1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik heb nu ongv een maand de S6. Vind het echt een topding maar 1 ding wat me steeds meer gaat ergeren is dat Youtube bijv regelmatig stottert. Zie video:

    https://vid.me/4sdP

    Vaak gaat het ook weer weg, maar bijv bij een game doet ie het ook regelmatig. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb 'm niet geroot en ook niet van plan om dat te gaan doen. Het lijkt me een geheugenissue maar ik heb naast YT gewoon niks draaien. Er is al bekend dat de S6 nogal veel ram gebruikt maar dit lijkt me toch niet de bedoeling.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik had vanmorgen iets vreemd met de s6.
    Hij was helemaal leeg dus had em in oplader gedaan. Toen ie bijna helemaal vol was aangezet en zag ineens onder het weericoontje een icoontje van een soort afstandsbediening. Geen idee wat het was en misschien heel stom maar dus maar op geklikt. Icoontje verdween toen ook meteen weer.. telefoon unlocked maaarr ik kon toen ineens helemaal niets meer. Niet swypen of typen..oftwwel telefoon stuck. Na veel gedoe en keer sim eruit te halen kon ik uiteindelijk opnieuw opstarten en toen was alles weer normaal.

    Weet iemand wat dat icoontje was? Heb er nooit iets van geinstalleerd.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, dat zal de Peel Smart Remote wel zijn geweest. Er zit IR in je foon en een standaard app waarmee je je TV etc. kan bedienen. Maar dat alles vastloopt hoort niet, als je er op klikt zou je de afstandsbediening moeten zien.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tnxs :) dat moet het zijn geweest ja.
    Kijk nooit tv dus hem em maar uitgeschakeld. Scherm freezed idd als ik op icoontje druk al kon ik er nu wel snel uitkomen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik merkte net dat mijn S4 allemaal updates aan het installeren was van allerlei apps. Ineens waren er updates voor Flipboard, Whatsapp en andere apps. Erg apart allemaal dat ineens al die apps een update hadden. Ik wordt er een beetje moe van, dus heb ik automatic updates uitgezet in de Play Store. Maar het lijkt erop dat Android hier gewoon lak aan heeft...want hij update vrolijk verder zodra een andere app update klaar is.

    Het lijkt erop dat het een lijstje afgaat van apps en dat dit gewoon door gaat , ook al staat automatic updating uit. Hoe zit dit?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Heeft iemand nog een One Plus X invite voor een maat van me? Love you forever
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Whahahaha, je hebt geen invite meer nodig kil.

    Kil kil. Oneplus KIL. NOOB.

    Dus je love me long time long time.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, zullen we dat kil even achterwege laten? Word er nu wel een beetje zat van.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Er is wat leven in de brouwerij, niet zo kil reageren Jorrie.... ;-)
     
    Fiasco en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Kan ik ook die irritante kut whatsapp pop ups uitzetten?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hangt af van je toestel.

    Meestal onder notifications5kan je kiezen welke apps je wilt die je zichtbaar krijgt als notificatie.


    Zoek naar :Lockscreen notificaties....
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Net gefixt idd. Thnx :)

    Voor S6: via Instellingen>Meldingen
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Waar de F is mn MP3 achtige widget gebleven als ik mn S6 lock? Nu moet ik die shit elke x eerst unlocken (eerst met vinger naar boven vegen om de troep te ontgrendelen, dan nog eens patroon vegen wat ook al zo'n kansloze verandering is), om van nr te switchen.

    Edit: ah het stond opeens uit op een of andere manier. Leuk man.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een Galaxy S5 mini van m'n werk, en een APK bestand die ik erop moet installeren. Wanneer ik het toestel via USB aansluit op mijn laptop wordt deze niet herkend. Ik kan wel kiezen uit 2 verbindings opties, maar geen van beide lijkt te werken.

    Doe ik iets fout?
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zoek op file transer pc. en kies om de telefoon als file browser te gebruiken bij het aansluiten. (file transfer)

    Automatisch is de usb kabel gelinkt aan opladen. Je zou een notificatie moete krijgen.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Mijn ma heeft een nieuwe S6. Merk dat haar wittinten op t scherm veel witter zijn dan bij mij, ik heb hem nu bijna een jaar.

    Kan het kloppen dat de wittinten op een LED scherm na verloop van tijd minder worden ofzo?
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Stond de helderheid bij beide gelijk?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, is vrij normaal met OLED. Sowieso is bijna geen een display gelijk, (ook lcd) zit bijna altijd wat verschil in qua tinten (gelig, blauwig). Maar OLED verandert na verloop van tijd en ook kleuren kunnen veranderen.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu heb ik net een nieuwe samsung tablet de 10.1 2016 versie

    Nu heb ik soms als ik een game speel, dat het scherm verkleint... Naar een hoek van t scherm....
    weet iemand hoe dat komt??
     

Deel Deze Pagina