1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Die raid met die bonta's was inderdaad bruut. _O_
    Die ene aflevering dat ze naar de huisje gaan en dat ze dan proberen te gluren is echt grappig. :lol:
    Alleen die laatste aflevering was erg minder, ik vond hem alleen dat stukje dat al die gezichten vet evil worden, en dat Sousuke zou heel droog zegt: "Get undressed!" _O_

    Ik vind het alleen jammer dat Sousuke en Kaname steeds net niet zeggen dat ze van elkaar houden, maar dat maakt het misschien ook wel weer leuk!

    Toch vond ik de Second Raid leuker, zat veel meer actie in en tenminste ook een verhaal. :)

    Ik denk dat ik Gundam Seed nog net iets leuker vind dan FMP! maar FMP! komt toch wel heel erg in de buurt. :cool:


    Trouwens, Lucky Star lijkt een beetje op een meidenserie jongens. :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    ik ga vanavond eens beginnen met Oh! Edo Rocket. Iemand ervaring met de serie?

    Wat mij gelijk opviel was het stijltje:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    fmp is cool, maar vond the second raid ook beter

    @ me laat is even weten hoe die serie is en waar t over gaat, t stijltje spreekt me wel aan
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Oh, en ik ben momenteel Tengen Toppa Gurren-Lagann aan t kijken. De eerste episode sprak me wel aan, veel actie en genoeg humor.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    FMP is een goede serie, ik zie KyoAni eind 2008 nog wel een nieuw deel doen(FMP: Continuing on my Own). 2nd raid was beter dan het origineel idd, maar da's logisch, 1e season is door GONZO gedaan en het 2e season door KyoAni(en Fumoffu ook), dus dat spreekt vanzelf. Maar Fumoffu is toch verreweg de beste van de 3 en imho de beste comedy anime aller tijden(gevolgd door School Rumble). :D

    @Modder-Eter: Ik heb de 1e ep van Oh! Edo Rocket gezien en een beetje gelezen op blogs over verdere eps. Het schijnt een leuke comedy te zijn, maar het tijdperk, onderwerp, stijltje en humor spraken mij niet zoveel aan, dus ik heb hem maar gedropt.

    En Tengen Toppa Gurren-Lagann is de beste serie van 2007, no doubt about it, er komen nog vele betere eps dan de 1e. :D
    Erg lastig te beschrijven serie en ik zal geen spoilers geven, maar deze tekst uit een blogpost zegt alles. :p
    "Ah, Gurren-Lagann XXXXX, the finale that isn’t a finale. I’m going to try to not use terms like “mind blowingly awesome, epic, and fuckwin” more than once in this post, so as to save this entry from the usual string of hyperbole’s my rants on Gurren-Lagann usually are. With that said, Gurren-Lagann XXXXX was mind blowingly awesome, epic, and fuckwin."

    En dat dan keer 26 eps tot nu toe, met nog 1 te gaan. En wees niet bang voor episode 4, die is gewoon puur evil, gewoon ff doorbijten, dat is maar eenmalig. ;)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb nu episode 2 gezien, en misschien ga je wel gelijk hebben. Wat een geweldige afwisseling van humor en tragiek. Ook was er weer lekker veel actie.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Welke al uit is ;).

    Welk goede sub-group heeft TTG-L gedaan (liefst één die het al vanaf de 1ste episode doet en in HD), want deze lijkt wederom een serie met een karig aantal subs... .
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Black-Order subt ze allemaal vanaf episode 1 in HD, maar die zijn behoorlijk sloom. Zij hebben gisteren pas episode 15 uitgebracht
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Black-Order heeft een HD 1-13 batch uit van TTG-L, zojuist even aangezet na al deze positieve reacties. :+

    Erg jammer, al is de anime nog steeds super. Maar had van mij echt nog wel wat langer door mogen gaan. Ik zal Kurea (claire :+) missen. :'-(

    Ah ja, die moet ik inderdaad nog is kijken. Ik zal meteen is opzoek gaan. :cool:
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    ² :+
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    :+

    Maar erg gave serie in ieder geval, net even de eerste paar epi's gekeken. Heerlijk sfeertje en erg gave style! :cool:
     
  13. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of Claymore nog door gaat met epis of is 26 de laaste:'-(:confused:
     
  14. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    26 was de laatste idd. Zullen nog wel een paar DVD specials uitkomen, maar die zijn meestal niet heel interessant.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn subs van Dtb 25 uit \o/ :'-(.
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de laatste aflevering daarvan zie ik. ;)

    Hier alvast een voorproefje voor oktober met de OP voor de nieuwe KyoAni/Key(zie: Air en Kanon) serie: Clannad.
    [yt]3wxf8Y6B3_U[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er best leuk uit, ook maar even in de gaten houden.

    Morgen even DtB afkijken, ben benieuwd.

    Claymore vandaag afgekeken, erg erg jammer dat de serie klaar is. Desalniettemin geen verkeerd einde, al had ik er wel iets meer van verwacht.

    Gurren Lagann inmiddels al een stuk verder gekeken, erg gave serie inderdaad. Helemaal na epi 8 begint het lekker te draaien, imo. In epi 8 wordt het allemaal net wat serieuzer/grimmiger.
    Al mis ik die kerel wel, hij was uber gaaf! :cool:

    En van de week ook even beginnen aan Hunter x Hunter, en Onegai Teacher even afkijken. Super weekje! :cool:
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb ook net 8 gezien en een stuk van 9. Nu lijkt het pas echt op gang te komen, ja.

    Ik hoop dat ie weer tot leven komt, want je hebt helemaal gelijk :p


    Had trouwens ook ff het begin van deel 1 opnieuw gekeken en dat maakt nu een stuk meer sense :)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ep 8 is idd een van de besten, though 15 de beste is, maar eigenlijk zijn ze allemaal super. :D
    Het begin van ep 1 gaat pas een stuk later sense maken hoor, je denkt nu nog op een te kleine schaal. ;)
    Vooral na episode 16(wat een recap is, though wel like de meest awesome recap ever ;) ) gaat het verhaal weer een andere kant op.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Afgelopen week heb ik Heroic Age gekeken, echt topserie! :thumbs:

    Is aflevering 25 nou de laatste aflevering?
     

Deel Deze Pagina