1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tijd voor een nieuw deeltje. Anchors voeg ik straks wel toe. Nu nog snel even iets eten.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    21 februari, 2013. Het is 0:00. Miljoenen gamers over de gehele wereld kijken gespannen naar het low res stream.

    Je hoort ergens geluid vandaan komen... Je weet wat gaat komen. Big smile. Het is eindelijk zo ver!

    [​IMG]



    OH SHIT PLAYSTATION IS AWESOMOEMOMEORMORMEOM/

    De lichten gaan aan.

    Andrew House komt aangehuppeld.

    Balblalablablalba

    PS4 wordt aangekondigd
    [​IMG]

    Zo, nu was het net alsof je erbij was. Ongeveer. Als deze impressie niet goed genoeg was (of voor het geval het niet blijkt te kloppen) kun je op deze link de volledige meeting terugkijken. Gewoon doen alsof je nog niet van het bestaan van de PS4 weet!

    De PS4 is dus de nieuwste console van Sony, volgens mij is het de opvolger van de PS3. In plaats van een exotisch en ingewikkelde archtectuur zijn ze deze keer voor simpliciteit gegaan. Niet zo krachtig als de 'top of the line' PC's, maar alsnog vele sprongen boven de PS3.
    Met al zijn flops, geiten en Mega-herten zullen er hoe dan ook mooie games uit komen rollen. En... tsja, dat is eigenlijk ook het enige wat er toe doet.


    [​IMG]



    Dit is de PS4, de controller en de Eye 2.0.
    [​IMG]


    [​IMG]

    Op de launch zullen ook gelijk 2 gezellig gekleurde controllers te koop zijn. Zo is het extra duidelijk welke controller van jou is en waar het gepeupel dus met hun vette vingers van af moeten blijven! [noparse]:mad:[/noparse]

    [​IMG]
    [​IMG]
    (dit is rood)

    [​IMG]
    [​IMG]
    (deze is lelijk. ehm, ik bedoel blauw)​

    [​IMG]


    • Je kunt digitale titels al spelen terwijl ze worden gedownload uit de PlayStation Store en de PS4 bijwerken terwijl hij uit staat.
    • Ga onmiddellijk verder met een opgeslagen game op het punt waarop je was gebleven – de 'onderbrekingsmode' van PS4 rekent af met laadtijden en zorgt ervoor dat je door kunt gaan met een eenvoudige druk op de POWER-toets.
    • Gaikai-technologie biedt je de mogelijkheid om onmiddellijk stukken uit een game uit te proberen die je zijn opgevallen in de PlayStation Store. (release TBA)
    • Controleer wat je vrienden aan het doen zijn en bekijk de games, televisieseries, films en muziek die je speciaal worden aanbevolen op het nieuw ontworpen PS4-menuscherm.
    • Je kunt verschillende toepassingen gebruiken, zoals een webbrowser, terwijl je een game speelt.
    • Je favoriete PS4-games zijn straks speelbaar op PlayStation Vita via Wi-Fi met Remote-play.
    • Daarnaast kun je met de nieuwe PlayStation-app je smartphone omtoveren tot een tweede scherm. Om bijvoorbeeld een kaart te bekijken of om te zien hoe een vriend een bepaald deel van een game aanpakt.

    Jaja, allemaal leuk en aardig. Maar. Hier gaat het om:

    Share

    Een van de grootste innovaties wat de PS4 introduceert is de Share knop. En die knop werkt ook nog eens!

    Waarom zit die knop er? Toch zeker niet alleen om mooi te wezen? Nee hoor, bij de PS4 staat sharen centraal. Dit zijn de dingen die je via de Share knop kunt doen:

    Filmpjes uploaden Ja, de PS4 neemt constant gameplay op. Nooit meer hoef je te zeggen 'oh shit, had je maar gezien hoe ik n00bs aan het pwnzeren was'. Gewoon op die Share knop drukken en delen met je vrinden!

    Screenshots maken Spreekt voor zich. Hetzelfde als hierboven, maar dan stilstaande beelden ipv bewegende plaatjes. Druk op de Share knop en je kunt een moment opname van de game delen. Laat je artistieke kant zien!

    Streamen Sony werkt samen om Ustream en Gaikai om het mogelijk te maken te streamen. Geen capture card of andere dure hardware meer nodig, je kunt voor niks gratis streamen en dan de link delen met wie je maar wilt.

    BESPIONEER IEDEREEN Je kunt ten allen tijden een live feed bekijken via de PS4 van wat je vrienden op dat moment zijn het spelen. Je kunt ook comments posten, chatten etc. Denk aan uStream/Twitch maar dan geïntegreerd op je PS4.

    Ik-ben-een-watje-en-heb-help-nodig-mode Zit je vast? Roep een vrind wat online is om hulp. Via Gaikai (cloud technologie) kan hij je game overnemen en je door een lastig stuk helpen. Geen guides, geen youtube, gewoon iemand anders het werk laten doen.

    Kijk hier maar eens voor een wat nettere uitleg:


    En klik op deze spoiler voor wat fotootjes van het vernieuwde OS.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]


    Zo in de aanloop naar next-gen lijkt het soms vergeten te worden. Maar we kopen deze apparaten om leuke games te spelen, niet om op fora te kunnen discussieren over hoeveel beter jou team is dan het andere team.

    Sony is dat niet vergeten. Dus er komen games uit voor de PS4.
    Pfoe, gelukkig. Anders zat je met een stuk plastic van €399 op je maag. Dank je Sony!

    Dit zijn niet alle games. Dit is alleen een sample. Niemand leest dit. Door al deze extra aanslagen op mijn toetsenbord verkort ik de levensduur van mijn laptop. En waarom?! Geen idee. Hoeveel korter zou mijn laptop nu leven? Paar minuten? Paar uur misschien, als ik extra fanatiek op deze toetsen druk. Ik kan maar beter voorzichtig zijn, zou zonde zijn als ik een nieuwe moest kopen.

    Oh wacht, waar was ik.

    KILLZONE: SHADOWFALL (LAUNCH)



    KNACK (LAUNCH)


    RESOGUN (LAUNCH)


    DRIVECLUB


    INFAMOUS: SECOND SON


    THE ORDER: 1886


    OCTODAD


    RIME


    En omdat het er zo goed uitziet een game wat niet exlusive is:

    NBA 2K14 (LAUNCH)


    [​IMG]

    Xbone is beter dan de PS4:
    fuck off Leis

    PS4 is dan toch zeker beter dan Xbone?
    fuck off, wie jij ook bent

    Hoe groot is de kans dat ik aan een PS4 kom als ik nu pas een pre-order plaats?
    Klein. Heel klein. Tenzij er ergens een lading mensen gaat annuleren gaat je dat niet meer lukken

    Gaat PS+ gewoon door met het geven van gratis games?
    Zeker. Op de launch geven ze al gelijk Resogun en Contrast weg. De bedoeling was om ook Driveclub te geven (PS+ Edition), maar die game is uitgesteld.

    Ik heb gelezen dat multiplayer niet meer gratis is?
    Klopt. Nu moet je PS+ hebben om online te kunnen spelen. Balen.

    Is er een goedkope manier om te zien of PS+ iets voor mij is?
    Bij iedere PS4 zit een 14-dagen proef abonnement.

    Ik ga volgend jaar pas een PS4 kopen, maar ik heb wel al een PS+ abbo. Kan ik dan toch die gratis games verkrijgen?
    Via de site kun je de games dan 'kopen' zodat ze klaar staan om gedownload te worden zodra je uiteindelijk een PS4 hebt

    Kan ik die lichtbalk op de controller uitschakelen?
    Nee.

    Kan ik dezelfde PSN account gebruiken als op mijn PS3/Vita?
    Ja. Al je trophies en je geschiedenis wordt meegenomen. Heb je nu al PS+? Dat abbo wordt ook gewoon meegenomen naar de PS4.

    Ik heb honger, wat zal ik eten?
    wtf, weet ik veel.

    Kun je Remote Play met de Vita alleen op je lokale netwerk gebruiken?
    Waar je ook bent, remote play is beschikbaar. Kan ook gewoon via internet.


    Alle Share functionaliteit, is dat gratis? Niet gebonden aan PS+?
    Helemaal gratis.

    Ik ben zo gehyped, wat een mooie dag zal het 29 november worden!
    Als je bestelling niet vertraagd wordt. Of kwijt raakt. Of als je console niet DOA is. Maar anders is het inderdaad... a perfect day.


    [​IMG]

     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    [​IMG]
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sweet;-)
     
  6. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere startpost\o/
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Watch Dogs en Ass Creed 4 dlc exclusief voor de PS4 (6 maanden exclusiviteit)

    ;-)

    Zojuist bevestigd door Ubisoft.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Once again, mooie startpost Dulle!

    *abonneert doet*
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Meh, exclusieve DLC vind ik altijd maar een slechte zaak, vooral omdat het zo lang is.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gaat over de Killzone bundel. Dit is een mailtje van intertoys

    Waarschijnlijk gaan meerdere winkels dus gewoon die bundel verkopen.

    De PS4 komt over een maand uit. En nog steeds is er veel onduidelijkheid !!!

    Beetje irritant.....
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Alweer acht maanden geleden sinds de awesome aankondiging met baas Mark Cerny. _O_
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wow zo snel alweer? :eek:
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    True, en dan heeft de PS4 ook nog eens een uur extra gameplay voor beide games.

    Ik heb er geen last van (in tegendeel:9) maar houd ook niet van dit soort deals....

    Belangrijker; nog 1 maandje, dan kunnen we de PS4 opstarten!\o/
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik was laatst toevallig nog bij Nedgame, ook daar hadden ze nog geen info over de bundels. Drie weekjes en dan is de console uit in USA. Wij helaas nog 5 weken....
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    waarom krijg Amerika altijd voorang :mad:
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Omdat dat de belangrijkste markt is :p
    Paar weken kun je toch wel volhouden? nog maar 35 daagjes.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar met welke game ga ik het opstarten :-(
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik plomp eerst Ghosts erin, als ik een beetje tegen de eerste prestige aanzit zal ik killzone er wel in doen denk :D
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Killzone shadowfall is de game die ik als eerst ga opstarten.

    darna bf4, Zijn de enigste games die ik ge pre ordert heb.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zij zijn groot, en wij zijn klein etc.:+

    Er is genoeg voor mij; free Plus games, F2P games, Killzone, Lego Marvel.

    Demo's, rondsnuffelen in de menu's van de PS4....ik ga me zeker vermaken.:)
     

Deel Deze Pagina