1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kriebels in m'n buik *).
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit dan helaas in Duitsland voor school. Moeder lief maar even instructies geven mocht hij direct te bestellen zijn. :+
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Abbo afgelopen! Twijfel nog welheel erg om niet gewoon de Iphone 4 te halen. Ben bang dat de 5 niet te betalen is met een goedkoop abbo!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Prijzen worden echt niet ineens veel duurder ofzo. Voor een i-150 abbo voor €29,95 moest ik bij de release van de iPhone 4 destijds €170 bijbetalen.

    Verwacht heus niet dat je nu bij de iPhone 5 €250 ofzo hoeft bij te betalen.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Prijzen zullen waarschijnlijk gelijk aan de prijzen van de iPhone4. Volgens mij is het elke keer nog zo geweest.


    Kan niet wachten tot volgende week! Hopelijk van mijn 3G af :+
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb denk ik best wel een probleem. Ik heb een aantal maanden geleden een simlock vrije iPhone gekocht en die heb ik zojuist ge-restored naar fabrieksinstellingen. Ik moet hem nu dus aansluiten op me computer en met iTunes verder gebruiken, maar er staat bij iTunes : "The SIM-Card in this iPhone does not appear to be supported." Weet iemand misschien een oplossing? Ik moet dit snel fixen...
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ben eigenlijk wel benieuwd of dit maal een iPhone met 64GB komt. Dat is namelijk wat gunstiger voor de prijs, gezien dan waarschijnlijk de 32GB even duur is als de 16GB nu. En gezien ik nog zit met een iPhone 3GS met 32GB, kan ik niet meer zonder deze opslagruimte.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Erg toffe feature, maar denk dat ik hem persoonlijk niet zo vaak zal gebruiken.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand een iPhone 4 32GB 3 maanden oud kopen :cool:?! (Mocht de iPhone 5 er vetter uitzien)
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier een mooi filmpje over de opgedoken iPhone 5 cases:

    [yt]TU7iCNIumpc[/yt]
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ze mogen nu wel eens opschieten met die iphone 5, merk dat op mijn oude 3G echt geen één app meer fatsoenlijk draait of 20 minuten laad tijd vergt. :emo:

    4 oktober weten we meer toch?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan weten we meer idd. \o/
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waar heb jij hem gekocht dan? :{

    Ik heb voor hetzelfde abbo een half jaar geleden nog 230 euro moeten bijbetalen bij T-Mobile. Om maar niet te beginnen over de kosten bij Hi.
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Mag dan wel wat kosten bij Hi, maar dan heb je wel gelijk de enige fatsoenlijke provider.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon bij een T-Mobile winkel in Eindhoven, had hem 'gepreordert'. Maar kan goed kloppen dat je €230 moest betalen, want de prijzen waren volgens mij omhoog gegaan destijds een keertje.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil mijn iPhone4 toch opsturen voor reparatie van de Home-knop , dacht dat ik de oude 3G wel even kon gebruiken maar dat viel vies tegen :mad:

    Veel App's werken niet meer met 3.1.3 en 3G updaten naar iOS4 doe ik niet want kan je er helemaal niet mee werken.
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Let wel op dat ze hoogstwaarschijnlijk vochtschade als oorzaak gaan constateren. Drie vrienden hadden ook haperende homeknop, alle drie vochtschade. Je kunt het eventueel dan regelen met je WA verzekering, zeggen dat je iPhone in de badkamer lag terwijl je in bad ging. :emo:
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Opsturen vind ik helemaal niets en daarbij komt ook nog eens dat ik geen week zonder mijn iPhone 4 kan.
    Ik informeer wel na de reparatiekosten bij de iPhone-repair in de regio.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat er allemaal voor de iphone 5 ?
     

Deel Deze Pagina