1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weet iemand of de manga ook te koop is in Nederland. Is namelijk veel gaver en handiger. Wel de engelse versie natuurlijk. Ik zoek gewoon de eerste volumes/chapters.

    Zoek trouwens ook een Shikamaru of een Kakashi wallpaper. Google werkt niet echt mee.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet dat er zelf wel engelse naruto manga bestaat welke je online leest zijn volgens mij helemaal overheen gedumpt etc ;).

    Maar voor wallpapers: http://www.naruto-kun.com/wallpapers.html kijk daar maar even rond weet niet of ze die er hebben maar kijk toch maar even.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    no thanks. geen idee trouwens wanneer ze weer verder gaan met de main storyline. je hoort zoveel verschillende geruchten, maar ik denk zelf dat de fillers op zn vroegst eind dit jaar pas stoppen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga er zelf ook vanuit dat de fillers eind dit jaar kappen of hopelijk zo snel mogelijk want de manga maakt de serie helemaal waard.

    En zelf heb de manga weer even gelezen en sasuke ownt nu best wel xD.
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mangakana gaat Naruto, Shaman King en Yu-Gi-Oh! uitbrengen _O_

    Owja btw die Shino lach aflevering en 192 zijn wel heel erg flauw hoor.
     
  6. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    @nightbringer: srry man me PC is 100% down...vandaar dat ik ineens spoorloos was...maar don't worry..ik help je nog wel zodra hij gefixt is.
    Dat beloof ik met de Nice Guy pose (Lee/gai style).

    BTW, als jullie geen zin hebben om Anime te downloaden kunnen jullie het hier online checken: Keiichianimeforever.com

    Pluspunten:
    -vele series aanwezig op site
    -vele afleveringen aanwezig op site
    -geen wachttijden (klikken en kijken!)
    -redelijke kwaliteit (voor alleen op PC kijken, al verschilt het per serie, naruto en bleach is goed maar shaman king is weer wat minder).
    -gratis en legaal (voor de brave burgers onderons...jammer genoeg kan ik mezelf niet in deze catagorie stoppen, te veel torrents gedownd, i know i am a very evil person}:]
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Waar kan ik verder lezen waar de anime begon met de fillers. Dus da´s denk ik na de aanval van Orochimaru. Ik weet zo niet welke chapter dat is.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Shinobi, wow wat een site, zie echter wel dat er een aantal gedelete zijn. Houden ze de eps lang vast?
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu bezig met torrent 151-175 aan ut downloaden.
     
  10. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zouden ze er gewoon op moeten staan, ik heb het ook wel eens gehad dat ze deleted waren, over 2 dagjes issie er vast weer, altijd zo.
    Wil je die aflevering dan toch zo snel mogelijk zien? wat je zou kunnen doen is: YouTube.com
    Moet je in het zoek balkje bijv. gewoon 'naruto 190' invullen....maar het probleem bij youtube is de kwaliteit....KAF is gewoon beter dus als je de missing episodes op youtube heb gezien raad ik je aan gewoon weer bij KAF verder te gaan.

    PS: KAF = gewoon Keiichianime.com
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar die site maakt toch gebruik van you tube? Tenminste zoiets las ik op de site.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan van 80 tot en met 84 bleach geen enkele zien, ook ichigo ova's doen het niet......werkt tot nu toe helaas niet erg lekker dus.
    edit: en om het ontopic te houden, ook geen enkele Naruto krijg ik aan de praat.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe naruto vandaag :) check dattebayo.
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weer zo'n heel flauwe, vooral met dat stukje met Sakura :emo:
     
  15. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Verhaal

    Het verhaal gaat in eerste instantie over de oorlog tussen het Ninja-dorp Konoha en de Kyubi, ook wel bekend als 'The Nine Tailed Demon Fox'.
    Dit is een wezen die voor z'n tijd werd beschouwd als de krachtigste en gevaarlijkste monster ooit!
    Het is een gigantisch grote (en dan bedoel ik ook echt gigantisch groot!) rode demoon-vos met vlijmsherpe tanden en klauwen.
    Waarschijnlijk is z'n meest herkenbare aspect toch het feit dat het beest (zoals z'n naam al zegt) over 9 gigantische rode staarten beschikt.
    Het beest stond (zoals eerder gezegd) erg bekend om z'n grootse krachten, ëen enkele beweging van ëen van zijn negen staarten zou genoeg moeten zijn om Aardbevingen en Tsunamies te veroorzaken.
    Ook werd er beweerd dat het beest over magische vuurkrachten zou beschikken.
    Het monster veroorzaakte grote rampen en moordde vele onschuldige mensen uit, totdat hij kwam bij het Ninja-dorp genaamd: Konoha.
    De 4de Hokkage (krachtigste Ninja van van het dorp, evenals de leider van het dorp) van Konoha kwam al snel tot de ontdekking dat er maar ëen manier was om met deze Kyubi af te handelen.
    De gevreesde demoon moest geseald (op een magische wijze opgesloten) worden in een mensenlichaam, maar er was wel een voorwaarde.
    Degene die seal uitvoert, zou doodgaan.
    De 4th Hokkage van Konoha besloot om zich zelf op te offeren, en de demoon op deze manier op te sluiten in een mensenlichaam.
    Dit mensenlichaam was dat van de pasgeboren baby genaamd: Naruto!

    De Hoofdpersonen

    1. Uzumaki Naruto
    Als de anime begint is deze jongen rond een jaar of 15, op deze pic kun je zien hoe hij eruit ziet.
    Hij is DE hoofdpersonage van de serie en hij is verschrikkelijk enthoesiast over alles.
    Desnooddanks heeft hij een belabberde jeugd gehad.
    Hij had geen ouders, geen vrienden.
    Het ergste van allemaal was dat niemand vrienden met hem wou worden, sterker nog, het hele dorp beschouwde hem als als monster.
    Ouders verbieden zelfs hun kinderen met hem om te gaan.
    Hij voelde zich als het eenzaamste jongetje ooit, en uiteindelijk begon hij zichzelf zelfs een beetje als een monster te voelen (doordat iedereen zich tegenover hem gedroeg alsof hij een monster was).
    De reddenen waarom iedereen hem beschouwde als monster zijn als volgt:

    -Kyubi, de vreselijke demoon zat nog altijd in hem, ookal kon deze niets doen (naruto heeft en zal altijd de controle over het lichaam hebben) of zeggen, hij zat er uiteindelijk toch in.
    De dorplingen schrokken hier waarschijnlijk erg van.
    -4th Hokkage, om de ëen of andere reden gaven ze Naruto de schuld voor de dood van de vierde Hokkage.
    Ookal had deze zichzelf bewust op ge offert.

    Dat Naruto nu toch normaal en op een vriendelijke manier in de samenleving van Konoha zit, heeft hij helemaal aan Iruka-Sensei (zijn eerste leraar/meester van de accedemy) te danken.
    Hij is degen die ervoor gezorgd heeft dat naruto nu vrienden heeft, waar hij uiteraard dolblij mee is!
    Naruto is-zoals eerder gezegd- HEEL ERG enthoesiast over alles, maar vooral als het gaat om trainning en/of actie.
    Hij vind het heerlijk om te trainnen, omdat hij daardoor zijn skill verbeterd en sterker word.
    Ook vind hij het geweldig om met z'n vrienden om te gaan en/of met ze te trainen (voornaamelijk z'n twee beste vrienden: Sasuke en Sakura).
    De ninja's in Konoha moeten om de zoveel tijd aldoor missies uitvoeren, sommige hiervan zijn moeilijk, sommige doodsimpel.
    Naruto zeurt altijd aan de hokkage dat hij de aller moeilijkste missie's wil hebben! wat maar weer eens laat zien hoe groot zijn liefde is voor actie en avontuur.
    Hij is samen met mensen als Sasuke en Shino de krachtigste van zijn leeftijd in Konoha, ondanks zijn lolbroek-achtige persoonlijkheid.
    Ook beschikt de jongen over verborgen krachten, deze verborgen chakra haalt hij van de Nine Tails demon Fox die diep in hem geseald is, de demon moet hem wel chakra geven, want als naruto op zo'n problematisch moment doodgaat, dan gaat de Kyubi ook dood en dat wil hij uiteraard niet.
    Ook heb ik het gevoel dat de Kyubi hem op den duur meer mag, want in de latere episodes (als naruto hem nodig heeft) zegt hij iets in de zin van: 'Damn you kid, you'r so lucky, if that idiot of a Hokkage didn't seal me in you, you would be dead by now' en vervolgens begint hij hard te lachen...klikt een beetje alsof hij er van geniet om Naruto te helpen.
    Hij vecht altijd voor z'n vrienden, en hij vecht ook niet tenzij het noodzakkelijk is (of tenzij het trainning is natuurlijk!).
    Maar zijn aller grootste droom is toch om Hokkage te worden!\o/

    Relaties met andere Hoofdpersonen: -Sasuke: Naast goede vriend beschouwt hij sasuke ook als grote rivaal wegens zijn kracht.
    En ook omdat Sasuke al grote krachten had op een zeer jonge leeftijd.
    En natuurlijk speelt het charismatische uiterlijk van Sasuke ook een rol (voornaamelijk omdat zo een beetje alle meiden smoor zijn op Sasuke en niet op Naruto*) :lol: )
    -Sakura: Naruto is smoorverliefd op Sakura-Chan, maar Sakura negeerde hem in het begin alleen maar!
    Het feit dat Sakura alleen kijkt naar Sasuke maakt de rivaliteits-band tussen Sasuke en Naruto alleen maar sterker!
    Voor de rest komt het heel vaak voor dat Naruto moet vechten om Sakura haar leven te redden.
    -Kakashi: Kakashi is de tweede leraar van Naruto (Iruka is de eerste) en de eerste echte ninja meester/leraar.
    Naruto respecteerd zijn Kakashi-sensei enorm en mag hem ook heel erg.
    Alhoewel hij wel altijd bij hem zit te zeuren voor training:lol: , Ach ja, zo is Naruto nou eenmaal!

    Technieken: -Bunshin no Jutsu (transformatie techniek, hiermee kan hij zichzelf en anderen om hem heen veranderen in andere mensen dieren of dingen, zeer handig en het is een basis techniek die je moet kennen om de junior-accedemy te halen).
    -Sexy no Jutsu (transformatie techniek, Naruto's eigen versie van Bunshin no Jutsu, hiemee verandert hij in een naakt meisje, dit gebruikt hij altijd om mensen te verleiden, zeer komisch:lol: ).
    -Kage Bunshin no Jutsu (meest bekende techniek van de serie, begint eigenlijk naar mijn mening een beetje saai te worden omdat hij het bijna in elk gevecht doet, hij kan zich hiermee vermenigvuldigen, hij maakt als het ware shadow-clones, nadeel is dat deze clones zeer zwak zijn, maar is wel handig om als afleiding te gebruiken voor bijv. een genadeklap zoals de Rasengan).
    -Tayjuu Kage Bunshin nu Jutsu: Dit is een hele uitgebreide versie van Kage Bunshin no jutsu, echte een massaproductie van allemaal shadow-clones, kost zeer veel chakra in tegenstelling tot Kage Bunshin no jutsu, ziet er wel erg tof uit).
    -Naruto Rendan (zelf verzonnen techniek, kan hij combineren met Kage Bunshin no Jutsu of Taun Kage Bunshin no Jutsu, hierbij word de vijand om de beurt verrot geslagen door de clones dat gevolgd word met een keiharde genadetrap door de originele naruto, ziet er erg tof uit\o/ ).
    -Rasengan (naar mijn mening de coolste Jutsu, hierbij spaart hij HEEL veel chakra in zijn hand en laat hij het als het ware ronddraaien, dit vormt dan als een blauwe chakra bal ter grootte van een honkbal, deze duwt hij tegen zijn vijand aan en diegene word als het ware keihard -ronddraaiend- naar achteren geduwd, in de serie gebruikt hij dit in combinatie met Kage Bunshin no Jutsu om de clones als afleiding te gebruiken en de Rasengan als genadeklap, ziet er HEEL cool uit*) ).
    -Kuchiyose no Jutsu (Summening techniek, hierdoor kan Naruto een ENORME (verglijk het met een gebouw) pad summenen genaamd: Frog Boss.
    Hij is eigenweis en doet niet altijd wat naruto hem vraagt, maar hij is wel erg tof omdat hij over een reuze katana beschikt en erg sterk is, naruto gebruikt hem altijd tegen de grotere vijanden.
    Soms gaat het even mis dan 'heeft de Frogg Boss het te druk om te komen' en komen z'n twee kinderen tevoorschijn (Twee kleine kikkers om even duidelijk te zijn, erg hilarische momenten!:) ).

    Extra Informatie: Naruto houd veel van Ramen! dit eet hij bijna altijd na zijn missies, dat is een japans gerechten met noodles in soep (yummie! :9 ), soms kan er vlees bij zitten.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dat Taun moet zijn Tayjuu

    Btw weet iemand maar ik Natsuhiboshi ( liedje ) kan downloaden want op LimeWire vind ik alleen maar zelf opgenomen crap.

    Fillers zijn kut, liedjes roeleren nog steeds de pan uit.

    Edit// Rammen moet Ramen zijn en dat is niet met spaghetti en vlees maar dat is noodles in soep ( yam! ). Maar er kan idd soms vlees bij zitten. Eet het trouwens best wel vaak onder de naam noodles van het merk Yum Yum!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2006
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wow danke danke ik zet het er direct op :).
     
  18. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    @nightbringer:confused:ow, heb het even verbeterd/geëdit....(zowel het intro verhaal evenals naruto-stukje).
    Moet je dat eerste even verwijderen en min laptekst van 3 post hierboven weer kopieëren en plakken....

    @Supahmaster: bedankt voor de verbeteringen!

    PS: ik ga zo beginnen met Sasuke en Sakura!
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt goed ;)
     
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mag ik nu mijn natsuhiboshi linkje? :):

    Btw mijn naruto sig ( moet nog ff een border maken )

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina