1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maakt het voor gebruik op een telefoon echt veel uit of je een class 4 of 10 neemt, want ik kom er niet echt wijs uit.
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg om al mijn foto's en afbeeldingen voortaan op te slaan op mijn micro SD kaart i.p.v. het intern geheugen van m'n telefoon? Ik heb een Galaxy Note i9220, maar nergens vind ik via Google een website waar het wordt uitgelegd... En mijn intern geheugen is bijna vol...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je niet alles gewoon naar een dropbox gooien? :)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In de instellingen van je camera kan je de opslaglocatie kiezen.
    Tandwieltje -> Opslag -> Telefoon/SD Kaart

    Althans, die optie heb ik op de Galaxy S II
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, toevallig heb ik dat ook ingesteld, maar ik wil sommige afbeeldingen bewaren om met mensen te delen via bv. Whatsapp ofzo. Dus ik wil niet om de zoveel tijd alle foto's en afbeeldingen verwijderen en het als backup op Dropbox bewaren... Ik wil ze (die "sommigen") wel gewoon op mijn telefoon houden! ;)

    Super, heel erg bedankt! Dan heb ik in ieder geval al één oplossing voor mijn zelfgemaakte foto's! :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die blijven gewoon op je telefoon ook. Ze zitten gewoon dan onder het Dropbox app. :)
     
  7. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag krijg ik de Samsung Galaxy S3 binnen ben zeer benieuwd had hiervoor een Blackberry dus elke nieuwe telefoon is sowieso een vooruitgang haha
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat bedoel je met class?
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sd kaart of microsd, de class geeft de read/write snelheid aan.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een Samsung Galaxy ACE en het is opzich een prima mobieltje, maar ik heb de laatste tijd een heel irritant probleem. Ik heb mijn mobieltje gewoon via WIFI als ik thuis ben. Een hele tijd heb ik gewoon verbinding en alles is goed. En dan ineens zonder enige reden werkt het niet lekker meer. Hij zegt dat er verbinding is met mijn Sitecom router, maar Whats App, Youtube en gewoon internet in het algemeen werkt niet. Het idiote is dat de laptop die via wifi zit wel gewoon internet heeft dan en Xbox Live blijft dan ook gewoon online.

    Ik heb al van alles geprobeerd...wifi even uit/aanzetten, telefoon uit/aanzetten...helpt niets. Het enige wat helpt is de router even uit/aanzetten en het werkt weer. Maar dit gebeurd nu gewoon bijna dagelijks...wtf kan dit zijn? Ik moet wel zeggen dat sinds ik de Sitecom router heb, ik heel erg vaak disconnects (vooral MSN) heb terwijl ik dat niet had met mijn vorige Linksys router. Maar goed..de WIFI van de laptop pakt het signaal daarna gewoon weer op en werkt. En het idiote is, het icoontje van WIFI staan ook gewoon op het telefoondisplay, maar internet werkt vervolgens niet. Vreselijk irritant.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ligt dus aan de router?
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb jij een geroot toestel toevallig?(ik heb het zelfde met een geroot toestel.)
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt een paysafecard in de Play Store?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ook problemen met WiFi, maar alleen als ik Whatsapp berichten wil sturen of ontvangen, daar zit een paar minuutjes vertraging in. Youtube en alle andere apps werken prima bij mij!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik zou dat een keer moeten testen met mijn oude router anders, maar wat een gedoe allemaal zeg. Is wel raar dat ik wel al die tijd op Live blijf en internet op de laptop houdt, ondanks die korte timeouts. Maar op de foon pakt hij het gewoon niet meer...

    Geen idee wat geroot is?
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is erg mooi idd
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zojuist een Acer Liquid Gallant Duo-smartphone gewonnen!
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina