1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 apr 2008.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38


    [​IMG]


    Hier gaan we het hebben over de anime. Voor de manga hebben we een aparte thread en deze is hier te vinden!


    [​IMG]


    Belangrijk:

    De vorige thread had nog net geen 1000 posts, maar omdat er nu een Filler Arc aankomt gaan we daar dus een nieuwe thread voor gebruiken. Ik heb nog geen idee hoe lang deze nieuwe Arc gaat duren, maar we kunnen er vanuit gaan dat we hier voorlopig nog wel even zoet mee zullen zijn.

    Als de anime weer verder gaat met het verhaal dan zal ik weer een nieuwe thread bouwen die weer 'up to date' is qua characters etc.

    Voor nu is het hopen dat de fillers mee zullen vallen en dat ze snel voorbij zijn, want de HM-Arc is nog lang niet klaar en er moeten nog veel toffe dingen gebeuren!

    De Filler Arc begint bij episode 168.


    Bleach linkjes die de moeite waard zijn:



     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Olé, nieuwe Bleach thread. :cool:

    Laten we proberen niet van te voren de fillers te bashen en ze eerst even een kans te geven. Ik hoop toch wel op redelijk wat vermaak en de komende 2 titels van de episode's geven in elk geval alvast genoeg ruimte voor speculatie:


    168 "The New Captain Appears! His name is Shūsuke Amagai"

    169 "New Development, the Dangerous Transfer Student Appears!"
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    We zullen zien. Ik reken op niet te veel. 'Kan het alleen maar mee vallen', je kent het wel.

    En ik wil 'r om wedden dat deze nieuwe captain aan het einde van de filler arc weer verdwijnt!
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me vooral afvraag : is ichigo (er even vanuitgaande dat ie gewoon zijn normale rol vervult in de fillers) op het zelfde punt als vaizard als ie nu is ?. Of nog voor dat ie hier mee bezig was zegmaar. Dus niet verder dan bankai ?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ?

    Ik denk dat deze filler zich niet in de geschiedenis afspeelt. Hoewl, Ichigo moet wel meespelen... Hhmm, wellicht is het een korte filler-arc zonder Ichigo? Lijkt me ook sterk.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah dat vraag ik me dus af ? :p hoe gaan ze dat oplossen /inpassen
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    net de eerste filler gezien.. Als ik de intro moet geloven word het kwalitatief gezien best een toffe arc. Veel gevechten. Animaties van de nieuwe captain vond ik iets minder maargoed, verhaal en actie zijn voor mij het belangerijkste. Ik denk iig dat het beter gaat zijn dan de bounto arc
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en zelfs die vond ik op het einde te doen. Mooi :)
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ik kijk ook erg hoopvol uit naar het vervolg en hoe dit zich gaat ontvouwen (7 mei pas volgende episode) . SS en dingen binnen SS gaan volgens mij de hoofdrol spelen .

    De intro liet een shot uit een gevecht tussen Rengi en Byakuya zien bijv..
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Best te doen voor een fillert!

    Wel vaag nog.. Die 3rd seat lijkt wel erg veel op Szayel bijvoorbeeld ;)
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL dat was me nog niet eens opgevallen maar idd.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    deze week geen ep?
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nop, golden week ofzoiets.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Rot DB. Bleach wordt nu uitgezonden in HD (720p) maar toch wil DB het niet releasen in HD. Gelukkig zijn ze wel overgestapt naar WS en gelukkig is Flomp er die hun subs van Bleach wel in HD uitbrengen :).
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    flop was zoiezo sneller deze week.. Matige epp imo. Is een interlude, maar vond de vorige leuker. Denk ook zomaar dat dat stukje me meer gaat aanspreken.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is de url van de subbers die wel hd doen dan?

    /Mod Van een mede-mod verwacht ik toch dat hij weet hoe hij met Google moet werken :+ - Pegas

    Ik vond de ep best vermakelijk! Sowieso leuke nieuwe characters!

    Hoe komt iedereen trouwens weer op de aarde? Ok ze hadden Inoue gered, maar de rest van de groep was toch zo goed als dood/helemaal dood (Rukia)

    Ik vind deze arc veelbelovend!
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft helemaal niks te maken met die arc. Volgens mij is dit er nog voor zelfs. Zie het gewoon als een appart boek ofzo dat niets te maken heeft met de main story. Er hoeft dus ook niet echt iets uitgelegd te worden verder. Staat helemaal los van de HM arc
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, niet zo boeiend, maar soms wel lache. Isshin uit het raam (y) Ichigo over Ishida's bow "Bug spray" :D

    Matig indeed, maar minder erg dan ik verwachtte.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Net 170 gekeken. Ik denk dat dit sowieso beter gaat worden dan die fokking Bounto Arc. :) Er werd wat meer duidelijk over het verhaal van deze fillers en wellicht kunnen we nog wat leuke vechtpartijtjes verwachten.

    Leuk detail, die aap die je op een gegeven moment ziet lijkt zo uit DBZ gestapt te zijn :+
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lol. Epp 170 was idd dope imo. belooft veel goeds en die assassin figuur op het laatst is ook wel cool lijkt me
     

Deel Deze Pagina