1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Full Metal Alchemist/Brotherhood

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fullmetal Alchemist, 28 nov 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren FMA helemaal afgekeken. Echt een prachtig einde voor een vrijwel perfecte anime. Absoluut een subliem verhaal en gewoon ijzersterk. Vanavond of morgen met de film The Conquerer of Shamballa beginnen, want die is direct na FMA en dan met Brotherhood beginnen.
     
  2. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Je weet dat Brotherhood hetzelfde is (een remake). Dus om die meteen te kijken is mogelijk een beetje teveel van het goede dan veel beter één van de vele andere toffe shows kijken.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb dit opgezocht voordat ik FMA ging kijken en ik las juist dat de eerste 10 a 12 episodes praktisch hetzelfde zijn en het dan echt anders wordt. Omdat FMA vanaf een bepaald punt de manga niet meer trouw blijft en Brotherhood juist wel. Maar zo te horen vallen die verschillen mee?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ze zijn behoorlijk verschillend vanaf episode 10 of 12 inderdaad. Gewoon kijken!
    De eerste 10 episodes zijn echter wel een deja vu.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    This is all that i needed to know. Ik zit ook helemaal nog in die FMA sfeer, dus helemaal goed. De humor is ook zo heerlijk he.
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt ik vond zelf brotherhood de betere maar toch zou ik eerst wat anders kijken tussen in, aan de andere kant zou het wel heel interessant kunnen zijn om ze vlak na elkaar te kijken omdat de verschillen veel meer opvallen. Toffe serie is het dat zeker :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er zijn echt bergen goede anime's. Ik zou eerder eerst voor een andere gaan :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles op zijn tijd. Welke animes zijn nog meer ECHT supergoed qua verhaal, humor (hoeft niet persé) en personages?

    Ik heb FMA, Death Note, Attack on Titan en Monster gezien.
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    • Code Geass
    • Fate/Zero
    • Steins Gate
    • Berserk
    • Hunter X Hunter
    • Gurren Lagann

      (edit) Minder om het verhaal maar te awesome om te missen
    • Cowboy Bebop
    • Samurai Champloo
    • Hajime No Ippo

    Dat zijn even een aantal die meteen bij me opkomen
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice! Goed om alvast te weten. Ben met Brotherhood begonnen en gelijk al in de eerste episode iets wat niet gebeurde in FMA. Schitterend getekend ook zeg.
     
  12. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het nercrobumpen van een wat oudere thread, maar zijn er hier toevallig mensen bekend met Ao No Exorcist/Blue Exorcist? Ik hoorde sommige mensen het vergelijken met FMA en was opzich wel nieuwschierig. Heb momenteel niets om te kijken.

    Heb trouwens ook nog een animelist profiel aangemaakt, zodat iedereen kan zien wat ik in mijn hele leven gekeken heb! En dat is niet veel maar whatever :3

    http://myanimelist.net/animelist/Bokxie

    Iemand heeft zotezien wel met de site lopen te knoeien. Ik weet niet wat dit SSJMaster vs Xinil is. Maar dat zal wel weer goed komen.
     

Deel Deze Pagina