1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik ook. Vind het heel erg tof om games zoals Mario, MarioKart, Castlevania, Zelda en allerlei andere klassiekers te spelen. Zo zijn er ook aardig wat games uit die tijd die ik nog nooit heb gespeeld, vandaar dat ik het heel tof vind om ze nu alsnog te kunnen spelen. De enige XBLA games die ik echt leuk vind zijn Pacman, Texas Hold'em en Uno.

    Ik heb trouwens Wario Ware Smooth Moves gekocht, ben heel benieuwd. :)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Issie al uit jah ? :eek: Hmm, nu weet ik niet wat ik in februari moet kopen :+
    Schrijf ff een mini-review als je een keer tijd hebt :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eigenlijk pas vrijdag, maar ik had mazzel. :)
    Mini review komt er een deze dagen aan. :thumbs:
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Top :b:

    Maar das dus een beetje mijn dilemma met de Wii. Opzich vind ik die party games erg leuk (zit ook nog steeds te wachten op mijn exemplaar van Wii Play, daarna hebben mijn broertje en ik bij elkaar 4 Wii-motes en 4 Nunchucks), maar ergens blijf ik toch ook een grote fan van games met een goeie SP. Nu ben ik voorlopig nog wel ff zoet met Zelda, maar Red Steel heeft ook mijn aandacht....keuzes, keuzes :+
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje he, ik heb nu uiteraard de component kabel van Nintendo al een tijdje binnen. Het enige wat ik hoef te doen is hem hier op aansluiten, bij instellingen op HDTV 480p zetten en that's it? Of vergeet ik nog wat? Heb het idee dat het beeld niet veel mooier is geworden namelijk:confused: maar zal wel weer aan mij liggen ben ik bang hehe
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd het enige wat je moet doen :) Ik zie wel degelijk verschil hoor :eek:
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal hem straks voor de lol even omwisellen met de gewone kabel:)

    *graphics van red steel vallen me eerlijk gezegd wel erg tegen wist dat het niet super zou zijn maar vind dit toch wel vrij ernstig hoor:x tegenstanders lijken wel plat ipv 3d.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zou je het voornamelijk moeten zien aan de kleuren, die zijn veel rijker met Component. Sowieso lijkt het hele plaatje ook wat scherper te zijn.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ja. Er zit ook wat meer diepte in het beeld. :)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventuele ghosting effecten kunnen ook drastisch worden teruggebracht als je gebruik maakt van een betere kabel, simpelweg omdat het signaal beter is.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat een onzin. De spellen die op de Virtual Console staan, zijn allemaal spellen die ze al een paar keer geport hebben. Van de Game Boy naar de Advance naar de DS. En dan nu weer op de Virtual Console. Plus dat het nu de Mario en Sonic spellen zijn. Straks zijn de klassiekers op en dan hebben ze niks meer. Op Xbox Live arcade komen een zooi spellen die speciaal voor de Arcade zijn gemaakt. Bijvoorbeeld Marble Blast Ultra, Small Arms, Assault Heroes etc. Plus dat de meeste spellen in de online multiplayer gespeeld kunnen worden. Dat heeft enorm veel meerwaarde. Maar jah, gaan jullie maar voor de zoveeeeelste keer Mario spelen, Nintendo liefhebbers hebben toch altijd een bord voor hun kop. Ik heb mijn hoofd wel genoeg gestoten aan Nintendo, na het debacle van de N64 en de Gamecube ben ik ze aardig zat
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je bekijkt het op een andere manier : lang niet iedereen hecht waarde aan het online kunnen spelen van een game, of dit nu een oude of een nieuwe game betreft, met mijzelf als grootste voorbeeld om dit te bevestigen. Nee, als ik dan toch met andere mensen wil gamen, dan doe ik dat liever met een paar maten gezellig op de bank met een krat bier voor m'n neus. Beats Xbox Live anyplace, anytime. En voor die doeleinden is de Wii toevallig heel geschikt. Denk er ook aan dat lang niet iedereen de titels die Nintendo op de VC aanbiedt vroeger al eens gespeeld heeft, en zo wel, dan is het toch aan die mensen zelf of ze er opnieuw voor willen betalen ja of nee ?

    Om een lang verhaal kort te maken : ik vind je post een beetje "raar" overkomen jegens de Nintendo fans, met name omdat Kameo enkel zijn mening over de kwaliteit van de games van de VC t.o.v. Xbox Live Arcade weergeeft (het gaat er dus om hoe goed de games inhoudelijk zijn, voor de hoeveelste keer ze zijn uitgebracht staat daar los van want de games worden er inhoudelijk niet minder op, en in feite zeg je gewoon dat zijn mening onzin is, ofwel nergens op gebaseerd of wat bedoel je ?)....en gelijk hebben we "een plank voor ons hoofd want Xbox Live Arcade kan online en we spelen voor de zoveelste keer Mario". Nogmaals, voor een aantal mensen is het idd de zoveelste keer....maar als ze die keuze maken en ervoor willen betalen, wat is het probleem ? En voor andere mensen is het de eerste keer, en zij kunnen tegen een kleine betaling genieten van een hoop toppers van vroeger. Waarbij ik me aansluit bij de mening van Kameo, namelijk dat ik nog geen Xbox Live Arcade titel ben tegengekomen die het ook maar haalt bij het niveau van de meeste oldskool Nintendo games. Dat laatste is uiteraard ook een mening, dus daar hoef je me niet op aan te vallen ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon hem vandaag ophalen, maar moest werken, morgen dus, hier keek ik het meest naar uit van de games die binnekort voor de wii komen, dus ik ben benieuwd!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wat is er daar slecht aan? Nintendo titels zijn altijd van de hoogste kwaliteit, ik durf zelfs te zeggen dat het de beste titels zijn die gereleased worden. Ok, Mario Party zoveel is misschien wat erg, maar het blijft een goede titel. Daarnaast blijf ik de Nintendo titels vaker spelen dan een Halo ofzo. Halo ben ik na 1 keer uitspelen zat, Super Mario Bros 3 speel ik nog steeds.

    Daarnaast komen er ook nieuwe titels op de Virtual Console.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb eigenlijk weinig toe te voegen aan Zero's verhaal. :)

    En of hij de moeite waard is!

    Korte voorlopige review:

    De Wario Ware serie staat bekend op zijn snelle en absurde gameplay, ook in Smooth Moves. De grafische stijl van de game vind ik erg gaaf en vooral erg mooi. Het oogt allemaal heel erg Japans met een manga look, heel erg tof. Je hebt verschillende characters met wie je een korte verhaallijn kan spelen. Je begint met Wario en daarna switch je steeds. Elk kort verhaaltje bestaat uit een aantal minigames waarin het tempo steeds word opgevoert met op het einde een boss battle. Bij Smooth Moves draait het allemaal om de houding van de controller. Ze hebben gekke namen aan die houdingen gegeven zoals tv remote, the umbrella, the samurai, the chauffeur, the waiter etc. Als je een minigame hebt welke een andere houding heeft dan de vorige, dan word dan voor de minigame aangegeven, zodat je kunt switchen. De variateit in minigames is flink en in totaal heeft het spel +/- 200 minigames. Nadat je een story hebt gedaan, kom je op een centrale map van Diamond City waar je kan kiezen wat je wil gaan doen. Zo kun je een andere story gaan doen, de filmpjes bekijken of de minigames die je hebt unlocked spelen. Deze minigames worden dan aangeboden in 3 varianten.
    De minigames zijn stuk voor stuk erg leuk, werken erg goed en zijn vaak grappig. Kortom, deze game is echt gemaakt voor de Wii Remote en bied gewoon heel veel fun!
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke top, verplichte aanschaf voor op feestjes dus :cool:
    Ik ga erover nadenken in ieder geval :)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt een toppertje ja!
    Check dit dan. :lol:
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit filmpje vanmidag ook gezien op lamstraal. Best lol, maar erg slechte acteurs :9 vooral die gast.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Let's do 2 player. }:]
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha geniaal ! :D

    Supernep maar wel grappig. Met die Guitar Hero controller ook op het eind :lol:
     

Deel Deze Pagina