1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach, ik stoor me er gewoon aan dat Nintendo anderen beschuldigt dat ze geen originele spellen uitbrengen, terwijl ze zelf al jaren geen echt nieuwe spellen uitbrengen. Het is gewoon bijna genant hoeveel Mario Party en Pokemon games er zijn verschenen. Plus dat ze de handheld gebruiken om weer lekker een hoeveelheid oude meuk over je heen te storten. Misschien leuk voor mensen die het nog nooit gespeeld hebben, maar lekker makkelijk incashen is het wel, iedere keer hetzelfde spel maar porten.

    En ik vind toevallig online gamen de beste uitvinding sinds het gesneden brood ;) Zonder online verbinding had ik Gears of War sinds 20 november niet meer aangeraakt. Single player klaar, wat moet je dan nog doen? Dankzij de multiplayer speel ik het nog iedere dag, met nog net zoveel plezier als de eerste dag. Jij moet helemaal niets hebben van het online gamen, maar ik denk wel dat je 1 van de weinige bent
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik game ook bijna nooit online. Daarnaast is, zoals Zero het zegt, met vrienden op de bank gamen tientallen malen gezelliger dan een online game. Daar kan jij geen tegenargument voor geven (of er moeten mensen zijn met hele suffe vrienden).
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Naruto Gekitô Ninja Taisen EX ziet er erg goed uit zeg! :thumbs: :D :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De DS versie is bijna net zo mooi :+

    Ik vraag me alleen af of het nou een fighter is of dat we meer kunnen verwachten
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar misschien ook niet. In de tijd dat online gaming nog niet zo ingeburgerd was deden we het er ook mee, en volgens mij werd er toen echt niet minder gegamed alleen omdat online gaming er nog niet was. Ik denk wel dat mensen toen nog eerder de moeite namen om met elkaar af te spreken voor een avondje gamen, want tegenwoordig hoef je in principe nergens meer de deur voor uit als je een internetverbinding hebt. Zie het als aankopen doen, je kunt er nog steeds de deur voor uit maar je kunt het ook vanachter je PC doen. Verder heb ik er nog maar weinig aan toe te voegen, want Modder-Eter heeft mijn punt nogmaals benadrukt. Laten we dus ophouden met deze zinloze discussie. Jij gamed graag online, is jouw goed recht....ik game liever alleen of met mensen over de vloer, is mijn goed recht :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik geef Zero helemaal gelijk. Op een zaterdagavond een hele avond gamen bij vrienden thuis maakt mn hele week gelijk goed.

    Trouwens, scans van nieuwe Fire Emblem game:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zojuist gebeld door Replay dat ik mijn exemplaar van Wii Play kan ophalen. Heb gelijk ook maar een exemplaar van Wario Ware apart laten zetten, want hij lijkt me toch wel erg leuk :)
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    nee niet bepaald, maar de Wii is geweldig in combi met Zelda :)


    oeps, had nog niet de laatste pagina's gelezen, mijn reactie slaat nu nergens op....
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Officiële nintendo componenten kabel binnen + wario ware, fantastisch :D
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand eventjes uit aan het puffen is van Wario Ware, ik zou heel graag een mening over het spel willen horen aangezien ik nog in de twijfelfase zit.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Had gisteren al een korte voorlopige review gepost. :)

     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Toch vind ik nog steeds dat er momenteel teveel minigame-games uitkomen voor de Wii. Daarom had ik zelf ook vorige maand besloten toch nog maar even wachten tot er meer variatie en toppers komen. Eind van het jaar wordt top!

    Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen of ik Zelda voor de Cube nu zal halen of wachten tot eind van het jaar om dan de Wii versie te spelen.
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En 2 uur later alweer uitgespeeld :emo:
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Even voor de duidelijkheid.. het zijn geen minigames, maar microgames. Dat is toch wel belangrijk, want als je er van uit gaat dat er 200 minigames op Wario Ware Smooth Moves zitten, en je hebt nog nooit zo'n Wario game gespeeld, dan schrik je wel even. Al die microgames duren nog geen 10 seconden, en alleen met de Bos battles ben je wat langer bezig.

    Nee, ik heb deze game zelf nog niet maar ik zit nog te twijfelen of ik deze game haal. Ik wil zelf namenlijk niet te veel minigames op de Wii hebben. Ik heb nu namenlijk al Wii Sports en Wii play. Ik wil Mario Party ook al halen, en ik wacht nog totdat ik Rayman Raving Rabids voor een leuk prijsje kan krijgen. Dan vind ik het namenlijk wel even genoeg. Natuurlijk is Wario Ware Smooth Moves niet te vergelijken met de rest. Maar ik vond zelf Wario Ware Touch voor de DS helemaal geweldig, en dit was ook mijn eerste game voor de DS. Erg verslavend, erg mooie stijl, en gewoon leuk om af en toe nog te spelen, vooral als je op een heel hoog level zit in de game, dat je gewoon echt snel moet reageren, en de microgames uit je hoofd moet kennen hoe ze gaan.

    Dus als je zegt van dat je na een tijdje de minigames wel hebt gezien is dat helemaal niet erg. Ik weet niet hoe het bij Wario Ware Smooth Moves werkt, maar is er iemand hier die Wario Ware Touch heeft.. en Smooth Moves? Mijn vraag is dan: Werkt het qua systeem precies hetzelfde? Is dus mogenlijk om alle microgames opnieuw te kiezen, en alleen die microgame te gaan spelen? En telkens als je de microgame weer haal, hij alleen maar sneller gaat de volgende keer? Want als dat zo is, dan is Wario Ware Touch gelijk aan Wario Ware Touch, en in dat geval ga ik deze game wel halen denk ik. Het enige wat namenlijk ontbrak aan Wario Ware Touch was de multiplayer.. en die zit hier dan wel in.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind het gebruik bij die game zeker geod, maar ik snapte de autocontrols niet :+
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nieuwe lading Wii's \o/
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, dat heeft erg lang geduurt zeg. Volgens mij hebben we 3 weken geen Wii's binnen gekregen. Goed dat de nieuwe Wii's eindelijk worden geleverd, want er is echt heel veel vraag na. Volgens mij zijn er mensen die elke dag alle winkels in de buurt afbellen of de Wii mischien vandaag is geleverd :lol:
     

Deel Deze Pagina