1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 3 [Deel6]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 9 dec 2012.

  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Word maar eens tijd voor een nieuwe controller, en laat ik het dan maar gelijk aanpakken en voor de officiële gaan maar nu heb ik hem hier het goedkoopste gezien voor €44 excl.(witte). Zou MM hierin meegaan betreft prijs aangezien hij gewoon af te halen is in de shop(Naarden)?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [​IMG]

    Net gepost op FB...
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd wat er zal gebeuren. Sony had nog wel aangegeven dat zij de PS4 niet gingen aankondigen voordat de nieuwe Xbox zou worden aangekondigd. Omdat Microsoft dan mogelijk bepaalde specificaties van de PS4 zou kunnen overnemen of verbeteren. Zit wel wat in natuurlijk, alleen de Xbox is natuurlijk ook allang in de ontwerpfase. Dit gaan ze natuurlijk niet zomaar even veranderen.

    Zal wat zijn als ze tijdens dit event nu een PS Vita Slim gaan aankondigen, of een price drop voor de Vita. Zal heel wat teleurgestelde gezichten opleveren aangezien die hele hype rond de aankondiging van de nieuwe consoles nu de rondte gaat.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wellicht een domme vraag en ik game niet dagelijks meer, maar hij schiet me nu weer te binnen.. maar ik heb nog nooit goed kunnen vinden hoeveel HD ruimte ik nog vrij heb op de PS3? Weet iemand dat te vinden?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Settings tabje, dan System Settings en dan System information
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Na een lange tijd niks meer met mijn ps3 gedaan te hebben heb ik nu, voornamelijk vanwege combi met de vita, een ps plus abonnement. Leuk hoor. Maar, dat downloaden van games op de ps3, wat gaat dat traaaaaaaaaaaaaaaaag! Dus, 2 vraagjes:

    1) zijn er tips, trucs omdat te versnellen, is het een bekend probleem met een handige workaround misschien?
    2) ik krijg als ik iets download vanuit de store van bv 8 gig een melding dat mijn storage vol is, maar bij system settings zie ik nog 34 gig vrij staan. Ook hier; bekend probleem met een tip of truc?
    Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben hiermee maar via google kom ik voornamelijk bij veel (oude) tegenstrijdige berichten op forums met veel geflame en getroll. -zucht-
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    1. Nee, dat blijft verdomd langzaam en als je ook nog is pech hebt, gelijk nog een update erover heen. Xbox is daarin veel en veel beter.

    Je kan tegenwoordig wel alvast online de gratis gsmes van psplus alvast in je downloadrij gooien als je niet alles wil.

    2. Welke versie heb je? Hoeveel gb? Meerdere accounts erop? Gooi wat dingen weg bij de andere accounts, saved games waar je niks mee doet ofzo... Ht blijft wel raar dst ie zegt 34 gb vrij, maar bij 8gb downloaden is ie vol... ???
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    1) Ik download games van 10 á 15 GB in 20 á 30 min. Soms zelfs in 10 min...

    Ik heb een UTP kabel aan mijn PS3 hangen. Via Wifi is hij ERGG traag.

    Weet niet of dat kan helpen. Maar zonder UTP kabel zou ik geen game durven te downloaden.

    2) Ik zet alle spellen in mijn downloadlijst. En ik download pas een game als ik deze ook echt wil spelen. Ik heb +- 100 PS+ games in mijn downloadlijst staan. En maar 4 PS+ games op mijn PS3 zelf.

    Als je een game in je downloadlijst zet kan je het spel altijd blijven spelen zolang je PS+ lid bent. Zelfs als de betreffende PS+ game al is vervangen door een andere game.

    Als je een game in je downloadlijst wil plaatsen. Moet je in de PS Store gewoon op downloaden klikken, en je de download afbreken . Of je kan het via https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games doen (hiervoor hoeft je PS3 niet eens aan te zijn, best handig).
     
  9. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ah, top, dank jullie wel.
    Ik ga inderdaad proberen een kabeltje in de router / ps3 te stoppen, slim plan. Want zo is het amper te doen, heb de PS3 een hele avond aangelaten om Catherine te downloaden. En om dat daarna te installeren ben je ook nog eens bijna een half uur kwijt. Vreemd dat dat zo traag moet gaan. Daar zullen ze voor de PS4 wel wat van geleerd hebben ;)
    En inderdaad, al die updates... Combinatie van dit alles en de chaotische PSstore was voor mij ook de reden om meer met de xbox te doen dan de ps3, maar Plus is dan wel weer verrekte leuk!

    Downloadlijst, dat wist ik niet, ook erg handig, thanks! Gewoon standaard alles aanzetten dus ;)

    Ik heb overigens een oude PS3, eerste model (gekocht vlak na de launch) dus de HD is klein (60 gig?). Ben er inmiddels wel achter dat je redelijk simpel een externe hd kunt gebruiken dus dat is een prima alternatief denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo'n dikke?
    Gewoon een grotere HDD erin proppen, is echt supersimpel te doen.
    320 of 500 GB en je hebt geen last van ruimtegebrek!
     
  11. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Kan dat ook? Hmm, ik duik google even op, thanks!

    edit: ik zie het, ik wist niet eens dat dat kon... Kinderlijk eenvoudig zo te zien :) Ik ga zo even de stad in!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja is echt easypeasy, als ik het kan dan kan echt iedereen het.:)
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Gelukkig wel! Hopelijk is het in de PS4 straks ook zo simpel :D
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop dat het dan niet nodig zal zijn.:9
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die mogelijkheid bestaat als sinds de launch in 2006 ;)
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Chillz, vanavond maar eens doen met m'n el cheapo Xperia Tipo:D

    Vraagje, Ik heb al geringe tijd een nieuwe controller gekocht omdat m'n oude een beetje de geest gaf omdat ik die vaak tegen iets aan smeite, er zitten her en der scheuren en de linker trilfunctie werkt niet meer. Ook de functie knoppen spoken. Kan ik de controller zomaar openschroeven en alles een beetje vernieuwen. Nieuw omhulsel bijv.? En zoja, waar zijn die los te koop?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet goed uitkijken met de losse omhulsels omdat Sony de binnenkant regelmatig heeft veranderd.

    Heb hier een DualShock controller met een scheur in de behuizing en dat een andere defecte DualShock te kunnen gebruiken als donor.
    Ging helaas niet door omdat het binnenwerk iets anders was.
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezien dat de batterij los te koop is maar de rest dat ik waarschijnlijk nodig heb als schroefjes en het hele omhulsel moeilijk wordt. Misschien biedt Marktplaats uitkomst met wat defecte Dualshocks.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mijn ps3 hier in stukken voor me liggen omdat ie na een tijdje als een gek ging blazen. Ik hoopte op wat stof aan de binnenkant, maar er zat praktisch niks. Uiteindelijk de koelpasta maar vervangen, maar damn het ziet er allemaal wel kwetsbaar uit :+
     

Deel Deze Pagina