1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Alien: Isolation

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 jan 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grappig, Gametrailers had dit spel genomineerd voor Most Disappointing. Volgens mij is deze game juist één van de grote verrassingen dit jaar, afgaande op alle positieve reacties die ik heb gehoord.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Gametrailers neem ik allang niet meer serieus. Dit is voor mij echt wel 1 van de toppers dit jaar samen met Dragon Age:)
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hier ook, het was mijn GOTY totdat Dragon Age hem van de troon stootte :whistle:.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor mij ook een topper en de eerste verrassing van het jaar op de One. De rest verwachtte ik eigenlijks al. Laatste keer dat ik echt compleet overdonderd werd, was met Deus Ex, een game die ik een warm hart toedraag, ook omdat ik hem niet gevolgd heb voor de release. Ja, dan kunnen verrassingen leuk zijn. Deze titel heeft minstens zoveel toffe details als het uitstekende sci fi verhaal van Deus Ex. En veel meer spanning ook. Ik ben de Alien nog niet tegengekomen, maar ik schijt bij ieder flikkerend licht alweer in mijn broek zowat. :lol: Het is dan ook altijd een pak van mijn hart als ik het geluidje van de telefooncellen weer hoor en ik de game weer kan opslaan. Alleen dan moet je nog wel hopen dat je hem bereikt, en niet eerst een stuk om moet lopen om er te komen... 8)
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Goed dat live plat lag, deze begonnen en nog een stukje en nog even die save ook en :D

    There you are
    Tut tut

    :x
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hen hem ook maar weer eens opgepakt, weinig tijd gehad om te spelen. Start nu net in missie 12 en zit er gelijk weer helemaal in. Geweldige sfeer... heel vet.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nog steeds hier. Echt een kut stuk als je de game lang niet hebt gespeeld en net zo lekker bezig was na alle rust van voorgaande chapters. Echt een game breaking stukje dit hahah. Meteen ook schijt in je broek.
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zo.. eindelijk uitgespeeld. Wat een game zeg. Zeker mijn GOTY
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik snap ook niet waar ze dat vandaan halen. Wat ik gezien en gehoord heb zegt mij meer dan genoeg..... Dit gaat op mijn wanahave lijstje.
     
  11. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Zeker doen, enige waar de game niet goed tegen kan is (te lang?) pauzeren. Veel saven :)

    Zo, eindelijk weer een stukje verder. Zit nu in The Quarantine, alles lekker tot die Alien weer opduikt natuurlijk :eek:
    Advies van de game, don't make noise. Duik je een kast in om je te verbergen klinkt het alsof bouw en sloopbedrijf
    Beukema losgaat waarna die Alien eraan komt stampen :p
    Maar tering wat is dit lekker :D
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    OMG ik schoot even in de lach hier:+:lol:

    Blijft idd een top game. Al een poos geleden uitgespeeld. Wel jammer dat er niet echt boeiende DLC's zijn uitgekomen. Het zijn meer time trial achtige DLC's.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik baal een beetje dat ik mijn Sony koptelefoon nog niet had tijdens mijn eerste playthrough. Via de speakers was het al een ervaring laat staan...
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zit met een goede headset op en ik ben net in chapter 2 (denk ik). Ik vind nu al eng.

    Wel even die gare film grain rommel weggehaald, vind dat echt afschuwelijk als het zo overheersend is.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Jammer dat die collection editie niet in de winkels ligt, maar alleen te krijgen is via de store.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De fuck. Xbox One popte laatst een soort achievement in beeld dat ik clips had opgenomen, maar ik kan ze nergens op Xbox Clips terugvinden onder mijn gamertag. Hij heeft ze kennelijk automatisch opgenomen. Je moest ze geloof ik ook nog uploaden, maar dat weet ik doordat ik lang geen Destiny I meer heb gespeeld niet goed meer.

    Iemand die mij hierbij kan helpen en meteen kan zeggen hoe ik dat met een thumbnail hier kan posten? Zie dat altijd in het Destiny topic, maar het is mij nog niet zo gelukt het zo te posten. @Hybrid : Kun jij me helpen? :oops:
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het kan even duren voordat je bepaalde filmpjes terugziet. Heb ik ook wel eens gehad, helaas. Als er iets opgenomen is, dan komt dat vanzelf naar voren.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In mijn geval was het gistermiddag laat. Ik zie nu nog niets.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jep, dat kan. Ik heb soms gameclips van 3 dagen terug die ineens te zien zijn.

    www.xboxdvr.com

    Kan je kijken wat er allemaal tussenstaat. Soms helpt het als je je XBOX even aan laat. Denk dat het synchroniseren niet altijd even vlotjes loopt.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, dan zal ik hem vanmiddag even aanzetten. Klopt het trouwens dat de Xbox One tegenwoordig automatisch clips opneemt en opslaat?

    En kun je me ook nog vertellen hoe je clips kunt posten zoals @Hybrid o.a. dat altijd doet in het Destiny topic met zo'n thumbnail?
     

Deel Deze Pagina