1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    In the mean time.


    Fillers.....z....zz.....zzzzzzz......
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoezo dan? :)

    Monster
    Death Note
    Attack on Titan
    Gankatsuo
    Fullmetal Alchemist Brotherhood
    Steins; Gate

    Allemaal gezien, maar ik kan echt genieten van Naruto. Mijn favo tot nu toe blijft nog wel FMABH though. Maar goed...leg uit? :)

    Dat is echt kut. Waarom gaan ze niet gewoon verder ermee? De manga is immers over.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bedoel het niet verkeerd hoor, maar als je veel kijkt zie je hoe mediocre Naruto eigenlijk is. :p Neemt niet weg dat het wel vermakelijk kan zijn!
    Heb zelf het syndroom dat als ik ergens aan begin, het altijd af kijk hoe tergend het ook is.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daaamn....mediocre? Dat begint dan in Shipuuden zeker? Want ik vind het nog altijd echt geweldig. Gewoon top hoe het van trollerij en goofy shit naar serieuze en dark shit gaat.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nogmaals, het is natuurlijk ook deels kwestie van smaak. Maar het feit dat hij van critics averaged op ~5/10 zegt natuurlijk ook wel wat. :p

    Vond overigens Shipuuden beter dan Naruto 1 zelf. :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja apart vind ik dat. Zeker wanneer het naar mijn mening echt hele toffe dingen bevat. Interessante personages met boeiende verhaallijnen. De algemene storyline vind ik ook heel boeiend en nice in elkaar gezet. Maar inderdaad, het is absoluut een kwestie van smaak. Ik volg zelf de manga niet, maar hoe ver zijn ze met de anime van Shipuuden nu?
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Laatste arc nu. Zodra de fillers afgelopen zijn (hoera hoera) zal het niet lang meer duren.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok man. Maar het is niet te zeggen hoe lang die fillers nog duren?
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb dit echt al langer dan een jaar niet meer gevolgd. Even gekeken waar ik ongeveer gebleven was en moet nog 43 manga chapters tot het einde, valt nog best wel mee. Als het einde tof is misschien ook weer de anime kijken, maar daar lig ik nog veel meer achter.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben gek op Naruto maar voornamelijk vanwege het feit dat ik het al zo lang kijk. Als ik de serie tov de andere anime moet raten komt ie toch ergens onder aan de middenmoot te hangen.

    Een serie als Steins Gate vind ik echt van een compleet andere klasse dan Naruto. Hetzelfde geldt voor een Death Note. Jij hebt beide series ook gezien, vind je echt dat Naruto dan nog een goede serie is? De eindeloze fillers, de scenes van team Kakashi die je al 1000000x langs ziet komen, de ontzettend slecht geanimeerde afleveringen zo nu en dan etc. Naturo had echt tof kunnen zijn met nog geen 1/3 van de afleveringen.

    Tijdens mijn schouderblessure veel anime gekeken:

    Zetsuen No Tempest: aardige anime over natuurkrachten en de tree of life: 7
    Zankyou no Terror: te gekke serie over een tweetal 'terroristen' met een achterliggend motief. Dikke aanrader: 9
    Kukoro no Basket: comedy/shounen over basketbal. Seizoen 1 heb ik nu uit en ben halverwege seizoen 2. Het is zo standaard als wat, maar ik kan niet ophouden met kijken.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp wel waar je heen wilt, maar gelukkig heb ik nog maar hooguit 2 a 3 fillers gezien. Zit nu bij episode 143 en ik merk wel dat het verhaal mij minder begint te boeien. Het gaat nog wel deels om het verhaal, want het draait nog om Orochimaru, maar ik merk gewoon dat het veel minder interessant en tof aan het worden is. Volgens mij komen de fillers nu vrij gauw toch? Aan Naruto vind ik het verhaal heel tof. De backstories van personages, hoe de moves altijd een uitleg krijgen, de ene scene heb je goofy shit wat niet serieus te nemen valt en even later is het een situatie van leven en dood. Uiteindelijk is Death Note qua kwaliteit absoluut beter, daar ben ik het zeker mee eens, maar ik denk wel dat ik uiteindelijk meer heb met Naruto. Of ik nog steeds zo denk wanneer ik straks helemaal up to date ben, bij Shippuden dus.....time will tell :).

    Maar gewoon die scenes dat Naruto zwaar down is, en hij doet dan een bepaalde move waar hij gigantisch voor heeft moeten trainen en het lukte hem maar niet, maar dan is het echt het moment dat hij moet terugvechten en dat is dan echt zijn moment. Zijn ''Way of the Ninja'' vind ik ook echt tof. Hoe gedreven hij is en hoe hij tegelijkertijd echt door het vuur gaat voor zijn vrienden vind ik erg mooi. Sowieso aan het eind van de dag zijn de emotionele stukken in deze anime het beste en daarna pas de goofy shit.

    Hoe dan ook....ik begin anime steeds meer te waarderen. Ik kan net zo goed live-action series opgeven en alleen nog maar anime kijken, er is zoveel goeds.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kuroko no Basket vond ik ook echt leuk. Er zijn best veel goede sport animes om te kijken (sommige wel overdreven). Ga Hajime no Ippo kijken, beste 'sport' anime imo. Gaat over boksen. :)
     
    Kevf vindt dit leuk.
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vanaf 137 tot en met 220 oid is filler. Gewoon een paar jaar aan filler eps. Ik heb ze allemaal gekeken, alhoewel ze mij echt de neus uitkwamen op den duur. Ook veel lostaande eps die helemaal nergens over gingen.

    Shippuuden kent ook genoeg fillers helaas, maar dat zijn vaak iig nog arcs.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Doodzonde is zoiets inderdaad. Dan verpest je zo'n anime wel flink zeg op zo'n manier. Het is dat ik ze nu gewoon kan skippen als ik dat zou willen en gelijk verdergaan waar het relevant is. Ik kijk wel even aan hoeveel episodes ik nog ga kijken. Op deze manier zal de Shippuden anime ook wel nog niet endigen dit jaar.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En daarom kijk ik vaak pas een anime zodra deze definitief afgelopen is. Kan je alle fillers en onzin skippen. Het is hersendodend dat je nu elke week op een nieuwe aflevering wacht om dan te zien dat het een schijt filler is.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind dat juist wel leuk soms. Ik kijk Assassination Classroom en Naruto op een wekelijkse basis en de rest van de anime's zijn series die al klaar zijn. Het heeft echter wel wat om weer een week te moeten wachten imo.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het lijkt me inderdaad wel goed kut dat je gewoon niet weet wanneer je nou eindelijk een serieuze episode krijgt. Want nu is er ook geen enkele indicatie wanneer je weer een serieuze episode krijgt van Shipudden? Zou eigenlijk gewoon een soort regel moeten zijn dat je een bepaald aantal fillers mag maken en dan klaar.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik vind een arc veel meer gevoelswaarde hebben als je het achter elkaar kan kijken ipv elke week moeten wachten. Ik ben jaren geleden gestart met one piece toen ze al op episode ~300 zaten. Heb bij aantal arcz flink lopen stressen/lachen/janken en kan dan lekker door kijken. Overigens bijna episode 700 van OP nu en van alle langlopende anime by far de beste.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend vertelde mij dat er amper fillers zitten in One Piece, dat is wel echt nice. Ik heb de eerste episode gekeken, maar ik weet niet of dit mijn gaat zijn. Wellicht moet ik wat meer episodes kijken.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    One Piece is taai om in te komen. Oude tekenstijl (loopt tenslotte al 15 jaar!) van die tijd helpt ook niet. Mocht je het oppakken, niet stoppen totdat je ~30 episodes gekeken hebt, daarna laat je het niet meer los. :D
     

Deel Deze Pagina