1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles voor de beginnende webdesigner

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dutch_badass, 28 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    \o/_O_:thumbs::b:
    Dat hielp 100%, het werkt prima nu!
    Echt hartstikke bedankt voor je snelle reactie!!!
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dit ik dit hier mag vragen, en anders mijn excuses.
    Ik zoek een designer die voor mij een logo kan verzorgen en een huisstijl voor een website.
    Hier staat een beloning tegenover op dit moment van 350 euro.
    Stuur mij even een PM als je interesse hebt en ik zal je de opdracht uitleggen.
     
  3. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een pm gestuurd...
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Weet iemand hoe Jalbum werkt? En hoe ik dat op de index.html van mijn website krijg?
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een form maken met 2 knoppen die een andere bestemming hebben, dit kan met name='' en javascript, maar dan is het niet W3C-valide.
    Ik heb nu een php functie geschreven die de form goed verstuurd, maar nadat de php functie de form heeft verzonden word de action='' van de form nog uitgevoerd.
    Hij doet dus eerst wat ik wil maar dan gaat die alsnog naar test.php.
    Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de action niet wordt uitgevoerd of hoe ik submit buttons kan weergeven zonder een form te gebruiken?

    Code:
    <form action='test.php' method='post'>
    	<p>
    		<input type='submit' value='Annuleren' onclick="PHP_FUNCTIE" />
    		<input type='submit' value='Opslaan' onclick="PHP_FUNCTIE" />
    	</p>
    </form>
    Edit: Oplossing:

    in de form id='myForm'
    in de submit onclick="document.getElementById('myForm').action='index.php'; return true;"
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben opzoek naar een stukje software voor mijn site :) De bedoeling is dat mensen video's moeten kunnen laten zien. Echter wil ik niet dat ze ge-upload worden op mijn server dus gewoon een link naar Youtube of een andere video website. Een soort van video gallery dus, zo kan iedereen zijn filmpje plaatsen en gebruikers hun comments eronder achterlaten.

    Iemand die toevallig iets weet?
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Misschien met een Iframe?:9
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb een probleem... ik heb via strato.nl een domein geregistreerd staan: www.deadpoets.eu. Deze wil ik graag linken aan mijn hosting heinsbroek.webruimtehosting.nl. Ik kan bij strato een a-record instellen en bij webruimtehosting een parked domein enzo maar het lukt me gewoon niet.

    Iemand enig idee wat het misschien kan zijn?
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een vraag over webbeheerders: Als ik een foto op me website wil plaatsen, zech maar een artikel doen jullie dat via een zelf geschreven programma of gewoon via Dreamweaver etc?.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is er toevallig iemand hier die een countdown teller kan maken? Voor op SkateFlickit wil ik graag een countdown meter naar de release van Skate 2. De maten zijn als volgt: 468px × 50px , kleur oranje. De stijl, het liefst die van de site nu. Release is op 21 jan 2009 :)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Super Gerjan! Helemaal wat ik wil, alleen wat je zegt niet geheel in de stijl van de rest van de site. Ik heb hem ondertussen wel gewoon in gebruik want hij is super *) Kijk maar of je zin hebt om hem in de stijl van de site te maken, anders houd ik gewoon deze :) Nogmaals bedankt! :)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hij staat er mooi, past ook nog wel aardig in het geheel :+

    Weet niet zo goed hoe ik hem anders zou maken als ik eerlijk ben.
    Enige waar ik me aan stoor is dat de cijfers een beetje heen en weer springen door de verschillende "dikten", maar ach ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien mooier om hem dezelfde hoogte te geven als de header. Nu lijkt hij er een beetje opgeplakt.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    iemand nog goede ideeën op mijn stage site:
    klik hier!

    Het is nog WIP! hoeft alleen nog maar content in.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nice uit. Enige wat ik persoonlijk niet mooi vind is de homepage, waar je die 3 grote knoppen heb. Waar steeds 2x het woord in staat. Bijvoorbeeld 2x contact.

    Vind ik niet erg mooi staan maar dat is mijn persoonlijke smaak.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vraagje,

    ben dan bezig met de site die hier boven staat, maar in google chrome doet ie op 2 pagina's (over ons / services) het plaatje helemaal bovenin zetten. Terwijl je in IE het wel goed hebt. en als ik het dan goed wil maken voor chrome, dan klopt het niet in IE.

    Zou iemand mij kunnen helpen hiermee.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm.. Als je zo geen oplossing weet zou ik zeggen; focus op IE, momenteel is Chrome nog niet populair genoeg om je daar helemaal voor aan te gaan passen.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb het nu in Firefox ook. Ik zou het niet meer weten :|:|
     
  20. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Ik moet voor school een beetje HTML leren en een site in elkaar knutselen maar nu heb ik een vraagje:
    ik heb mijn mainframe enzo allemaal in een directory staan en de verschillende opties die worden geopend staan weer in een subdirectory maar nou wil ik dus in een hyperlink teruglinken naar die eerste directory, hoe doe ik dat?

    een directory verder kan ik wel (gewoon directory\blablabla.htm) maar hoe moet ik een directory terug? Ik wil dit gebruiken voor een knop die dan weer naar de homepage teruglinkt. Hoop dat dit een beetje duidelijk is??

    => EDIT: al opgelost, ../ gebruiken ipv absolute link
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina