1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 3 [Deel6]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 9 dec 2012.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijken of ik vandaag een utp-kabel naar de PS3 kan trekken.
    Gisteren om 12.00 uur de PS3 aangezet om 2 games te downloaden en gisteren avond was de PS3 nog steeds bezig.
    LBA Karting was bleven op 75% omdat de PS3 geen draadloze netwerken kon vinden :confused:
    Pas nadat ik de PS3 had opgestart werkte alles weer maar de verbinding was ontzettende traag.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Daar had ik met de PS3, bedraad en draadloos, ook erg veel last van.
    (Ik ging er maar vanuit dat het aan mijn ADSL verbinding lag.)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik ga binnenkort een ps3 phat halen en wil meteen de Hdd gaan vervangen voor een 750 gb of 1 tb versie. Hebben meer mensen hier ervaring mee en zelf ook de Hdd vervangen?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Jup, piece of cake. Klepje open halen, bracket los schroeven (die wel erg vast kan zitten), nieuwe hdd op de bracket schroeven, terug in de PS3 zetten en dan formateren
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is écht kinderlijk eenvoudig. _O_
    Genoeg filmpjes op Youtube die laten zien hoe het precies werkt.:thumbs:
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De krengen kunnen heel vast zitten.
    Gebruik een schroevendraaier die er perfect past want anders sloop je de schroeven.

    Kabel getrokken nu geeft mijn nieuwe Cisco modem+wifi (Ziggo) problemen.
    Deze kan de snelheidstest niet uitvoeren , sluit ik de kabel aan op mijn Airport Express dan werkt de snelheidstest wel maar dan krijgt ik een UPnP foutmelding.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Ok thx, moet dus geen probleem zijn. Naja als ik van een macbook de hdd kan vervangen dan moet dit ook wel lukken :+ Zolang het dus maar een 2,5" 5400rpm HDD is moet het passen lijkt me.

    Nu nog een ps3 phat op de kop tikken voor leuk bedragje.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Eerst kon je volgens mij delen van de game installeen op de harde schijf. Is dit nu nog steeds mogelijk, of gaat dit (net zoals bij Infamous) automatisch bij het opstarten van de game. Heb sinds zaterdag een PS3 :p
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als er iets geïnstalleerd kan worden gebeurd het automatisch. Het is niet zoals op de 360 een keuze.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Zoiets dacht ik al. Thanks!
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net een Ps3 phat gekocht, krijg ik vandeweek nog binnnen. Dan ook maar een 750 GB HDD voor 55 euro erbij kopen. Die 40GB die erin zit dat schiet niet op natuurlijk :+

    Western Digital Blue 750GB - 2.5inch
    Scorpio Blue 750GB, SATA 3 Gb/s w/AdvFormat, 8 MB Cache, 5400 RPM


    Lijkt me wel een goede schijf.

    En wat games al cheap op de kop getikt :thumbs:
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat heb je voor de Fat betaald, als ik vragen mag? :)
    (HDD zeker besteld bij 4allshop.nl?)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb er 120 euro voor betaald. Ps3 phat 40GB met 2 controllers en de game Grid. Had opzich wel goedkoper 1 kunnen krijgen, maar gast waarvan ik hem heb heeft em alleen als blu-ray speler gebruikt, dus minder wear and tear waarschijnlijk en hij had er alles nog netjes bijzitten, zelfs de originele doos, dus opzich wel netjes.

    Hdd haal ik bij Mycom weg. Is ie het goedkoopste en is altijd wel een betrouwbare zaak :cool:

    Dus in totaal dan 175 euro kwijt voor een ps3 phat met een 750GB HDD zometeen.

    Echt zin om met Killzone te beginnen deze week. Hopelijk went de controller snel.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand hier ervaring met de Giotech SC-1 controller ?
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb een PS3 slim 320gb gekocht met 7 spellen voor 200,- :D
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja kon ook 1 krijgen met veel games erbij, maar zijn toch games die me dan niks doen. Wil alleen de Sony exclusives en die koop je ook al voor 5-10 euro per stuk :+ En de slim is lelijk :D Heb bewust voor de phat gekozen omdat die er niet zo cheap uit ziet als dat goedkope plastic van de slim :+

    Dus zometeen voor 200 euro totaal een phat met 750GB HDD, 2 controllers en 6/7 games. (Killzone delen, Uncharted delen, MGS4 en GRID).

    Opzich niet raar denk ik.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vind zelf de Slim mooier dan de Phat, de super slim is wel lelijk

    Heb nu 2 fifa's, maar die ga ik inruilen. Ratchet and Clank is altijd wel grappig, en god of war. Zelf nog wel de nodige games erbij gekocht offcourse, zoals de uncharted's, infamous, the last of us.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ieder zn smaak :)

    Idd. Heb een aantal series die ik wil hebben. Resistance 1 tm 3, God Of War 3, Infamous 1 en 2. De 3 Ratchet delen. Uncharted en Killzone delen. Die als het goed is deze week nog binnen komen. Naja dan heb je wel de beste series van de ps3 :cool:

    Ik moet waarschijnlijk nog een dual shock erbij kopen. Denk dat de 2 controllers die erbij zitten zonder rumble zijn (dat zat er toen niet in). Maar zie op marktplaats allemaal gasten die dual shocks verkopen. Zijn dit allemaal fakes ofzo uit China? Wil wel een originele, maar ga geen 60 pleuro voor een controller betalen haha.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn nu ook 60,- pakketten met 9dagen ps+. Misschien wat aantrekkelijker
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen heeft de zelfde doosjes maar bij 1 persoon staat de tekst "identiek aan de originele".
     

Deel Deze Pagina