1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ultieme hype filmpje,


    Vet in mekaar gezet.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb mijn PS3 (320GB) een week terug verkocht met GTA voor €225.

    Had zelf verwacht dat ik er maar €150 voor zou vangen. Maar die €75 extra is toch mooi meegenomen.

    In eerste instantie was ik van plan om mijn PS3 en 360 gewoon te houden. Maar ik weet toch zeker dat ik (bijna) nooit meer op mijn PS3 en 360 zal spelen zodra mijn PS4 binnen is. Daarnaast heb ik ivm werk, relatie etc etc toch geen tijd om op 2 of 3 consoles te spelen.

    In 2014 komen er volgens mij ook geen echte topgames meer uit voor de current-gen (behalve Dark Souls 2) of heb ik het mis ?

    Ik wil rond kerst voor de 2e keer een Vita halen (eerste Vita heb ik een jaar terug verkocht, daar heb ik nu best spijt van)

    Met een PS4 en Vita red ik het wel. Over 1 a 2 jaar haal ik misschien een Xbox One voor de exclusives.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    haha, Ik ook. Ik heb er uiteindelijk toch mooi 250 mee opgehaald voor m'n xbox 360.


    Er komen toch geen goeie games. En voor alleen dark souls 2 hou ik m'n xbox niet( heb wel 400 uur op dark souls staan XD)

    moet die maar op next gen komen.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    PS3 gaat hell no weg. Vind de prijs die ik er voor zou krijgen de moeite niet echt waard en games als Demon's Souls, Dark Souls en Dark Souls II zal ik tot in het einde der tijden blijven spelen :)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat is daar zo vet aan?

    Zijn het dezelfde soort games als de elder scrolls reeks?

    Zo ja, dan zijn het beslist niet mijn games ;-)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh nee, het lijkt helemaal niet op Elder Scrolls.
    Nou ja, het is beide fantasy. Maar de gameplay is totaal anders, en Dark/Demon's Souls is veeeel moeilijker. Je moet er van houden. :p
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Net even wat filmpjes gekeken en het is inderdaad niet iets voor mij.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb geen zin een half jaar op de nieuwe xbox te wachten. Maar ik heb alleen een Xbox 360, dus zit er nu wel hard aan te denken om een PS3 te halen, zoveel goeie RPG's die ik gemist heb op die console en de launch games van PS4 vallen tegen..
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan doe je dat ;-) voor een prikkie een console en wat 2e hands games.

    Ik dacht in het begin, ik haal beide consoles op launchdag en wat nu?

    Ik heb ze allebei geannuleerd ;-)

    Waarom? Ik ben nog blij met de huidige generatie, ik game niet meer zo vaak, ik hoef niet altijd de nieuwste spellen te hebben, en mijn backcatalog puilt uit.

    Ik chill hem gewoon en de next gen komt er heus wel, maar de eerste 6 maanden nog niet.

    Te weinig aansprekende titels, alhoewel Destiny mij nog omver kan halen.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Doen! Paar maanden terug een ps3 erbij gekocht, heb nu al 20 exclusives en de 360 sindsdien nog niet weer aan gehad. Ps3 heeft zoveel toppers die je gespeeld moet hebben. Ben je nog wel even zoet mee voordat de next gens beetje op stoom komen.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Lijkt idd (behalve dat het fantasy is) totaal niet op ES. Is inderdaad een game met een ouderwetse moeilijkheidsgraad. De game legt je weinig uit en gaat ervan uit dat je zelf leert hoe je overleven kunt in de hostile wereld. Ook het verhaal vergt veel participatie om te begrijpen. Je leert eigenlijk door keer op keer dood te gaan. En dan bedoel ik echt keer op keer op keer. Toch is dit helemaal niet erg omdat dit simpelweg bij de game hoort. Je leert door dood gaan wat je fout deed. Het spel is dan ook nooit oneerlijk (op Blighttown na dan :+ ). Als je dood gaat is het altijd je eigen fout.

    De controls zijn daarbij spot on wat betekend dat je echt langzaamaan beter wordt. Verder hebben de games een geweldige sfeer van moedeloosheid, troosteloosheid en eenzaamheid. Je krijgt echt het idee er in je eentje voor te staan tegenover een enorme vijandige wereld vol prachtige omgevingen en imposante vijanden en bazen. Je kunt kiezen uit een shitload aan diverse classes waarna je souls (die je krijgt voor het verlaan van vijanden) spendeert aan het upgraden van armor en wapens of het levelen van je karakter. Het leuke is dat als je onderweg dood gaat je terug moet voor je souls, ga je tijdens die tocht onverhoopt toch weer dood dan ben je al die zuurverdiende souls voor altijd kwijt :+ Is echt een love it or hate it game.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je benadrukt des te meer dat het geen game voor mij is.... ;-)

    Klinkt erg leuk en diepgaand als het je ding is, echter niet aan mij besteed.

    Thanks voor je uitgebreide uitleg.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope; houd beide.

    360 om games als Mass Effect, Dragon Age, Tales of Vesperia nog te kunnen blijven spelen. Ja, dat doe ik dus ook echt.

    En af en toe Halo MP.

    Op die games/series na alles verkocht. Maar voor die games houd ik mijn 360.


    PS3 houd ik in eerste instantie ook nog voor games als Uncharted, Ratchet & Clank, Metal Gear Solid. Ook die series verkoop ik niet en wil ik blijven kunnen spelen.
    Leen em straks ook nog even aan mijn neefje, zodat hij al die toppers plus de Plus titels kan gaan spelen.:cool:
    Maar komt wel weer terug.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt voor de feedback.. 229,- voor een ps3 superslim met 500gb is wel redelijke prijs toch? Of wachten tot een eventuele prijsverlaging?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb ze niet gespeeld maar wil een eventuele opvolger op de next gen wel een kans geven.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waarom koop je niet een 2e handse ps3? Ben je voor de helft klaar als je beetje goed zoekt op marktplaats. Of je betaald iets meer maar dan heb je een paar spellen erbij, die je eventueel kan verkopen.
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Demon/Dark Souls is een van die games die ik heel graag wilde spelen maar nooit aan toe gekomen ben, volgens mij ligt hij nog steeds ergens in folie hier met een berg stof erop 8)

    Gelukkig lees ik net dit:
    Dus die PS4 release komt er gewoon :+
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is na de launch eerst volgende blockbuster
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Men zegt Infamous: Second Son.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina