1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. R V D V NL

    R V D V NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    HEB OBLIVION WEER UIT DE KAST GEHAALT,_O_
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Je moet zorgen dat die persoon je mag via zij humeur te verhogen, tenminste zo ging het bij mij.

    R V D V NL@ Capslock vergeten uit te zetten
     
  3. robario2

    robario2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het proberen, maar komen die spullen eigenlijk ooit in de winkels of moet je het altijd vinden?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  4. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht dat je ze wel kon kopen in winkels, maar ik zou gewoon een grot ingaan en daar spullen halen. Heb je meer pret, daar gaat het toch om:D
     
  5. robario2

    robario2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben gisteren avond wat grotten afgegaan en heb een paar dwarven armor stukken gevonden. Op het einde van de grot vond ik een magier met een Daedric helm aan. Jammergenoeg kom ik haar niet doden dus ben ik weg gegaan. Als iemand wilt weten waar ik het gevonden heb moet hij het maar vragen.
     
  6. fromixx24-7

    fromixx24-7 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Een skeleton key krijg je door de deadric shrine of nocturnal een bezoekje te brengen an die quest te voltooien. Je kunt dat pas doen vanaf level 14, je vind de shrine hier.
    http://pnmedia.gamespy.com/screenshots/pes/43441288.jpg
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
  8. frasier

    frasier Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    arrow of extrication

    Hello

    k moet in chorrol met de gray fox gaan praten over de quest arrow of extrication. Echter als ik in dat huis kom heb ik wel een groene pijl, maar is de gray fox nergens te zien. Wie weet hoe dat komt en hoe kan ik er iets aan doen?
     
  9. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Kijk eens op:

    www.uesp.net

    Daar is alles over quest enzo te vinden.
     
  10. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, vraagje wat is de beste training manier en de snelste om Mysticism te trainen? ben Breton met The Mage birthsign + zelfgemaakt Warlock classe.. lvl 22. me Mysticism is rond de 50-60
     
  11. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de The Elder Scrolls IV : Game of the Year Edition heb of je hebt hem gedownload via Xbox Live Marketplace is het gewoon afwachten, er gaat nadat je de Knights of the Nine heb geinstaleerd een gerucht rond en je moet een tijdje wachten tot het gerucht jouw bereikt. dan moet je als het goed is naar The Prophet in Anvil gaan.*)
     
  12. Tomsie

    Tomsie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een hele tijd geleden oblivion (voor de xbox) van een vriend geleend een weekje gespeeld en daarna weer terug gegeven, nu heb ik het spel sindskort gekocht en ben het weer aan het spelen, maar na het downloaden van een patch loopt het spel zo tergend langzaam.... (wat ik voor de patch niet had) het lijkt mij dat het door die patch komt, maar ik heb ook alle downloadeble content op met xbox maar ik had ergens gelezen dat zonder een bepaalde patch je savegames corrupt kunnen raken weet iemand het antwoord op mijn probleem of moet ik dat trucje doen wat in het begin van dit topic staat van het rebooten en daarna het cache geheigen deleten????
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is tijd om de stoflaag eens van deze thread te halen.

    Ik ben (onder andere) bezig met the thieves guild, met de quest: 'Ahdarji's Heirloom'.
    Om even de herinneringen terug te brengen: dat is de eerste quest die je doet nadat je klaar bent met Armand Christophe.
    Het komt er op neer dat ik een ring moet stelen en daarvoor naar Amusei gaan die in de nor zit van Leyawinn (rings any bells?).

    Enfin, een platzak vertelde me dat ik met Hlidara Mothril moet praten.
    Het groene wijzertje op de map wijst naar plaats vlak naast een fort (Anutwyll), langs Bravil.
    Er is daar alleen geen hol te doen... Daar zou dan dat vrouwtje Mothril moeten staan neem ik aan?

    Daarnaast heb ik al vernomen dat de ring te jatten is uit de jewel box naast het bed van de count & countess. Deze gaan pitten na 11 uur. Echter, alleen die vent is aanwezig en zijn vrouw niet. Dus: geen ring in de jewel box.

    Ik denk dat er een foutje is. Waarom staat het groene pijltje bij een fort, terwijl ik met iemand moet praten? En waarom zijn die 2 mensen (Hlidara Mothril & de countess) nergens te bekennen?

    Heb ik dat vrouwtje per ongeluk onbewust eens doodgemaakt (heb dark brotherhood al uitgespeeld maar kan me niet herinneren dat ik een onschuldig iemand richting hemel heb gestuurd. Stond er van te kijken dat Lachance me kwam bezoeken), of is het gewoon heel simpel en ben ik dus gewoon dom bezig?

    Help :'-( (*gaat ondertussen verder met Fighters Guild)
     
  14. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens, misschien is het een van de bugs.
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Die vrouw is de dochtert van de countess van Chorrol, daarom is ze de ene helf van de week maar in Leyawiin en de andere helft in Chorrol, en reist dus ook nog heen en weer. de ring zit alleen in het doosje als ze in Leyawiin is(doh!). door bribes kon je hier zelf ook achterkomen. omdat ze heen en weer reizen komen er veel glitches voor maar ik dacht wel dat deze personages essential(kunnen niet dood) zijn gemaakt.meestal helpt wat wachten/slapen/eerst wat anders doen wel
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor de mensen die er belang bij hebben:

    Verschillende gameshops bieden de officiele guide aan met alle uitbreidingen erin.
    De guide is ontzettend handig om te hebben en bied een aantal honderden pagina's met allerlei informatie.
    Ik bezit zelf aparte guides, omdat ik ze al veel eerder gekocht heb.
    Ik kan zelf vertellen dat ze ontzettend handig zijn om te hebben, in het geval van deze game.
    Wanneer je vast zit bied de guide, of alles los, een simpele beschrijving om je probleem op te lossen.

    Het volgende, uit mijn hoofd, staat er sowiezo in:

    Alles quests plus beschrijvingen.
    Char. ontwikkelingen
    Spells
    Uitbreidingen
    Heel veel screenshots van grotten etc.
    Alle deadra worlds met plattegronden.
    Plattegronden van gebieden, steden.

    nog veel meer!

    De guide met alle uitbreidingen kost maar iets van 19,99 en is je geld meer dan waard.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Eh, die dingen staan ook gewoon allemaal op internet, en dan nog veel uitgebreider :p.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is waar, maar zo'n guide bij de hand is wel een heel mooi naslagwerk dan de meeste kladblok guides die je van bijv. Gamefaqs krijgt. Het maakt ook niet zoveel uit, het was het proberen waard. :9
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    In de tussentijd heb ik de Fighters Guild uitgespeeld en ben ook ondertussen een stuk of 4 levels omhoog gegaan.
    Ik ben hier mee begonnen omdat ik dus vast zit met the Thieves Guild.

    Als ik nu de quest af wil maken staat nog steeds de groene marker vlakbij Anutwyll (waar nog steeds 0.0 te vinden of te doen is; gewoon een stukje grond).
    Ik weet alles wat ik te weten kan komen over de ring en de martelkamer.
    Op een dag (nacht eigenlijk) dat de countess er zou moeten zijn probeerde ik de ring te jatten maar die was er niet (de countess zelf ook niet).

    Ik ga dan maar eens reinforcements voor Bruma gaan halen door wat gates te sluiten en daarna kijk ik wel verder.
    Jammer als ik de quest niet af kan maken omdat ik nog nooit the thieves guild uit heb gespeeld.

    @ Japie:
    Bedankt voor de link maar volgens mij staat mijn situatie er niet bij. Toch bedankt.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gamefaqs is ook niet handig, dat zijn allemaal bestandjes. uesp.wiki heeft echt alles wat die guide heeft, noem 1 ding en uesp heeft het.
     

Deel Deze Pagina