel.

    Als ze die uitbrengen in 2012 dan krijgen ze gezeik van mensen die hem al hebben gekocht, helemaal omdat ze -volgens het bericht- zich niet meer zo gaan richten op het 3D. Daar zit je dan met je 3DS zonder games, want ik heb de 3DS gekocht voor het 3D, als ik een handheld wil omdat ik graag met twee analoge sticks wil spelen dan koop ik een Vita, en geen 3DS.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet waar Inside Gamer dat vandaan haalt.

    De capaciteit wordt niet vermindert; de nadruk wordt er gewoon minder opgelegd. Marketing enzo
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarmee bedoelen ze dat er veel games gaan komen waar helemaal geen 3D inzit. Deze game gaan meer gebruik maken van de andere mogelijkheden van de 3DS. Dat is waar ze nu heen willen. Stond hier laatst nog een artikel over. Denk een paar pagina's terug.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fuckers zijn het, ik heb de 3DS gekocht omdat ik het 3D zo vetjes vond. Alle andere mogelijkheden van de 3DS zijn namelijk achterhaald. De Vita vleegt de vloer aan met de 3DS als Nintendo het 3D wat minder important zal maken in hun games.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als er überhaupt games komen. Ik zit nog steeds op iets te wachten zodat ik hem ook kan kopen.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Geruchten geruchten... eerst afwachten.

    Betwijfel zelf of Nintendo wel met zo'n grote verandering nu al op de proppen komt.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bericht kwam wel zelf van Nintendo af. Lijkt me sterk dat ze het dan niet gaan uitvoeren.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Oh oh! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina